جنگنده‌های روسیه مواضع تروریست‌های همسو با ترکیه را بمباران کردند

منابع نظامی سوریه از حمله هوایی به مواضع تروریست‌های همسو با ترکیه در شمال سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها به نقل از منابع نظامی سوریه از حمله هوایی به مواضع تروریست‌های همسو با ترکیه در شمال استان حلب خبر دادند.

به نوشته المیادین، مواضع تروریست‌های همسو با ترکیه در اطراف منطقه عفرین در شمال حلب هدف قرار گرفته شده است.

وبسایت «سوریاپست» نیز نوشت که جنگنده‌های روسی مواضع  این تروریست‌ها را در اطراف روستای «باصوفان» در عفرین بمباران کرده‌اند. هنوز از تلفات تروریست‌های خبری منتشر نشده است.

منابع رسانه‌ای وابسته به معارضان سوریه نیز نوشتند که جنگنده‌های روسیه علاوه بر عفرین، بلندی‌های کتیبه در ساحل استان ادلب، اطراف منطقه «عین شیب» و اطراف منطقه «الرویحه» در جنوب ادلب را نیز بمباران کردند.

وبسایت نهاد موسوم یه «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» نیز نوشت که میزان حملات هوایی جنگنده‌های روسی در ماه جاری میلادی افزایش یافته و تاکنون ۱۸۶ حمله هوایی صورت گرفته است. به نوشته این وبگاه ۱۴۰ حمله در استان ادلب، ۲۵ حمله در لاذقیه، دو حمله در استان حماه و ۱۹ حمله هوایی در استان حلب انجام شده است.

حمله هوایی امروز به مواضع تروریست‌های همسو با ترکیه پس از آن صورت می‌گیرد که تروریست‌های «الجیس الوطنی السوری» (ارتش آزاد سابق) صبح امروز تلاش داشتند موضع ارتش سوریه را در روستای «صوغانکه» به اشغال خود در آورند، در درگیری رخ داده چهار نظامی ارتش سوریه زخمی و به بیمارستان نبل و الزهرا منتقل شدند. تروریست‌های ارتش آزاد پس از ناکامی در اشغال این مقر و دادن تلفات به هنگام عقب‌نشینی نیز در میدان مین گیر افتاده و چندین نفر از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

منطقه عفرین در اسفند ما ۱۳۹۶ در عملیات موسوم به «شاخه زیتون» به اشغال ارتش ترکیه و تروریست‌های همسو با آنکارا از جمله ارتش آزاد در آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • امیر IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    4 5
    به امید آزاد سازی شمال سوریه از لوث تروریست ها
    • حسین IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      8 1
      به امید ازادی دمشق از لوث تروریسها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس