امضای نخستین تفاهم‌نامه صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه

نخستین و مهمترین گام بین‌المللی صنعت نمایشگاهی در دوره جدید با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ا در روسیه و امضای تفاهم‌نامه با مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی اکسپوسنتر مسکو برداشته شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران؛ همزمان با سفر هومن رازدار، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران به روسیه و در دیدار با مدیرعامل مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی اکسپوسنتر مسکو ، نخستین تفاهم‌نامه در حوزه صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه به امضا رسید تا هر دو کشور بتوانند توانمندی ها و ظرفیت‌های اقتصادی یکدیگر را بهتر معرفی کنند.

در این دیدار و پس از عقد تفاهمنامه همکاری، الکسی ویالکین مدیرعامل اکسپوسنتر مسکو گفت: براساس این تفاهم‌نامه، از این به بعد شاهد حضور پررنگ شرکت‌های ایرانی در مجموعه اکسپوسنتر روسیه خواهیم بود.

وی با اشاره به دیگر بندهای این تفاهم‌نامه افزود: همچنین در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک و عرضه محصولات دانش‌بنیان و نوآورانه، توافقات خوبی به دست آمد.

هومن رازدار، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران نیز این تفاهمنامه را نخستین و مهمترین تفاهم‌نامه بین شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مجموعه اکسپوسنتر مسکو خواند و تاکید کرد: اکسپوسنتر مسکو و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، مهم‌ترین متولیان نمایشگاهی منطقه هستند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مجموعه‌های نمایشگاهی دو کشور در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متقابل افزود: تبادل و تهاتر فضای نمایشگاهی و همکاری‌ منسجم، مهم‌ترین موضوعات تفاهم شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس