نرخنامه بلیت اتوبوس بازگشت زائران اربعین بزودی تعیین می شود

یک مقام مسئول گفت: نرخ بلیت اتوبوس برای زائران اربعین از مرز مهران به مقصد همه شهرها در حال تدوین و نهایی شدن است و همزمان با بازگشت زائران، در معرض دید آن‌ها قرار می گیرد.

به گزارش مشرق، داریوش باقرجوان، مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری افزود: این فهرست بر اساس همان نرخنامه اربعین سال ۱۳۹۸ با درصدی افزایش مجاز سالانه که ابتدای امسال اضافه شد، تدوین شده و قیمت‌های آن همان نرخ ایام عادی با ضریب دو، به دلیل تردد یکسر خالی اتوبوس هاست.

وی اضافه کرد: این نرخ بزودی علاوه بر نصب در پایانه مرزی مهران در اختیار عوامل سازمان راهداری و همچنین سازمان تعزیرات قرار می‌گیرد و مبنای رسیدگی به تخلفات و گرانفروشی است و هرگونه تخلف از این نرخنامه موجب پیگرد قانونی و مجازات شرکت‌های حمل و نقلی خواهد شد.

به گفته مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری، این نرخنامه شناور و بسته به نوع و ظرفیت صندلی‌های اتوبوس و همچنین فاصله شهرهای مقصد مسافران است.

باقرجوان افزود: هنوز هیچ مسافری از مرز مهران به کشور بازنگشته است و پیش بینی ما این است که موج بازگشت زائران از پس فردا یا حداکثر فردا آغاز خواهد شد.

وی از آمادگی همه مسئولان و بخش‌های سازمان راهداری برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد و گفت: تا این لحظه هیچ جابجایی از مرز مهران به سمت شهرهای دیگر برای زائران اربعین تعیین نشده است و بنابراین هرگونه شایعات در خصوص قیمت‌های بلیت بازگشت زائران را تکذیب می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس