امیر سرتیپ  علی حاجیلو

امیرفرماندهی قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب گفت : اگر کسی نگاه نامحرمی به مرزهای ما داشته باشد به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ  علی حاجیلو در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره  به رزمایش فاتحان خیبر اظهار داشت: رزمایش یک مرحله تکمیلی از آموزش‌ بوده و ارتش مدام در حال آموزش‌های نظامی است و نیروها باید در میدان نظامی مشابه با جنگ باشند. 

وی ادامه داد: رزمایشی که طی روزهای اخیر برگزار شده با عنوان رزمایش به نام فاتحان خیبر و با مشارکت ارتش سلحشور در منطقه بود.

بیشتر بخوانید:

آذربایجان اجازه سوء استفاده از سرزمینش را ندهد

وی تصریح کرد: یک رکورد جدیدی در جابجایی نیروها ثبت شد و ١۵ یگان عمده در کمتر از ۴٨ ساعت در منطقه رزمایش مستقر شدند.

امیرفرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب با اشاره به اینکه آمادگی یگان‌ها و مدیریت فرماندهان و در این مرحله کیفیت و دقت را در مرحله اجرا قرار دادند بیان کرد: در حال  حاضر زمان صلح و آرامش است و ملت‌ها هیچ اختلافی ندارند ولی اگر کسی حرکتی خلاف اصول در منطقه و مرزهای ما داشته باشد بدون شک برخورد خواهد شد و اجازه تحرک رژیم صهیونیستی را در منطقه نخواهیم داد و باید از منطقه خارج بشوند.

وی تاکید کرد: اجازه تحرک به هیچ گروه و کسی را در منطقه و مرزهای خود نخواهیم داد و ارتش و همه نیروهای مسلح با تمام قدرت در  مرزهای خود حضوری فعال دارند.

حاجیلو یادآور شد:  طبق صلاحدید ستاد کل و مسوولان آماده برگزاری رزمایش‌های مشترک با کشورهای همجوار هستیم .

وی اضافه کرد: از کشورهای همسایه درخواست می‌شود از بازهای رسانه‌ای و اختلافات پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید:

جزییاتی از رزمایش مشترک نظامی آذربایجان و ترکیه

وی ضمن اشاره به حفاظت از مرزها عنوان کرد: اجازه تغییر در مرزهای کشوری را به کسی نخواهیم داد و کشورها به مسیرهای انتقالی و جغرافیایی خود توجه داشته باشند و اجازه تغییر ژئوپولیتیکی در مرزهای هیچ کشوری را نخواهیم داد.

امیر حاجیلو ضمن ‍ خط و نشان به افراد معاند و دشمنان خاک و میهن تاکید کرد: اگر کسی نگاه نامحرمی به مرزهای ما داشته باشد به شدت با آنان برخورد خواهیم کرد.

امیر حاجیلو با اشاره به دستیابی به همه اهداف رزمایش خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت مهاجم نبوده ولی با تمام قدرت از مرزها و آرمان‌های خود مراقبت کرده و در برابر هر تعرضی ایستادگی و برخورد خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا عنوان کرد: تمام تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه رصد می‌شود و حضور گروهای داعشی، صهیونیستی خط قرمز ماست و کشورهای همسایه می‌دانند که ایران کشوری استکبار ستیزی است.

وی در خصوص واکسیناسیون نیروهای ارتشی عنوان کرد: واکسیناسیون نیروهای ارتش و خانواده هایشان کامل انجام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب در خصوص احداث خانه‌های سازمانی گفت: در حال حاضر در حال ساخت ۴٢٠٠ واحد مسکونی در منطقه شمالغرب هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    4 0
    در اسلام هم حمله است وهم دفاع کجا در اسلام گفته شده هیچ وقت به دشمن حمله نکن اونم دشمنی که جاسوسخانه علیه ایران درست کرده وتروریستهای موساد برای عملیات سرقت از انجا به کشور ما میان ادم کشی وسرقت میکنن وبانهایت امنیت از باکو به اسراییل میرن
    • ایرانی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      3 0
      دور نیست اون روزی که انتقام سنگینی از این آدم کشها بگیریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس