کد خبر 1279154
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
ارتش سوریه

منابع خبری از حملات راکتی شدید ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در ادلب و شمال غرب حماه خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرنگار المیادین در دمشق از حملات راکتی شدید ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در جنوب و غرب ادلب و نیز شمال غرب حماه خبر داد.

از سوی دیگر منابع سوری هم از حملات موشکی شدید نیروهای ارتش سوریه از ساعات اولیه صبح امروز به مناطق مختلف ادلب خبر دادند.

این منابع افزودند: موشک اندازهای ارتش سوریه مناطق «مرعیان»، «الفطیره»، حومه «الباره» و «کنصفره» در «جبل الزاویه» در جنوب ادلب و نیز اطراف شهر «اریحا» و «جسرالشغور» و اطراف آن در غرب ادلب و نیز اطراف روستای «قلب لوزه» را زیر آتش شدید خود قرار دادند.

منابع وابسته به مخالفان سوری از حملات نیروهای ارتش ترکیه به مواضع ارتش سوریه در حومه شرقی و جنوب شرقی ادلب خبر دادند.

این منابع گفتند که ارتش ترکیه از همه نیروهای خود در استان ادلب و حومه غربی حلب خواسته است که در حال آماده باش کامل باشند.

این منابع فاش کردند که نیروهای ارتش ترکیه برای اولین بار از زمان ورود به ادلب و حومه غربی حلب، اقدام به استقرار یگان‌های زرهی در خطوط درگیری با نیروهای ارتش سوریه در حومه ادلب و غرب حلب کرده‌اند.

این منابع همچنین به حملات هوایی جنگنده های روسی به مواضع تروریست‌ها در «سهل الغاب» در حومه شمال غربی حماه اشاره کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 0
    ایران باید با قدرت از سوریه در مقابل ترکیه محافظت کنه مگر نه اینکه ترکیه همین کار رو با آذرباییجان انجام میده و حتی قراره در همین روزها با آذرباییجان رزمایش مشترک داشته باشند پس باید یه گوش مالی حسابی به زیاده خواهی های ترکیه در حمایت قاطع از سوریه بدهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس