کشته و مجروح شدن ۹ سوری در حمله پهپادی ترکیه به سوریه

منابع خبری از کشته و مجروح شدن ۹ تن درپی حمله پهپادی ترکیه به شمال شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت النشره لبنان، دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به گروه‌های مخالف سوری امروز (یکشنبه) اعلام کرد که پهپادهای ترکیه یک منزل مسکونی در شهر "عین العرب" واقع در شمال شرق سوریه را هدف حملات خود قرار دادند.

این نهاد گزارش داد که در پی حمله پهپادی ترکیه در عین العرب، چهار نفر کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه به جزئیات بیشتر این حمله اشاره‌ای نکرده است.

ترکیه، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) را تروریست می‌داند و همواره مواضع آنها را هدف حملات خود قرار می‌دهد.

آنکارا در ۲۵ مهرماه ۹۸  برای عقب راندن نیروهای سوریه دموکراتیک از مناطق مرزی رقه وحسکه، عملیات نظامی موسوم به «چشمه صلح» را در شمال سوریه آغاز کرد که این عملیات یک هفته‌ای، پس از توافق آتش بس میان آنکارا و واشنگتن متوقف شد و ترکیه به شبه نظامیان کُرد پنج روز مهلت داد که تا عمق ۳۲ کیلومتری از مرز ترکیه عقب نشینی کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    2 2
    (فارغ از متن خبر) در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    3 4
    صدای خس خس نفس های نوزاد عراقی که به دست داعش ساخته ترکیه سر بریده میشد، همان صدای پانترکیسم است، تشت رسوایی پانترک به زمین افتاده است، شرم بر نژادپرست های فاشیست پانترک، _خدایا حساب ما ترک ها را از پانترک هاجدا کن
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    2 3
    نقطه ضعف ترکیه ارتشش هست چون ارتش ترکیه با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار یزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار ارتش ترکیه را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس