آدم ربایی

نوجوان کنگاوری که توسط آدم رباها ۹ روز پیش ربوده شده بود با تلاش مجموعه انتظامی روز پنجشنبه به آغوش خانواده خود بازگشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ عنایت فلاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کنگاور گفت: پس از اطلاع پلیس آگاهی شهرستان کنگاور از وقوع یک مورد آدم ربایی در این شهرستان رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازداشت ۶ متهم خرید و فروش کودکان در مشهد

او افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد آدم ربایان پس از ربودن پسری ۱۳ ساله به سرعت از استان خارج و به کرمان گریخته اند.

سرهنگ فلاحی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی در کمتر از ۷۲ ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه آدم ربایان شده و پس از هماهنگی با همکاران خود در کرمان و اخذ نیابت قضائی عازم این استان شدند.

نوجوان کنگاوری ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت

او اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی کنگاور و کرمان با محاصره محل در اقدامی غافلگیرانه و پیش از آنکه فرد گروگانگیر دست به اقدامی بزند، نسبت به دستگیری وی و همچنین آزاد کردن نوجوان ۱۳ ساله اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور با اشاره به شناسایی ۲ همدست گروگانگیر دستگیر شده، از تلاش برای دستگیری آن‌ها خبر داد و گفت: مقدمات کار برای تحویل نوجوان ربوده شده به خانواده اش در دست اقدام است.

او همچنین از ادامه تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این آدم ربایی که با سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی ناکام ماند، خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لبیک یا حسین IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    نوجوان ۱۵ ساله ایذه ای میره جان دونفر رو نجات میده بعد گروگان گیرمون یه نره غوله نفهمه که معلوم نیست هدفش از زندگی کیییه درد و بلای انسانهای پاک و مهربان و دلسوز بر چنین افراد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس