کد خبر 1274759
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
خرید و فروش کودک

معاون دادستان مشهد گفت: ۶ فرد متهم در جریان رسیدگی به پرونده خریدوفروش کودکان در مشهد بازداشت شده‌اند، اما متهم اصلی پرونده کودک‌ربایی و خریدوفروش کودکان فراری است.

به گزارش مشرق، معاون دادستان مشهد گفت: ۶ فرد متهم در جریان رسیدگی به پرونده خریدوفروش کودکان در مشهد بازداشت شده‌اند، اما متهم اصلی پرونده کودک‌ربایی و خریدوفروش کودکان فراری است.

حسن زرقانی اظهار داشت: نهم شهریورماه جاری پیرو گزارش یک فقره آدم‌ربایی به کلانتری معراج مشهد مبنی بر تلاش یک زن برای ربودن دختری ۶ ساله در حیاط منزل مسکونی آنان در بلوار توس، موضوع در دستور کار فوری پلیس قرار گرفت و در راستای آن ۶ متهم پرونده دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای پرونده خرید و فروش کودکان در مشهد تاکنون ۶ متهم بازداشت شده‌اند، این متهمان در بازجویی‌ها به خرید و فروش ۲۵ نوزاد اعتراف کرده‌اند.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: در بازجویی از متهمان مشخص شد آن‌ها کودکان و نوزادان را به زنی به‌نام نسرین تحویل می‌دادند و در زمان حاضر نسرین به‌عنوان متهم ردیف‌اول پرونده کودک‌ربایی متواری است.

وی با بیان این مطلب که متهمان اعتراف کرده‌اند ۲۵ کودک را از خانواده‌های دارای اعتیاد خریداری کردند و برای فروش به متهم اصلی پرونده (نسرین) تحویل دادند گفت: در اعترافات متهمان، مشخص شد که علاوه بر کودکان خرید و فروش شده، سه کودک را نیز ربوده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    خب با این بچه‌ها چکار میکردن؟
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 0
    یک کودک سی و پنج ساله کسی نمی خره
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 0
    افغانن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    4 0
    از باند آدم ربایان افغانی با نام دلاور در مشهد خبر درج کنید. افغانها در این سالها جنایات بیشماری در مشهد کردند. شما شریک جرم این جانیان هستید. بیرونشون کنین. امام رضا علیه السلام از شما روگردان باشن انشالله که اینطور این اجانب بی دین و شرور رو به جان مردم مشهد انداختین. طرف خیابون توس نمیشه رفت.. شهر رو نا امن کردن.
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      اولا اصلش ان شاءالله است دوما به اینا ربطی نداره احمق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس