کد خبر 1275396
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کاوازاکی Z900 SE 2022

کاوازاکی Z۹۰۰ SE با مدل ۲۰۲۲ از سوی این موتورسیکلت ساز ژاپنی معرفی شده است و به زودی وارد بازارهای جهانی می شود.

به گزارش مشرق، همین چند سال پیش بود که کاوازاکی نسخه SE از پلت فرم های H۲ SX و Versys ۱۰۰۰ را معرفی کرد. این مدل های قدرتمند، بارها در بخش های سیستم تعلیق و ترمز دچار به روزرسانی شدند. تیم سبز که فرمول موفقیت را به دست آورده همچنان به آن پایبند است و با کمک گرفتن از برندهای Ohlins و Brembo به ساخت مدل Z۹۰۰RS SE ۲۰۲۲ رسیده است. البته کمپانی کاوازاکی همزمان در حال اجرای این تغییرات بر روی مدل استاندارد Z۹۰۰ نیز هست. اکنون کاوازاکی Z۹۰۰ SE آماده ورود به میدان است.

مشخصات فنی کاوازاکیZ۹۰۰ SE ۲۰۲۲

کاوازاکی Z۹۰۰ SE ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

همچنان بر روی کاوازاکی Z۹۰۰ SE از پیشرانه ۴ سیلندر آب خنک ۱۶ سوپاپ به حجم ۹۴۸ سی سی استفاده شده که در تریم SE قادر به تولید ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۹۷٫۶ نیوتن متر گشتاور است. بهره گرفتن از فریم فولادی کشش بالا، هندلینگ و فرمان پذیری این موتورسیکلت را هم در حدی ایده آل حفظ می کند. البته که کاوازاکی فرمول ساخت همیشگی خود را با تغییراتی، به روزرسانی کرده است. از نمای جلو، کالیپرهای دوقلوی برمبو M۴.۳۲ تک محوری مونو بلوک، جایگزین نمونه های چهار پیستونه موجود در مدل استاندارد شده اند. برای ایجاد بیشترین حس قدرت در ترمزگیری، تیم سبز، کالیپرها را با سیم ترمز فولادی بافته شده و دیسک های دوگانه ۳۰۰ میلی متری برمبو جفت کرده است. ترمزها تنها تغییر فنی ایجادشده در محور جلو نیستند، چراکه چنگک های جلو نیز با حفظ قطر ۴۱ میلی متری، از رنگ مشکی به طلایی درآمده اند. همچنین چنگک های جدید خلاف نسخه های قبلی به طور کامل قابل تنظیم هستند.


امکانات کاوازاکیZ۹۰۰ SE ۲۰۲۲

کاوازاکی Z۹۰۰ SE ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

در بخش عقب کاوازاکی Z۹۰۰ SE می توان شوک های (ضربه گیرها) Ohlins S۴۶ را دید که به آسانی با ریموت قابل تنظیم اند. مونوشوک های گازی همچنین قابلیت تنظیم چندحالته دمپینگ ارتجاعی را دارند. سیستم تعلیق افقی بک لینک هم برای راحتی بیش تر در محور عقب به کار گرفته شده است. تایرهای جدید دانلوپ Sportmax Roadsport نیز به حفظ هندلینگ موتورسیکلت کمک می کنند. حال آن که، مجموعه کاملی از لوازم الکترونیکی کاوازاکی، وظیفه تقویت چسبندگی تایرهای Z۹۰۰ به زمین را بر عهده گرفته اند. سیستم کنترل کشش و سیستم یکپارچه انتخاب حالت های سواری، تجربه راندن Z۹۰۰ ۲۰۲۲ را لذت بخش تر می کنند. در همین حال، صفحه نمایش TFT و سیستم اتصال اسمارت فون ها از طریق اپلیکیشن کاوازاکی RIDEOLOGY هم حس مدرنیته راندن با این اسپرت بایک را به راکب انتقال می دهند.

قیمت کاوازاکیZ۹۰۰ SE ۲۰۲۲

کاوازاکی Z۹۰۰ SE ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

کاوازاکی فعلاً تا به این لحظه، Z۹۰۰ SE را فقط برای بازار اروپا با قیمت ۱۰,۷۴۹ یورو (۱۴,۵۰۰ دلار) در نسخه استاندارد و ۱۱,۶۹۹ یورو (۱۶,۰۰۰ دلار) در نسخه Performance Edition در نظر گرفته است. کاوازاکی Z۹۰۰ SE به زودی آسفالت خیابان های قاره سبز را به آتش می کشد.

منبع: اسب بخار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس