مراسم تشییع پیکر علی لندی - اصفهان

فرمانداری شهرستان ایذه در پی درگذشت علی لندی نوجوان فداکار روز شنبه سوم مهر را عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حسن نبوّتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با استاندار خوزستان، به مناسبت عروج ملکوتی علی لندی که همه شهروندان ایذه را داغدار نمود؛ شنبه ۳ مهر ماه در شهرستان ایذه عزای عمومی اعلام می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

تسلیت رهبر انقلاب به خانواده علی لندی قهرمان نوجوان ایذه‌ای

او افزود: علی لندی به یک چهره ملی تبدیل شده‌ است، نوجوانی که ایثار نسل جدید انقلاب را به نمایش گذاشت و مردم شهرستان ایذه به داشتن چنین فرزندی افتخار می‌کنند، زیرا او الگوی شاخص برای نوجوانان است که تمام کشور در سوگش عزادار هستند.

نبوتی از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این نوجوان فداکار در ایذه خبر داد و بیان کرد: آیین تشییع پیکر این نوجوان قهرمان امروز شنبه از ساعت ۱۶ از میدان آتش‌نشانی به سمت قبرستان روستای بلوطک لندی برگزار خواهد شد و از مردمی که قصد شرکت در این آیین را دارند درخواست می‌کنیم ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کنند و پس از قرائت فاتحه قبرستان را ترک کنند تا شاهد ازدحام جمعیت نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهران شاکری IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    علی جان روحت شاد. تو به تمام نوجوانان و جوانان این مرز و بوم بزرگترین درس و شیوه زندگی را آموختی. درس شجاعت و مردانگی ،درس ایثار و از خودگذشتگی. باشد که در کتب درسی با خط زرنگار به رشته تحریر در آید و همواره در خاطره ها جاوید بمانی . اشک و آه ما بدرقه راهت.
  • سجاد گروهی از روستای دره شور کرمان۳ IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    علی جان شهادت مبارک
  • DE ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 0
    ملت افراط و تفریط .. اگر ادارات هم تعطیل شده باشند ، اسم اینکار می شود اغراق ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس