تورم و افزایش قیمت ها در بازار مسکن به موضوعی بحرانی تبدیل شده. به طوری که بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه مسکن بر این باورند که با ادامه این روند خرید آپارتمان برای قشرهای متوسط بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

برای خرید بهترین آپارتمان های غرب تهران با قیمت مناسب وارد وب سایت شابش شوید

طبق گزارش منتشر شده از جانب بانک مرکزی در شهریور ماه سال جاری ۷۷۸۹ واحد مسکونی معامله شد. بر اساس این گزارش: در شهریور ماه امسال، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران ۳۱۷.۰ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل ۲.۴ درصد افزایش نشان می دهد.

توزیع تعداد معاملات انجام شده بر حسب مناطق مختلف شهر تهران در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ حاکی از آن است که از میان مناطق ۲۲گانه شهر تهران، منطقه ۵ با سهم ۱۴.۲ درصدی از کل معاملات، بیشترین تعداد قراردادهای مبایعه نامه را به خود اختصاص داده است. همچنین مناطق ۱۰ و ۲ به ترتیب با اختصاص سهم های ۱۰.۰ و ۸.۷ درصدی در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

در میان مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل ۶۸۹.۱ میلیون ریال به منطقه ۱ و کمترین آن با ۱۵۰.۳ میلیون ریال به منطقه ۱۸ تعلق داشته است. ارقام مزبور نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۹۹ به ترتیب ۳۵.۷ و ۴۴.۳ درصد افزایش نشان می دهد.

طبق این آمار تقاضا برای خرید آپارتمان های گران قیمت کاهش چشم گیری داشته و بیشتر تقاضاها برای خرید در منطقه ۵ شهرداری تهران بوده است. در شهریور ماه سال جاری ۱۱۰۹ واحد مسکونی در منطقه ۵ تهران معامله و ثبت شده است.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با محله های محبوب این منطقه و مزایا و معایب زندگی در آن ها آشنا شوید.

برای خرید بهترین آپارتمان های غرب تهران با قیمت مناسب وارد وب سایت شابش شوید

محله سازمان برنامه

محله‌های سازمان برنامه شمالی و جنوبی جزو مناطقی از تهران هستند که در گذشته جزو تهران نبودند. و با گذشت زمان و ساخت و سازهای انجام شده تبدیل به محله‌ای مسکونی در تهران شدند. دسترسی به این محله از طریق اتوبان باکری و بلوار آیت الله کاشانی امکان‌پذیر است. برای مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در سازمان برنامه می توانید به وب سایت شابش مراجعه کنید.

محله جنت آباد

یکی از سرشناس ترین محله های غربی در تهران جنت آباد است. این محله به سه بخش: جنت‌آباد شمالی، جنت‌آباد جنوبی و جنت آباد مرکزی تقسیم می‌شود. خرید آپارتمان در جنت آباد مناسب افرادی است که به دنبال زندگی در محله‌ای دنج، دلباز، نوسازی شده و خوش آب و هوا هستند. به این نکته توجه کنید که قیمت خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی و شمالی، مرکزی با یک دیگر متفاوت است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت های خرید و یا اجاره خانه در این محله می توانید به صفحه‌ی قیمت خانه در وب سایت شابش مراجعه کنید. توجه کنید که قیمت ها در این بخش مدام در حال بروز رسانی بوده و معیار آن بر اساس آگهی های ثبت شده مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد است.

محله شهران

شهران، در گذشته آب پیک نام داشته و یکی از محله‌های خوش آب و هوا و کوهپایه‌ای در منطقه ۵ است. که در نزدیکی جاده کن قرار دارد. این محله به دلیل قرار گرفتن در موقعیت کوهپایه‌ای و، وزش باد محلی مناسب برای ورزش ‌های هوایی است.

محله بلوار فردوس

از دلایل اصلی که باعث محبوبیت و سرشناسی محله بلوار فردوس شده است، می توان به مراکز خرید و تجاری و همچنین دسترسی محلی بسیار خوب آن اشاره کرد. این محله برای تمامی افرادی که در تهران زندگی می کنند سرشناس و شناخته شده است. بیشتر آپارتمان های موجود در این محله نوسازی شده و ساختمان های لوکس در آن به چشم می‌خورد. بلوار فردوس از دو بخش غربی و شرقی تقسیم می ‌شود.

خرید آپارتمان در بلوار فردوس غربی را به افرادی پیشنهاد می کنیم که زندگی در یک محله آرام را ترجیح می‌دهند. و سکونت در بلوار فردوس شرق را به افرادی پیشنهاد می کنیم که دوست دارند در یک محله نسبتا شلوغ با دسترسی محلی بسیار خوب و امکانات رفاهی متنوع مانند: رستوران، مراکز خرید و ... زندگی کنند.

برای خرید بهترین آپارتمان های غرب تهران با قیمت مناسب وارد وب سایت شابش شوید

محله باغ فیض

باغ فیض از شمال به بزرگراه همت، از شرق به اشرفی اصفهانی، از جنوب به بزرگراه حکیم و از غرب به بزرگراه ستاری محصور است. باغ فیض در جنوب پونک قرار گرفته و همانند آن در گذشته روستایی با باغ های بزرگ توت بوده است. قدمت این محله به ۷۰۰ سال می رسد. در  شمال شرقی باغ فیض مرکز خرید تیراژه و در جنوب غربی آن مرکز خرید کوروش و هایپر استار قرار گرفته است. دسترسی این محله بسیار خوب است و ترافیک زیادی در آن وجود ندارد. خرید آپارتمان در باغ فیض گزینه‌ی مناسبی برای افرادیست که تمایل به زندگی در یک محله آرام را دارند.

برای این که بتوانید در زمان جستجوی خانه، انتخابی هوشمندانه داشته باشید و در کمترین زمان، بیشترین فایل های ملکی را بررسی کنید، پیشنهاد می کنیم حتما به وب سایت شابش مراجعه کنید. شابش، وب سایت تخصصی در زمینه‌ی درج آگهی ملک است که به شما در پیدا کردن ملک مورد نظرتان کمک بسیار زیادی می کند.

شما با مراجعه به وب سایت شابش بدون نیاز به مراجعه حضوری به املاک ها می توانید به راحتی آگهی های با کیفیت این وب سایت را مشاهده کنید. علاوه بر جستجوی ملک امکانات دیگری مانند: اطلاع از جدیدترین قیمت های خرید آپارتمان، امکان ارتباط با مشاورین املاک مورد اعتماد در منطقه، جدیدترین مطالب و خبار روز از بازار مسکن و ... در اختیار شما قرار می گیرد.

علاوه بر جستجوی ملک. می توانید از این وب سایت در جهت تبلیغات برای فروش خانه، ویلا و هر نوع ملک دیگر خود اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ‌ی درج آگهی در وب سایت شابش می توانید با شماره تماس ۴۶۰۱۹۰۶۶ -۰۲۱ ( بخش پشتیبانی ) تماس بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس