مک لارن ۷۲۰S

تاکنون محصولات زیبای متنوعی توسط بخش MSO مک لارن معرفی شده‌اند. قبلاً مدل مشهور ۷۲۰S با پوشش گلف معرفی شده بود که رنگ‌آمیزی آن ۲۰ روز طول می‌کشید.

به گزارش مشرق، تاکنون محصولات زیبای متنوعی توسط بخش MSO مک لارن معرفی شده‌اند. قبلاً مدل مشهور ۷۲۰S با پوشش گلف معرفی شده بود که رنگ‌آمیزی آن ۲۰ روز طول می‌کشید. به این لیست می‌توان مدل لمانز ادیشن را نیز اضافه کرد؛ اما جدیدترین پروژه بخش MSO به خاطر گرامیداشت راننده مشهور مک لارن یعنی دنیل ریکاردو توسعه یافته است.

پرده‌برداری از مک لارن ۷۲۰S دنیل ریکاردو ادیشن +عکس

با مک لارن ۷۲۰S دنیل ریکاردو ادیشن آشنا شوید که از پوشش بدنه آبی و نارنجی نمادین مک لارن سود می‌برد. بخش اعظم بدنه به رنگ نارنجی پاپایا درآمده و این رنگ را می‌توان در خودروهای فرمول ۱ مک لارن دید. عناصر آبی‌رنگ نیز روی کاپوت، آینه‌های جانبی و بخش عقب خودنمایی می‌کنند. حتی برچسب پرچم استرالیا نیز روی درب خودرو نقش بسته و شمار ۳ ریکاردو نیز زیر آن دیده می‌شود.

پرده‌برداری از مک لارن ۷۲۰S دنیل ریکاردو ادیشن +عکس

مک لارن می‌گوید تنها ۳ دستگاه از این سوپرکار منحصربه‌فرد را تولید خواهد کرد و هریک دارای همین رنگ بدنه و تریم مشکی و نارنجی منحصربه‌فرد کابین خواهند بود. از نظر پرفورمنس انتظار می‌رود این ۷۲۰S به همان پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۱۰ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر مجهز باشد. سوپرکار موردبحث شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۴۱ کیلومتر در ساعتی دارد.

پرده‌برداری از مک لارن ۷۲۰S دنیل ریکاردو ادیشن +عکس

هر سه خودرو قرار است راهی بازار استرالیا شوند. فعلاً اشاره‌ای به قیمت این خودرو نشده اما انتظار نمی‌رود چنین محصول تولید محدودی قیمت ارزانی داشته باشد. نسخه استاندارد ۷۲۰S با قیمت ۳۰۰ هزار دلاری قبلاً محصول گران بهایی بوده است.

پرده‌برداری از مک لارن ۷۲۰S دنیل ریکاردو ادیشن +عکس

یکی از مدیران مک لارن گفته است:

بعد از عملکرد برجسته مک لارن در گرندپری ایتالیا، زمان مناسبی برای رونمایی این سوپرکار تولید محدود و برای گرامیداشت راننده استرالیایی ما وجود داشته است.

پرده‌برداری از مک لارن ۷۲۰S دنیل ریکاردو ادیشن +عکس

منبع پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 1
    متلک‌پرونای داخلی که در هر خبر خودرویی حضور میزنن هنوز تشریف نیاوردن؟! بیاید یه مزه‌ای بریزید یه وقت کسی نگه لالید
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      2 0
      تو سایپا و ایران خودرو کار میکنی یا سهامشو خریدی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس