کد خبر 1281929
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
درخشان: بازی آسانی در راه جام جهانی نداریم/ نباید فقط از صعود به جام جهانی خوشحال شویم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باید این ۲ بازی را هم ببریم و راه را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم. نباید به همین زودی فکر کنیم کار تمام شده است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره شرایط تیم ملی پیش از بازی با امارات اظهار داشت:‌ تیم‌های عربی مثل امارات پیشرفت‌هایی داشته اند، اما همچنان از آنها سرتریم. روی کاغذ برتر از آنها هستیم، اما عملکرد خوب بازیکنان ما در زمین و اجرای فرامین تاکتیکی می‌تواند ۳ امتیاز را برایمان به ارمغان بیاورد. همه‌ تیم‌ها قابل احترام هستند و نباید دست کم گرفته شوند. بازی آسانی در راه جام جهانی نداریم و باید با تمام توان به پیش برویم.

وی درباره بازی حساس ایران - کره گفت: چندسالی است به کره جنوبی نمی‌بازیم و آنها از ما وحشت دارند. البته در بازی‌های اخیر از لحاظ تاکیتکی برتری نداشتیم، اما با تیزهوشی توانستیم بردهای خوبی کسب کنیم و حالا نباید این بازی را راحت فرض کنیم. باید این ۲ بازی را هم ببریم و راه را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم. نباید به همین زودی فکر کنیم کار تمام شده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با حضور هواداران در دیدار با کره تصریح کرد: فوتبال بدون تماشاچی هیچ لذتی ندارد و حضور آنها می‌تواند از نظر روحی روانی کمک زیادی به بازیکنان کنبد.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال ما قابلیت‌های زیادی دارد و نباید فقط از صعود به جام جهانی خوشحال شویم. کره و ژاپن معمولا به مرحله حذفی می‌رسند، اما ما با چند بازی ضعیف جام جهانی را پشت سر می‌گذاریم. حضور در جام جهانی برای ما باید عادی شود و برای رسیدن به دور دوم و بازی‌های حذفی برنامه ریزی و تلاش کنیم.

 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس