کد خبر 1282463
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
روزنامه سوری: امیر عبداللهیان فردا به دمشق می‌رسد

روزنامه سوری الوطن مدعی شد که وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه او فردا از بیروت عازم دمشق می‌شوند.

به گزارش مشرق، روزنامه سوری الوطن اعلام کرد که «حسین امیر عبداللهیان» وزیر خارجه ایران فردا شنبه برای دومین بار از زمان تصدی منصب خود در سفری رسمی به دمشق خواهد رفت.

روزنامه الوطن گفت: فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه در راس استقبال کنندگان از وزیر ایرانی و هیات همراه او خواهند بود که از بیروت عازم دمشق می‌شوند.

به گزارش این روزنامه، امیر عبداللهیان قرار است با مقامات سوریه درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و جهان و روابط راهبردی میان دو کشور گفت‌وگو کند.

وزیر خارجه ایران در ۲۹ آگوست(هفتم شهریور ماه) گذشته نیز با سفر به سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره همکاری‌های دوجانبه برای دستیابی به بالاترین سطح شراکت در زمینه‌های مختلف رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بامداد دیروز پنجشنبه هم در سفری رسمی وارد لبنان شد. رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در مدت حضورش در لبنان با رئیس جمهور، رئیس پارلمان، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی به گفت‌وگو پرداخت.

شبکه «المنار» هم امروز (جمعه) گزارش داد که حسین امیر عبداللهیان با سید حسن نصرالله دبیرکل جبنش حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس