رئیس‌جمهوری پنجشنبه ۲۲ مهرماه به فارس سفر می‌کند 

استاندار فارس گفت: دکتر ابراهیم رییسی رئیس جمهوری روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه جاری، در سفری یک روزه به استان فارس، مشکلات استان را بررسی و دستورهای راهگشا برای توسعه استان صادر خواهد کرد. 

به گزارش مشرق، محمدهادی ایمانیه افزود: رئیس جمهوری علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری استان، نشست با علما و نخبگان و برنامه‌های در نظر گرفته شده، چند بازدید سرزده نیز خواهد داشت.

وی ادامه داد:  برخی اعضای هیات دولت در این سفر رئیس جمهوری را همراهی خواهند کرد.

استاندار فارس اظهار داشت: در این سفر، برخی وزرا و معاونان رئیس جمهوری به نمایندگی از دکتر رئیسی، به شهرستان‌های فارس سفر و از نزدیک به مشکلات رسیدگی می‌کنند.

استاندار فارس گفت: امیدواریم سفر آیت الله رئیسی پر خیر و برکت باشد و مشکلات استان در زمینه‌های راه، کشاورزی و صنعت با حضور هیات دولت، بررسی و چاره اندیشی شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 1
    یاد یکی از سوپرمارکت‌های توی محلمون افتادم که هنوز وقتی می‌خواد حسابارو جمع بزنه، توی دفتر قیمتارو زیر هم می‌نویسه و با خودکار جمع می‌زنه می‌گه اینطوری راحت‌ترم تا سیستمی یا ماشین‌حسابی لذت می‌بره از این زحمتی که می‌کشه اما هنوز نفهمیده که داره اشتباه می‌ره
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      خوی خود بینی در شما آن قدر هست که فکر می کنی فقط باید تهران باشد چون تو در آن هستی و شهرستانها از نظر تو وجود خارجی ندارند اتفاقا وقتی مسولی از نزدیک مشکلات کشور را مشاهده کند و به شهرستانها سفر کند پی می برد همه ایران دارند کار می کنند برای تهران و با بررسی این معظل و رفع آن ،تبعض ها را کاهش حواهد داد
  • سعید IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بسیاراز شما ممنون خدا قوت
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 0
    یه سری به بورس(جایی که قبل انتخابات میرفتین)بزنین.. مسیرش هم نزدیک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس