کد خبر 1282164
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
مظفری: طارمی با هنر خود از داور استرالیایی پنالتی گرفت/ بازگشت خلیل‌زاده قانونی بود

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: پنالتی اعلام شده برای تیم ملی ایران سخت‌گیرانه بود و در واقع مهدی طارمی با هنر خود از داور استرالیایی پنالتی گرفت.

به گزارش مشرق، نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت کریس بیث در بازی ایران و امارات اظهار داشت: اخراج خلیل‌زاده در دقیقه 60 طبق قانون درست بود زیرا او با خطای گرفتن یک موقعیت آشکار گلزنی را از حریف گرفت و بازبینی تصاویر کمک داور ویدیویی نشان می‌داد که خطا خارج از محوطه است البته اگر این خطا درون محوطه هم رخ داد به دلیل گرفتن بازیکن حریف خلیل‌زاده باز هم اخراج می‌شد فقط در مواقعی که بازی با توپ انجام شود داور می‌تواند کارت زرد بدهد.

وی افزود: خوشبختانه بازبینی تصاویر ویدیویی باعث شد که داور کاملاً قانونی و به درستی رأی به بازگشت شجاع خلیل‌زاده به میدان بدهد زیرا پیش از این خطا بازیکن امارات در میانه میدان در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود هنر داور هم در دقیقه 74 مشخص بود. جایی که او به خوبی آوانتاژ داد و یک موقعیت برای تیم ملی ایران ایجاد شد.

مظفری در مورد پنالتی اعلام شده به سود ایران گفت: این پنالتی خیلی سخت‌گیرانه بود و باید بگوییم مهدی طارمی با هنر خود این پنالتی را از داور استرالیایی گرفت با این حال تیم داوری مسابقه قضاوت قابل قبولی داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    8 3
    بدور از هرگونه جانبداری باید گفت که دایوینگ و گول زدن داور نه هنر، یقینا اگر این عمل تقبیح بشه و نکوهش ترویج کار درست و معروف هست نه اینکه توجیه گرانه بگیم هنر!!!!! همه جای دنیا اینکار زشت و ناپسند هست اما ما بهش میگیم هنر. از اینکه تونستیم پوزه اماراتی های ذره بینی رو بخاک بمالیم بسیار خوشحال شدم و خدایی خوشحال تر از اون گل نشدن پنالتی.
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      1 0
      با وجود دقیقترین دوربینهای نظارتی و بازبینی چندین و چندمرتبه ای صحنه یا باید قبول کنید که پنالتی درست بوده که حتما هم همینگونه بوده یا آنرا در حد یک هنرمنحصربه فرد بدانید.
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    2 3
    اینهمه دوربین داره از زوایای مختلف صحنه رو بازبینی میکنه! آدم چقدر باید فریفته و جاهلی ازخودمتشکر باشه که علیرغم این، باز جفت پاهایش را در یک کفش کند و نظر ناقص خودش رو درست بداند؟!
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      9 0
      01:02 سعی کن آخرشب نظر ننویسی که بیخوابی باعث عصبانیت، توهین و فحاشی میشه، جاهل کسیکه نسبت به دیگران اهانت میکنه، نظر کارشناس داوری که صدها بازی رو قضاوت کرده هم میگه سختگیرانه ولی شمای کامل و بی نقص بددهن نظرت درسته!!! آقای طارمی عمل ناپسندش که قبلا در مصاحبه ای هم اظهار داشته اینه که میدانم چه جوری خودمو بین توپ و بازیکن قرار بدم که برخورد بوجود بیاد و پنالتی بگیرم، همین کار رو بارها و بارها در بازی های لیگ پرتغال انجام داده که باعث اعتراض اکثر سرمربیان تیمها شده حتی مربی بنفیکا در مصاحبه ای بتمسخر، ادای کارشو درآورد و آخرین نمونه اش اخراجش در بازی هفته قبل بود. نظر مجری برنامه قبلی 90 هم بماند. در آخر، اگه نظری رو قبول نداری با دلیل پاسخ بده وگرنه توهین و بددهنی نشاندهنده میزان شخصیت فردِ.
  • mojtaba SE ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    1 0
    کارشناس داوری؟؟برید سرچ کنید تو کلاسیهای داوری فیفا که میگه هر گونه زمین زدن مهاچم با توپ پنالتی است چه با قصد چه بی قصد...بازیکن امارات خورد به طارمی ...خدائی پنالتی محض بود..
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      2 0
      آقاmojtaba نظرتان در صحنه زمین زدن مهاجم توسط دروازه بان امارات که از پشت هم اینکار رو کرد چی هست؟ آیا عامل زمین خوردن طارمی دروازهبان اماراتی نبود؟ از آقای مظفری هم کارشناس ترین؟
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      7 1
      اگه زمین زدن دروازه بان اماراتی در تقابل با طارمی رو بذاریم یه طرف زمین زدن طارمی در بازی با اتلتیکو توسط دروازه بان حریف چه میشه؟ اونم پنالتی بود؟کارشناس محترم داوری!!!!!
  • mojtaba SE ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    1 0
    اتفاقا داور باید پنالتی دروازه بان امارات رو میگرفت.چون هدفش فقط زدن طارمی بود .داوری ضعیف بود اما سطح فوتبال و استرالیا همین است .کمک داورش توان یک افسایدگیری نداره و داورش توان تصمیم قاطع و کارشناس ما هم که شوت...
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      0 0
      احتمالا جنابعالی در سطح اول اروپا مث چمپیونز لیگ و لیگ برتر جزیره و لالیگا و سری آ ایتالیا و... بازی یا داوری کردین که آسیا و استرالیا پیشتون کشکه!!!
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      0 0
      آقاmojtaba فک کنم زیادی سطح بالا رفتی! شما فقط اسمتونو به لاتین نوشتی و VPN تان از سوئده، بیا هم سطح خودمون باش. اینجا ایران
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    آقاmojtaba فک کنم زیادی سطح بالا رفتی! شما فقط اسمتونو به لاتین نوشتی و VPN تان از سوئده، بیا هم سطح خودمون باش. اینجا ایران. بیا اینم وی پی انِ ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس