کد خبر 1281389
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
روسیه: دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم ایران مایل به ادامه دادن مذاکرات نیست

نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به اینکه شواهدی دال بر عدم تمایل ایران به حضور در مذاکرات وین وجود ندارد، پیش‌بینی کرد که مذاکرات وین در آینده‌ای نزدیک از سر گرفته می‌شود.

به گزارش مشرق، میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم فدراسیون روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین سه‌شنبه شب در پیامی توئیتری به‌صورت تلویحی به جوسازی رسانه‌ها و مقامات غربی مبنی بر عدم تمایل ایران به ادامه دادن مذاکرات احیای برجام واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

سه راهبرد دولت رئیسی برای شکست باشگاه تحریمی‌ها

این دیپلمات ارشد روس که در دورهای قبلی مذاکرات احیای برجام در وین به عنوان نماینده کشورش در مذاکرات حضور داشته است، در حساب کاربری خود در توئیتر درباره آینده این مذاکرات نوشت: «شرکت در مذاکرات وین اختیاری است. این به منافع همه شرکت‌کنندگان از جمله ایران مربوط می‌شود.»

وی ادامه داد: «ما هیچ دلیلی نداریم که فکر کنیم تهران مایل به ادامه دادن این فرآیند [مذاکرات] نیست. تنها بحث زمان بازگشت به میز مذاکرات مطرح است، که در آینده نه‌چندان دور اتفاق خواهد افتاد.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    2 0
    به تو چه كه از طرف ما حرف اضافه مي زني؟!!!!
    • US ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
      0 2
      اربابتون هست.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    1 0
    ایران فقط به دنبال لغو عملی تمام تحریم ها با هر بر چسبی که هست، در اسرع وقت و برای همیشه می باشد. البته اگر به این هدف نرسد، ان شاء الله قطعاً با بی اثر سازی و خنثی سازی تحریم ها به این هدف خواهد رسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس