یکی از اعتبارات یک برند، نمایندگی پس از فروش آن است!

تقریبا تمام افرادی که هزینه می‌کنند و محصول جدید از جمله لوازم خانگی از نمایندگی اصلی و قابل اعتماد آن خریداری می‌کنند، توقع دارند که محصولِ اصل و دارای قطعات اصلی که از طرف کارخانه اصلی آن تولید شده است بدستشان برسد. به همین خاطر است که افراد به سراغ نمایندگی اصلی محصول مورد نظر خود می‌روند تا علاوه بر از ضمانت کالای خریداری شده، پس از بروز هر گونه مشکل و یا ابهامی بتوانند از مرجعی کمک بگیرند.

نمایندگی‌‎های محصولات ال جی برای دستگاهی با ضمانت گلدیران با اعتبار و اصالت به فعالیت خود در حوزه خدمت رسانی به مشتریان ادامه می‌دهد. تا در صورت هر گونه نیاز به تعمیر محصولات ال جی مثل سولاردام ال جی و یا تعمیر سیستم صوتی خانگی ال جی تا تعمیر دستگاه تصفیه هوا و ... به راحتی برای شما قابل دسترس باشند.

تلفن تعمیرات LG از سولاردام تا دستگاه تصفیه هوا و ...

تلفن نمایندگی پس از فروش گلدیران برای تعمیرات سولاردام تا تصفیه هوا ال جی و ...

1. شماره تماس نمایندگی های مجاز LG در سراسر ایران

در هر زمانیکه محصولات ال جی شما دچار مشکل شود به راحتی میتوانید با شماره 02184733 تماس بگیرید و شماره نمایندگی تعمیرات محصولات ال جی، در شهر خود را دریافت کنید و یا از طریق راهنمایی کارشناسان گلدیران، مشکل محصول را خودتان برطرف کنید. به فرض در صورت نیاز به تعمیر سولاردام ال جی کافیست با کارشناسان شرکت گلدیران تماس بگیرید تا به صورت حرفه‌ای راهنمایی شوید.

2. اطلاع و اطمینان از تعرفه های خدمات

زمانیکه شما محصولات ال جی با ضمانت گلدیران خریداری می‌کنید، در زمان نیاز به خدمات، گلدیران توقع شما را در خصوص اطلاع و اطمینان از تعرفه ها برآورده می‌کند. زیرا هیچ موضوع پنهاهی وجود ندارد و همه چیز کاملا شیشه‌ای و شفاف خواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکلی در حوزه تعمیر، مثل نیاز به تعمیر سیستم صوتی خانگی ال جی، متخصصان تعمیر گلدیران، به طور کامل شما را از همه چیز با خبر خواهند کرد. فقط کافیست با شماره 5رقمی گلدیران تماس بگیرید تا نزدیک ترین نمایندگی تعمیراتِ مجازِ محصول ال جی خود را پیدا کنید تا تکنسین‌ها به محل دستگاه شما اعزام شوند.

3. اطمینان استفاده از قطعات اصلی

یکی از نشانه‌های یک نمایندگی اصلی این است که پس از خرید محصول، به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت هر گونه بروز مشکل و نیاز به تعمیرات، از قطعات اصلی محصول شما استفاده کند. در مورد محصولات ال جی نیز در نمایندگی تعمیرات گلدیران، با اطمینان از قطعات اصلی محصول شما استفاده می‌کنند. گلدیران برای تعمیر ......، تعمیر ...... و یا تعمیر ...... طیف وسیعی از قطعات یدکی اصلی را در انبارهای خود ذخیره داشته تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتواند پاسخگوی نیاز تعمیراتی مشتریان خود باشد.

4. اطمینان از مهارت فنی سرویس یا تعمیرکار

یکی دیگر از ویژگی‌های تماس با نمایندگی های معتبر خدمات پس از فروش مجاز، داشتن تکنسین‌های آموزش دیده و با مهارت، در خصوص انجام به موقع و درست خدمات است. گلدیران با دارا بودن تکنسین‌های حرفه‌ای و با تجربه، خود را در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی به خوبی به اثبات رسانده است. پس فرقی نمیکند کدام محصول شما نیاز به تعمیر دارد زیرا تکنسین‌های کاملا حرفه‌ای و متتخصص برای تعمیر محصولات مختلف شما از تعمیر سولاردام ال جی گرفته تا تعمیر سیستم صوتی خانگی ال جی و یا تعمیر دستگاه تصفیه هوا اعزام می‌شوند.

5. کنترل سلامت دستگاه به صورت دوره ای / سرویس دوره ای

گلدیران پس از نصب محصول، در مدت استفاده از محصولتان همراهیتان خواهد کرد. رسیدگی و مراقبت از یک محصول نه تنها هیچ ضرری برای شما ندارد بلکه کمک به طول عمر دستگاه شما خواهد کرد تا محصول در اثر عدم رسیدگی نیاز به تعمیرات پیدا نکند. در صورتیکه به سرویس دوره‌ای منظم محصولاتی مانند تصفیه هوا توجه کنید از بروز مشکلات جدی و تعمیر دستگاه تصفیه هوا جلوگیری خواهید کرد.

6. تمدید گارانتی

تمدید گارانتی یکی از خدمات متمایز گلدیران است. درصورتیکه گارانتی اولیه محصول شما به اتمام برسد با تمدید کردن گارانتی آن می‌توانید از خدمات ویژه‌ای در هنگام نیاز به تعمیر محصول دریافت کنید. مثلا درصورتیکه دستگاه شما گارانتی داشته باشد و نیاز به تعمیر پیدا کند، دستمزد و هزینه ایاب و ذهاب تکنسین رایگان میشود. استفاده از از قطعات اصلی کارخانه برای تعمیر محصولات دارای گارانتی در الویت قرار می‌گیرد و تکنسین کاملا حرفه‌ای و مسلط به دستگاه شما برای تعمیر مراجعه می‌کند. در نهایت هزینه‌های تعمیرات قطعات اصلی و مهم دستگاه  رایگان میشود.

 پس در صورتیکه محصولات خود را با ضمانت گلدیران خریداری کردید، در صورت نیاز به تعمیر محصولات ال جی با داشتن گارانتی گلدیران میتوانید با شماره 02184733 تماس بگیرید تا خدمات شامل گارنتی را به صورت رایگان دریافت کتید.

در هنگام خرید محصول به خدمات پس از فروش آن دقت کنید.

گاهی اوقات محصولی خریداری می‌کنید که پس از خرید، نه تنها خدماتی دریافت نمی‌کنید بلکه دیگر ردی از پشتیبانی آن نمی‌بینید یا اگر نمایندگی باشد توقعات شما را پاسخگو نخواهد بود. انتخاب با شماست که محصولی با عدم پشتیبانی انتخاب کنید یا محصولی که از روز اول خرید تا آخرین روز استفاده از دستگاه در کنارتان باشد.

این 6 مورد تنها قسمت کوچکی از وظایف یک نمایندگی پس از فروش از جمله با نام و نشان معتبر گلدیران می‌باشد. فقط کافیست در صورت نیاز به تعمیر هر کدام از محصولات مختلف شما از تعمیر سولاردام ال جی گرفته تا تعمیر سیستم صوتی خانگی ال جی و یا تعمیر دستگاه تصفیه هوا و سایر دستگاه‌های ال جی با ضمانت گلدیران این شماره 5 رقمی را به خوبی به ذهن خود بسپارید و با آن تماس بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس