کد خبر 1283412
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
لینک اند کو

ورود لینک اند کو به صنعت موتورسیکلت سازی شاید چندان خبر مهمی نباشد، اما برای دنبال کنندگان اخبار برندهای چینی قطعاً هیجان انگیز است. به خصوص زمانی که پای بنلی هم وسط کشیده می شود!

به گزارش مشرق، لینک اند کو یک برند چینی – سوئدی فعال در عرصه خودروسازی است. برندی که رویکردی متفاوت با دیگر خودروسازان چین را در پیش گرفته است و محصولات خود را براساس خودروهای ولوو می سازد. در کنار فروش نقدی، لینک اند کو طرح های لیزینگی و اقساطی متنوعی نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. پس از ساختارشکنی های فراوان از سوی این شرکت، اکنون شاهد ورود لینک اند کو به صنعت موتورسیکلت سازی هستیم. به عنوان یک پروژه مشترک که میان ولوو و جیلی تعریف شده، لینک اند کو برای ساخت موتورسیکلت هایش از بنلی کمک می گیرد. بنلی که یک موتورسیکلت ساز با سابقه ایتالیایی است، از سال ۲۰۰۵ تحت مالکیت کمپانی چینی ژیان ژیانگ قرار دارد، اما خود ژیان ژیانگ هم از سال ۲۰۱۶ به دست جیلی افتاده است. به این ترتیب، لینک اند کو و بنلی به طور مستقیم با یکدیگر همکاری می کنند. این همکاری امکان استفاده از پلت فرم بنلی TNT ۶۰۰ را برای لینک اند کو فراهم آورده تا اولین موتورسیکلت این برند متولد گردد.

مشخصات فنی اولین موتورسیکلت لینک اند کو

اولین موتورسیکلت لینک اند کو که از مشخصات یکسان با QJ SRK ۶۰۰ و بنلی TNT ۶۰۰ بهره می برد، به پیشرانه ۴ سیلندر ۶۰۰ سی سی مجهز شده است که ۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۴ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتورسیکلت جدید از شاسی نردبانی و سیستم تعلیق KYB برخوردار است. این نیکد استریت جذاب همچنین از ترمزهای برمبو و سیستم ABS ساخت بوش نیز بهره می گیرد. همان طور که گفته شد، ورود لینک اند کو به صنعت موتورسیکلت سازی باکمک بنلی انجام شده است و این محصول در تجهیزات، بدنه و مشخصات فنی تقریباً با بنلی TNT ۶۰۰ برابری می کند، اما جذابیت خود را با ترکیب چشم نواز دو رنگ مشکی و طلایی کامل تر کرده است.

نحوه عرضه اولین موتورسیکلت لینک اند کو

اگرچه قرار است که اولین نتیجه ورود لینک اند کو به صنعت موتورسیکلت سازی در قالب یک محصول جدید، به طور مستقیم در کنار محصول بنلی وارد بازار چین شود، اما هنوز سخنی از قرارگیری آن در طرح فروش لیزینگی لینک اند کو به میان نیامده است. لینک اند کو در طرح فروش اقساطی خودروهایش امکان خرید خودرو با پرداخت ماهانه ۵۰۰ دلار را هم فراهم کرده است. این طرح ها با استقبال خریداران مواجه شده اند و در نهایت، به نفع آن ها خواهد بود. به هر حال، باید منتظر ماند و دید که لینک اند کو سرانجام اولین موتورسیکلت خود را به چه شکل به طرف‌دارانش تحویل می دهد.

ورود لینک اند کو به صنعت موتورسیکلت سازی +عکس

ورود لینک اند کو به صنعت موتورسیکلت سازی +عکس

منبع: اسب بخار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس