کد خبر 1283385
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
پولستار

پولستار می‌خواهد خودروهایی بسازد که تا سال ۲۰۳۰ کربن خنثی باشند.

به گزارش مشرق، عضو تازه‌کار باشگاه الکتریکی سازان پورشه را به عنوان رقیب اصلی خود در آینده اعلام کرد. این ادعای جدید توسط توماس اینگنلاث مدیرعامل پولستار و در خلال مصاحبه با نشریه اتو موتور اسپورت مطرح شده است.

برای برندی که تا به حال فقط دو خودرو تولید کرده این ادعای گزافی محسوب می‌شود اما مدیر پولستار برنامه‌های بزرگی برای آینده پولستار داشته و می‌خواهد محصولاتش مستقیماً به جنگ پورشه بروند.پولستار می‌خواهد خودروهایی بسازد که تا سال ۲۰۳۰ کربن خنثی باشند. این اهداف جاه‌طلبانه در خود شرکت با نام پروجکت ۰ شناخته می‌شوند و تمامی جنبه‌های تولید خودروها را شامل می‌شوند.

انرژی تجدید پذیر برای تولید و ضایعات کمتر جزو ستون‌های اصلی این پروژه بوده و اهداف بلندمدت پولستار را شکل خواهند داد.این شرکت جدای از اهداف زیست‌محیطی خود می‌خواهد پیشروی بازار الکتریکی‌های لوکس باشد. این هدف به معنی رقابت با تسلا و ب ام و در کلاس سدان های اسپورت و شاسی بلندها می‌باشد. پولستار درعین‌حال پورشه را رقیب محصولات اسپورت و الکتریکی خود می‌داند.

توماس اینگنلاث تأکید می‌کند: “ما در حال رقابت با پورشه برای تولید بهترین خودروی اسپورت الکتریکی و لوکس هستیم.”اما پولستار با چالش‌های زیادی مواجه است. در حال حاضر تمامی کارهای تولید محصولات این برند در چین صورت گرفته و این خودروها سپس به اروپا صادر می‌شوند. سوئدی‌ها به دنبال استفاده بیشتر از راه‌آهن بوده و می‌خواهند از کارخانه‌های ولوو برای افزایش ظرفیت تولید و کاهش آلایندگی استفاده کنند.آینده برای پولستار روشن است زیرا این برند جدید با استقبال خوبی روبرو شده است.

افزایش حمایت‌ها از خودروهای الکتریکی و تغییر دید نسبت به آن‌ها باعث می‌شود پولستار محصولاتی قوی‌تر و بهتر بسازد. آیا پولستار می‌تواند رقیب پورشه در تولید یک خودروی اسپورت و الکتریکی باشد؟ زمان همه‌چیز را نشان خواهد داد…

پولستار خود را رقیب پورشه می‌داند! +عکس

پولستار خود را رقیب پورشه می‌داند! +عکس

پولستار خود را رقیب پورشه می‌داند! +عکس

پولستار خود را رقیب پورشه می‌داند! +عکس

پولستار خود را رقیب پورشه می‌داند! +عکس

پولستار خود را رقیب پورشه می‌داند! +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس