کد خبر 1280377
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
بارزانی: آماده گفت‌وگو با پ.ک.ک هستیم

رئیس منطقه کردستان عراق و نایب رئیس حزب دموکرات کردستان بر آمادگی اربیل برای حل مشکلات با حزب کارگران کردستان (پ. ک.ک) از طریق گفت‌وگو و مذاکره تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «نیچروان بارزانی» رئیس منطقه اقلیم کردستان و نایب رئیس حزب دموکرات کردستان عراق امروز (یکشنبه) در سخنانی در محفل انتخاباتی حزب متبوعش در شهر دهوک اعلام کرد که جنگ علیه داعش، کاهش بودجه اقلیم از سوی بغداد و ورود دو میلیون آواره و پناهنده از سوریه و دیگر مناطق عراق، باعث توقف عملیات بازسازی در مناطق اقلیم کردستان شده است.

به گزارش موازین نیوز، بارزانی تصریح کرد: این بدین معنی نیست که کاروان توسعه در اقلیم کردستان برای همیشه متوقف شده باشد، بلکه ادامه دارد و ما نسبت به آینده بهتر کردستان خوشبین هستیم.

 رئیس منطقه کردستان عراق افزود: از جمله مشکلاتی که منطقه با آن روبرو است، حضور حزب کارگران کردستان (پ. ک. ک) در اراضی ماست و این حزب مخالف ترکیه، مانع روند بازسازی و سازندگی در مناطق مرزی کردستان می‌شود.

وی با تأکید بر آمادگی اربیل برای حل مشکلات با حزب کردستان عراق از طریق گفت‌وگو تصریح کرد: ما از پ. ک. ک می‌خواهیم که از اراضی اقلیم کردستان خارج شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رحمان IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    2 19
    پ ک ک کرد هست کردستان هم وطنشه تو نمیتونی بگی باشه یابره اشغالگر ترکیه هست بهتره بگی اون بره
    • بهزاد AZ ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      8 2
      پ ک ک فقط بدلیل لینکه بهانه حضور ترکیه شده اجازه بقا داده شده بهش. روزی که تاریخ انقضاش تموم شه مثل سوسک زیر پا له میشه
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    4 4
    جناب بارزانی( یهودی ) ما که میدونیم باباتون اسراییله و باز هم ما میدونیم عبدالله اوجالان رو اسراییل (باباتون) گرفت و تحویل داد به ترکیه و باز هم ما میدونیم باباتون دستور داده با ترکیه معامله کنید سر موصل تا براتون به دریا راه باز کنه. همینطور که میبینید ما خیلی چیزای دیگه هم میدونیم. نوبت شما هم میرسه
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    7 3
    اربیل کرکوک سلیمانیه موصل شهرهای تاریخی ترکیه هست بزودی ارتش ترک پرچم سرخ را در آن شهرها به احتضار در خواهد اورد
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      0 0
      سلبمانیه ساخته شده توسط اکراد هست موسسش هم ابراهیم پاشای بابانی یا سلیمان پاشای بابانی بوده کرکوک و اربیل هم آشوری هستن. کجا ترک هستن؟
  • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    1 3
    تو خیلی چیزهارو میدونی امثال تو مزدور خائن به ایران واریا تو جنگ چالدران عقب نشینی کردن نصف مناطق کردنشین خاک ایرانو تقدیم عثمانی کردن نمیدونی بدون تو واربابت کردوغان که تو عراق سوریه لیبی اونقدر بچه کشت اخرش اه نفرین کودک کشی دامنشو گرفت سرطان گرفت به درک بدره تو خواب خواهید دید کرکوک موصل عفرین آذربایجان رو به خاک ترکیه تبدیل کنید یهودی جیره خار اسرائیل اذربایجان ترکیه هست نوکر حلقه بگوش اسرائیل
  • محمد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 3
    ایران اگر عقلانی رفتار کنه کردهارا ایرانی اصل بدانه وعضوی از خاک و سرزمین ایران بدانه به خداوندی خدا با کمک پ ک ک ه پ گ ی رک و تو سوریه با کمک نیروهای سوریه دمکراتیک و ی پ گ تو ارمنستان هم هستن نیروهای کرد فقط کافیه اینهارو اموزش بده تجهیز کنه ببین چطور دمار از روزگار ترکیه در خواهد اورد تو کوبانی چطور ترکیه وداعشو شکست داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس