نابودی اسرائیل - نمایه

آویو کوخاوی با اذعان به قدرت کشورمان مدعی شد رژیم صهیونیستی همواره به مقابله با ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق به نقل از جروزالم پست، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی با تکرار ادعاهای پیشین خود و با اذعان به قدرت روز افزون کشورمان، از ادامه مقابله این رژیم با ایران سخن گفت. 

بیشتر بخوانید:

واشنگتن: به دیپلماسی با ایران متعهدیم

کوخاوی در بخشی از سخنانش مدعی شد: «چالش ایران همواره وجود دارد؛ زیرا این کشور به شکلی نگران کننده در سلاح هسته‌ای پیشرفت داشته و تاثیرات فناوری موشک زمین به زمین و همچنین پهپادهای این کشور درمنطقه بسیار بالاست.»

ایران بزرگترین قدرت علیه ماست

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «ایران منبع قدرتی علیه نیروهای ماست، ایران نیروهای مخالف با اسرائیل را تامین مالی، تشویق و تقویت می‌کند.»

این مقام رژیم صهیونیستی بدون اشاره به ظلم و زورگویی این رژیم علیه فلسطینی ها در اظهاراتی عجیب مدعی شد: «دولت ایران با وجود ظلم و ستم، همچنان در وضعیتی ثابت مانده است. تاریخ درس بزرگی در قبال چنین حکومتی می‌دهد و باید برای سرعت بخشیدن به مقابله با ایران اقداماتی داشته باشیم.»

او همچنین در ادامه افزود: «اسرائیل به مبارزه با توانایی‌های ایران در هرزمینه و در هر زمان ادامه خواهد داد.»

کوخاوی ماه گذشته نیز در سخنانی مدعی شد که هدف اصلی رژیم صهیونیستی به حداقل رساندن حضور ایران در منطقه است. او  مدعی شده بود: «هدف اصلی به حداقل رساندن حضور ایران در خاورمیانه است. در طول سال گذشته، ما آمادگی خود را برای فعالیت در ایران سرعت بخشیدیم، این مسئله بخش قابل توجهی از افزایش بودجه امنیتی را که به تازگی بر سر آن توافق شده بود، در بر می‌گیرد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیاوش IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    14 0
    نوجوان که بودم یه داستان خوندم (اسمش رو فراموش کردم) درباره آقا معلمی بود که همیشه در کلاس یک خط کش پت و پهن دست می گرفت. می گفت "این خط کش رو دست می گیرم برای نزدن!" نکته ش رو متوجه شدید؟ خط کش آنقدر هیبت داشت که جرات هر گونه شیطانی رو از بچه ها می گرفت! امروز ایران به یک خط کش پت و پهن (شما بخوانید سلاح هسته ای) نیاز داره تا هیبتش جرات خباثت رو از اسراییل سلب کنه.
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
      0 0
      درسته
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
      1 0
      خودشون میگن ما(امریکا و اسراییل)داشته باشیم عیب نداره اما ایران نباید داشته باشه چووون خطرناااااااااااکه موشهای کثیف😏
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    9 0
    توی آذربایجان قدرتمون رو به رختون می کشیم، آینده پر التهابی در انتظارتون است.
  • DE ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    2 0
    زرزرزر زرشک! یادتون نره 300 میلیون ایرانی تبار تو منطقه زندگی میکنن که فقط هشتادو پنج میلیون اش تو کشور ایران زندگی می کنن! ایا میتونید مقابل 300 میلیون ایرانی تبار دوام بیارید؟ شما صهیونیست های توهمی باز توهم بزنید!
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    2 0
    تمام پایگاههای رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه شناسایی و نقطه زن ها آماده شلیک هستند
  • اسماعیل IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    1 0
    آقاسیاوش عزیز فرمایش شما تایید میکنم مگرکشورهایی مثل چین هند روسیه پاکستان و ..بمب اتم دارند چه استفاده ای ازش کرده اند جز بازدارندگی درجنگ جهانی اول بعضی کشورها سلاح شیمیایی استفاده کردند اما درجنگ دوم جهانی چون اکثر کشورها مجهزبه سلاح شیمیایی شدند هیچ کشوری استفاده نکرد.ضمن احترام واطاعت تام وکمال از فتوی رهبری اما بنظر میاد سلاح هسته ای دهان یاوه گویان را میبندد.
  • عبدالله IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    1 0
    قدرت واقعی ایران در اتحاد و همدلی مردم و اطاعت از رهبری است هروقت اسرائیل توانست در این زمینه اقداماتی انجام دهدآن زمان میتواند بگوید موفق شده است وگرنه هیچ سلاحی در برابر اراده اهنین ملت تاب مقاومت ندارد.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 0
    یا این شیاطین معنای ظلم رو هنوز نفهمیدن یا شیطان اعمال ننگین اینها رو در ذهنون زیبا جلوه میده. خواهی فهمید به زودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس