گروگان ۱۹ ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد

فرمانده انتظامی داراب گفت: با تلاش کارکنان این فرماندهی، گروگان ۱۹ ساله در شهرستان ایرانشهر از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهریورماه امسال و ربوده شدن جوانی ۱۹ ساله توسط ۳ نفر با یک سواری پژو ۴۰۵ در محدوده بخش رستاق داراب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی اظهارات خانواده شخص ربوده شده مشخص شد متهمان با فرد گروگان گرفته شده در امر معاملات مواد مخدر اختلافات مالی داشته‌اند و برای رهایی او یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مطالبه کرده‌اند.

فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز و موفق شدند پس از چند روز یک نفر از عاملان اصلی را در محدوده بخش رستاق داراب شناسایی کنند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخیگاه متهم اعزام شدند، گفت: با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه فرد آدم ربا قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه خودرو متهم که در امر آدم ربایی مورد استفاده قرار گرفته شده بود توقیف شد، ادامه داد: تلاش برای دستگیری هر ۳ آدم ربا با جدیت ادامه دارد.

او با بیان اینکه متهمان که خطر را احساس می‌کردند پسر ۱۹ ساله را در شهرستان ایرانشهر رها و با سلامتی کامل به آغوش گرم خانواده بازگشت، گفت: نیروی انتظامی با بهره‌گیری از تمام امکانات خود اجازه جولان را به مخلان نظم و امنیت نخواهد داد و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    3 0
    درود
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    خسته نباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس