کد خبر 1284751
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
سفرهای استانی رئیس‌جمهور؛ نصاب جدید جدیدی در مدیریت اجرایی و حکمرانی اجتماعی و سیاسی

دبیر سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مدیریت نشسته و مرکز نشین نمی‌تواند درک دقیقی از امور اجرایی داشته باشد لذا رئیس جمهور با سفرهای استانی خود رکورد جدیدی در مدیریت اجرایی کشور دارد.

به گزارش مشرق، کاظم انبارلویی، با اشاره به اهمیت سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت، همین بود که سفرهای استانی و دیدارهای رو در رو با مردم ادامه یابد و رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت از نزدیک مشکلات مردم را رصد کرده و برای رفع آن‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

رئیس‌جمهوری پنجشنبه ۲۲ مهرماه به فارس سفر می‌کند 

وی افزود: دولت اخیراً ششمین سفر استانی خود را در روز تعطیل و غیرکاری جمعه انجام داد. قطعاً این دیدارهای چهره به چهره با مردم و به‌خصوص حضور در بین محروم‌ترین اقشار جامعه و دورترین نقاط کشور باعث ایجاد اعتماد و نیز کاهش فاصله دولت و ملت می‌شود.

دبیر سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: در این دیدارها رئیس جمهور و مسئولان دستگاه‌های اجرایی قوانین و مقرراتی را که باید اجرا شود و رسیدگی به کار مردم را در دستورکار قرار داده و امورات را از نزدیک مورد ارزیابی قرار می‌دهند که امر پسندیده‌ای است. 

انبارلویی یادآورشد: مدیرت نشسته و مرکز نشین نمی‌تواند چنین درکی از اجرا داشته باشد برای همین آقای رئیسی رکوردی در مدیریت اجرایی و حکمرانی اجتماعی و سیاسی را در حال تجربه‌کردن دارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همین روش در مجلس نیز دیده می‌شود و رئیس مجلس نیز گاهی با بازدیدهای میدانی روند اجرای قوانین را رصد می‌کند. بحمدالله قوا در هماهنگی با هم در پاسخگویی به مطالبات مردم  قدم برمی‌دارند  و  در حال تجربه رکورد جدیدی در مدیریت تغییر و رسیدگی به حقوق عامه هستند. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کار بلد نیستند به گردش استانی می روند . همان کاری که احمدی نژاد و قالیباف انجام می دانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس