کد خبر 1182088
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
رزمایش هوایی ناگهانی رژیم صهیونیستی

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از برگزاری پیش از موعد مقرر رزمایش در شمال فلسطین اشغالی با انجام انواع ماموریت‌ها از جمله جمع آوری اطلاعات و مانورهای هجومی خبر داد.

به گزارش مشرق؛ منابع خبری از برگزاری زودتر از موعد مقرر شده رزمایش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرگزاری انگلیسی «رویترز» در این زمینه نوشت که نیروی هوایی رژیم اسرائیل رزمایش غافگیرانه ای را برای بهبود میزان آمادگی خود در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی برگزار کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که این رزمایش که تا فردا چهارشنبه طول خواهد کشید، موجب افزایش تردد هوایی  و شنیده شدن صدای انفجار در شمالی فلسطین اشغالی خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود افزوده که  در این رزمایش سناریویی‌های عملیات شبیه سازی شده  در جبهه شمالی از جمله  برتری هوایی، دفاع از حریم هوایی، پروازهای هجومی و جمع آوری اطلاعات تمرین می‌شوند.

این منبع خبری به نوع و شمار جنگنده‌ها و هواپیماهای  نظامی رژیم صهیونیستی حاضر در این رزمایش اشاره‌ای نکرده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال برگزاری رزمایشی به نام «جونیپر فالکون» با شبیه سازی مقابله با موج حملات موشکی از جانب نیروهای مقاومت در غزه، لبنان و حتی از جانب سوریه یا ایران هستند.

به نوشته وبگاه «آلگماینر» به نقل از وبگاه «ان ۱۲» رژیم اسرائیل علاوه بر تلاش برای مواجهه با حملات راکت‌های برد کوتاه و بلند از جانب حماس در غزه  یا حزب الله در لبنان،  در پی تمرین برای مقابله با پهپادهای رزمی از عراق و یمن است. سرلشکر «ران کوخاو» مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در یگان پدافند هوایی از همکاری ارتش‌های اسرائیل و آمریکا  و برگزاری رزمایش‌هایی در اروپا و آمریکا خبر داد.

آلگماینر در خاتمه نوشت با توجه به پی بردن امکان محتمل شلیک هزاران موشک از سوی نیروهای مقاومت به سمت قوای صهیونیستی، ارتش این رژیم راهبردی دیگر را مد نظر گرفته است.

وزنامه «جروزالم پست» چاپ فلسطین اشغالی اخیرا در گزارشی حزب‌الله لبنان را یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی دانست و به توان بالای موشکی این گروه مقاومت اذعان کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسرافیل IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    این کارها فایده ای ندارد به زودی شعبه دوم خبرگزاری مشرق را در اورشلیم افتتاح کرده و یک نماینده تام الاختیار به عنوان نگهبان ضریح مقدس انتخاب میکنیم تا مشکلات باقی مانده حل شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس