کد خبر 1283307
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
دماوند و برج میلاد در یک قاب

عضو شورای شهر تهران با اشاره به انجام پیگیری‌ها برای رفع مشکلات حقوقی کارکنان برج میلاد گفت: رفع این مشکل احتمالا نیاز به اصلاح بودجه است و باید اقداماتی در این زمینه انجام گیرد.

به گزارش مشرق، ناصر امانی عضو  شورای شهر تهران درباره مشکلات کارکنان برج میلاد اظهار داشت: پرداخت حقوق کارکنان برج میلاد توسط شورای شهری‌ها مورد پیگیری قرار گرفته است و ان‌شاءالله به زودی اقدامات لازم در این راستا انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

تغییر در اولویت‌های مدیریت شهری و اصلاح بودجه

وی بیان داشت: بنده به شخصه با معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران تماس گرفته‌ام و پیگیر موضوع مطالبات دوستان بوده‌ام که معاون شهردار قول دادند که مشکل برطرف شود. 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برای رفع این مشکل احتمالا نیاز به اصلاح بودجه است و باید اقداماتی در این زمینه انجام گیرد. 

امانی گفت: البته برای اصلاح بودجه نیاز به هماهنگی‌ایی با معاونت برنامه‌ریزی است، چرا که اعتبار بودجه برج میلاد مصرف شده و از آنجایی که برج در زمینه درآمد و هزینه خودکفا است، باید مدیریت‌های لازم در این راستا صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه بازدید از برج میلاد کاهش یافته و درآمد این مجموعه بسیار کم شده است، گفت: شهرداری در صورتی که پیشنهادی را به شورا ارائه کند، ما هم آن را بررسی خواهیم کرد و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    ایشالا زودتر درمانش کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس