آمریکا اسرائیل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با وزیر دفاع آمریکا درباره تحولات منطقه‌ای از جمله پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران و خروج آمریکا از افغانستان گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه به‌صورت تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید:

ضربه دردناک آمریکا به سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی

طبق بیانیه منتشر شده توسط وزارت جنگ رژیم اسرائیل، گانتز در این تماس «تحولات منطقه‌ای از جمله نیاز به متوقف کردن پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران و خروج آمریکا از افغانستان» را با آستین مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، این تماس ساعاتی قبل از رأی‌گیری کنگره آمریکا درباره حذف یا حفظ کردن بند کمک ۱ میلیارد دلاری به سامانه‌های «گنبد آهنین» این رژیم در بودجه نظامی واشنگتن، انجام شده است.

بر این اساس، گانتز همچنین از آستین به دلیل تداوم حمایت‌های نظامی و مالی دولت آمریکا و پنتاگون «در تجهیز اسرائیل به ابزارهای ضروری برای دفاع از خودش» قدردانی کرد.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته  تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

پیش از این نیز «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود: «ایران در آستانه دستیابی به سلاح اتمی است و باید بداند که این امر [از سوی اسرائیل] بی‌پاسخ نخواهد ماند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    تنها راهتون اینکه در خواب ببنید
  • پیروزه IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    در صورتی که امریکا و اسرییل منحوس دست از پا خطا کنند و اشکالی یا انفجاری در تاسیسات ایران ایجاد کنند کشورم این حق را بزای خودش قایل است که با موشک های بالستیک تمام مناطق هسته ای و نظامی اسراییل را منهدم کند .در ضمن امریکا نیز تمامی پایگاههای خود را بعداز ان نابود شده بداند زیرا تمامی گرای موشکهای ما روی ان zom شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس