«بنی گانتز» با مقامات آمریکا پیرامون ایران و غزه رایزنی می کند

رسانه‌های عبری‌زبان از پایان سفر محرمانه و چند روزه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به کشور سنگاپور خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع رسانه‌ای عبری‌زبان از سفر محرمانه اخیر «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به کشور سنگاپور خبر دادند.

«ناحوم برنیاع» تحلیلگر سیاسی روزنامه «یدیعوت آحارانوت» طی گزارشی نوشت که گانتز، پنجشنبه پیش از سفر چند روزه محرمانه و امنیتی به سنگاپور به فلسطین اشغالی بازگشت.

بیشتر بخوانید:

هکرها اطلاعات کاربران شرکت صهیونیستی را منتشر کردند

به گفته خبرنگاران اسرائیلی، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از انتشار هدف انجام این سفر خودداری می‌کند. این در حالی است که میان اسرائیل و سنگاپور به عنوان دومین کشور بزرگ واردکننده سلاح از رژیم صهیونیستی، روابط علنی برقرار است و کلیه وزرای جنگ پیشین اسرائیل به استثنای «نفتالی بنت» به این کشور سفر داشته‌اند.

«ایتای بلومنتال» خبرنگار نظامی شبکه کان سه‌شنبه پیش خبر داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به یک سفر محرمانه امنیتی رفته است و در جریان با آن با چند مقام امنیتی درباره توسعه روابط و همکاری‌ گفت‌وگو کرده است. وی افزود که ذکر نام کشور مقصد ممنوع اعلام شده است.

ببینید:

فیلم/ دستیابی ایران به اطلاعات وزیر جنگ اسرائیل

اما سپس رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی (شبکه کان ۱۱)، اعلام کرد که گانتز در این سفر با شماری از مقامات امنیتی بلندپایه سنگاپور دیدار داشته و درباره تقویت همکاری‌ها در بخش «تحقیقات و توسعه» با آن‌ها گفت‌وگو کرده است.

به نوشته وبگاه «عرب ۴۸»، اسرائیل از زمان استقلال سنگاپور در سال ۱۹۶۵ به این کشور برای تقویت و تجهیز ارتش خود کمک کرده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۷ به سنگاپور سفر کرد و سفر مقامی در این سطح به سنگاپور از اواسط دهه ۱۹۸۰ تا آن زمان، بی‌سابقه بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    1 1
    وااااای اسرائیل نکشیمون....برو با همه دوستهات با هم بیایید. یکجا میزنیم ، یکجا محو میکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس