نمایشگاه

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشور در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد.

به گزارش مشرق، سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از امروز جمعه (دوم مهرماه ۱۴۰۰) ساعت ۱۰ صبح آغاز به کار می‌کند و مراسم افتتاحیه آن نیز ساعت ۱۶ انجام می‌شود. این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو برخلاف سال‌های پیشین در محل نمایشگاهی مسکو برگزار می‌شود.

خانه کتاب و ادبیات ایران با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب و با موضوعاتی چون دفاع مقدس، هنر، ادبیات، ایران‌شناسی، زبان فارسی، شعر و ادبیات در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد. این موسسه در این دوره از نمایشگاه به معرفی طرح گرنت، صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران و معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ می‌پردازد. همچنین ملاقات با مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، دیدار با ناشران، نویسندگان و مسئولان نمایشگاهی وزارت فرهنگ روسیه از دیگر برنامه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو است.

خانه کتاب و ادبیات ایران در نمایشگاه۳۴ کتاب مسکو حضور پیدا می‌کند

همچنین بناست تا با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران در این نمایشگاه از یکی از آثار مهشید دارابی (تصویرگر و عضو انجمن تصویرگران ایران) رونمایی شود. گفتنی است که آژانس ادبی دایره مینا نیز در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد تا با ناشران حاضر در نمایشگاه جهت فروش رایت کتاب ارتباط برقرار کنند.

بخش ویژه فعالیت‌های غرفه ایران در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو کودک و نوجوان بوده و انتشارات سروش هم از دیگر حاضران در این نمایشگاه است تا آثار خود را در معرض نمایش عموم قرار دهد. همچنین این انتشارات کاتالوگی از کتاب‌هایی را که به زبان انگلیسی منتشر کرده، در این نمایشگاه ارائه می‌کند و معرفی این آثار و فروش رایت آنها را در برنامه خود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس