کد خبر 1278474
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کرباسچی دیدار با کروبی

در ادامه حصر سخت؛ یکی از سران فتنه آمریکایی سال ۸۸، این بار ابراهیم امینی، عضو هيات رييسه مجلس ششم و عضو هيات موسس و شوراي مركزي حزب اعتماد ملي به دیدار کروبی رفته است.

به گزارش مشرق، در ادامه حصر سخت؛ یکی از سران فتنه آمریکایی سال ۸۸، این بار ابراهیم امینی، عضو هيات رييسه مجلس ششم و عضو هيات موسس و شوراي مركزي حزب اعتماد ملي به دیدار کروبی رفته است.

به گزارش جهان نیوز، در اين ديدار دو ساعته دو طرف در خصوص آخرين تحولات سياست داخلي، منطقه‌اي و بين‌المللي كشورمان و تحولات منطقه به بحث و گفت‌وگو پرداختند... كروبي در اين ديدار با بيان سخناني نسبت به شرايط موجود كشور از جمله در عرصه اقتصاد و معيشت قشر ضعيف جامعه ابراز اميدواري كرد كه مسوولان امر به ‌دور از سياسي‌كاري نسبت به گشايش شرايط و كمك به بهبود وضعيت اقتصادي جامعه به‌ويژه در خصوص اقشار كمتر برخوردار اقدامات اساسي انجام دهند. بررسي آخرين تحولات منطقه از جمله اتفاقات هفته‌هاي اخير افغانستان از ديگر موضوعات مورد بحث در اين ديدار دوساعته بود. مهدي كروبي در اين ديدار با ابراز نگراني از تحولات افغانستان و برخوردهاي غيرانساني و غيرشرعي با زنان و اقشار دانشگاهي افعانستان و ايجاد مزاحمت براي كشورهاي همسايه از جمله ايران را دور از انتظار ندانست.

کروبی هم نگران اوضاع افغانستان شد! +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    11 1
    نگران خودت باشی راحتر هستی
  • هموطن IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    9 1
    این بازم خواب مونده که
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    4 0
    جالب است
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    2 1
    اگه منم بخام برم تو حصر سخت!! کجا باید ثبت نام کنم؟ ضمنا برخلاف کروبی و موسوی توقعم زیاد نیست تو همین "روف گاردن" کروبی حاضرم زندگی کنم. البته بدیهی ست که چلوکباب و جوجه کباب هرروزه بعهده "حصر سخت" می باشد!
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    3 1
    شیخ بیسواد باید از فرصت حصر استفاده کند و چاله چوله های سوادش را پر کند. تا کی با رانت می خواهد زندگی کند خدا می داند.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    2 0
    لشگر جهال به صف .نه.غزه.نه.لبنان جانم فدا ی افغان.توغزه.ولبنان مقابل امریکا ودرافغان برا امریکا
  • امانی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    2 0
    فرق زندگی عالمی فیلسوفی ومحققی بزرگوار همانند مرحوم آیت الله حسن زاده عاملی با اون خانه خدایی محقر در قم با اینچنین عمامه به سرهایی که از روحانیت شیعه ولباس پیامبر ص فقط عبا وردا وعمامه را یدک میکشن همین هست حال بگذریم از زندگی بسیار ساده ومیشه گفت مادون طبقه متوسط وپایین جامعه حضرت امام خمینی ره البته از این نوع تفکر سیاسی واجتماعی وفرهنگی که این روحانیون مثلا دارند زمان حضرت رسول اکرم ص م بودند که باعث پیدایش مذاهبی در اسلام شدند که سر منشا آن اصحاب ثقیفه بنی ساعده بودند جماعتی بظاهر مسلمان اما در باطن چی باید گفت
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    جوش میزنه تریاک کشت نمیشود دیگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس