هراس تل‌آویو از پهپادهای انتحاری حزب الله و حماس در جنگ‌های آتی

منابع خبری صهیونیست می‌گویند که این رژیم به شدت نگران است که حماس و حزب الله در درگیریهای آینده، از پهپادهای انتحاری استفاده کنند.

به گزارش مشرق،   شبکه ۱۲ رژیم صهیونیسی از هراس این رژیم از درگیریهای آتی با جنبشهای حزب الله لبنان و حماس فلسطین خبر داد.

خبرگزاری سما به نقل از این شبکه خبر داد، برآورد صهیونیستها این است که در درگیریهای آتی «در مرزهای شمالی یا مرزهای غزه، حماس و حزب الله از پهپادهای انتحاری» علیه این رژیم استفاده خواهند کرد.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بر این باور است که این پهپادهای حامل مواد منفجره هستند و این توانایی را دارند که اهداف خود را با دقت، منهدم کنند.

به گفته صهیونیستها، حماس و حزب الله در تلاش هستند که به چنین پهپادهایی دست پیدا کنند و قصد دارند دانش آن را از جمهوری اسلامی ایران کسب کنند تا به صورت بومی تولید کنند.

این شبکه همچنین مدعی شد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی در منطقه، با هدف تضعیف این توانمندیهای مدرن صورت می‌گیرد.

در همین ارتباط، در جنگ اخیر غزه حماس و حزب الله با هم هماهنگ بودند؛ به نحوی که تحلیلگران تأکید دارند که این مسئله از قبل از سوی حزب‌الله و حماس برنامه‌ریزی شده بود و جنگ غزه مانوری بود تا حزب‌الله و حماس طرح و برنامه خود را در عرصه آزمایش قرار دهند(جزئیات بیشتر).

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس