همیشه فروشگاههای موبایل فروشی‌ دنبال یک مرجع پخش لوازم جانبی موبایل عالی و خوب برای تامین کالاهایشان میگردند تا بهترین کیفیت را در فروش عمده لوازم جانبی موبایل خود داشته باشند و بتوانند با خیال راحت به مشتریان خود بفروشند..

امروز در این گزارش و مقاله میخواهیم بهترین مرجع پخش لوازم جانبی موبایل و فروش عمده لوازم جانبی موبایل به صورت عمده را خدمتتان معرفی کنیم تا پایانی‌به جستجو های شما باشد و در ادامه ضمن معرفی این مجموعه معظم و عالی، دلایل خود را نیز شرح میدهیم.

فروشگاه بازرگانی ۴۱۴ با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه پخش لوازم جانبی موبایل و فروش عمده لوازم جانبی موبایل به صورت عمده فعال است و به خدمت رسانی و فروش‌ عمده لوازم جانبی موبایل برند از جمله برندهای زیر مشغول است:

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برند ریمکس یا Remax

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برند یوسامس یا یوسمز Usams

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برند دودائو  یا Dudao

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برند شیائومی یا Xiaomi

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برند هوکو یا Hoco

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برند یا باسئوس Baseus

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برند راک یا rock

عنوان: پخش و فروش عمده لوازم جانبی موبایل : فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414

فروش عمده لوازم جانبی برند بیسوس، فروش عمده لوازم جانبی موبایل ارجینال ، فروش عمده لوازم جانبی ریمکس، فروش عمده لوازم هوکو، فروش‌ عمده لوازم جویروم، فروش عمده لوازم برند راک، فروش عمده لوازم جانبی شیاومی و فروش عمده لوازم جانبی‌ موبایل سایر برندها...

ما اینجا به تعدادی از برندهایی که مسیولیت پخش لوازم جانبی موبایل آن به عهده بازرگانی ۴۱۴ است و برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل همه برندهای مطرح و عالی می توانید به مجموعه شان با مدیریت آقای ترابی به آدرس تهران، تقاطع جمهوری و حافظ، پاساژ علاالدین طبقه ۴ واحد ۴۱۴ مراجعه نمایید.

برای کسبه صنف موبایل که میخواهند بصورت غیرحضوری از بازرگانی ۴۱۴ خرید کنند میتوانند به  با شماره های تماس ۶۶۷۲۳۹۳۶-۰۲۱ و ۶۶۷۶۲۷۴۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین برای دریافت لیست قیمت پخش لوازم جانبی موبایل میتوانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۰۵۲۸۵ در  واتس‌اپ در ارتباط باشید و بروز ترین لیست و جدیدترین لیست پخش لوازم جانبی موبایل را دریافت کنید و در صورت دلخواه میتوانید آنلاین خرید عمده لوازم جانبی موبایل خود را انجام دهید.

یکی از خدمات خوب مجموعه بازرگانی ۴۱۴ این است که کارشناسان فروش این مجموعه، به سمار برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل مشاوره تخصصی‌ می دهند تا شما را به بهترین انتخاب ها از بین چند هزار تنوع کالای لوازم جانبی موبایل برسانند.

راهنمایی های تخصصی بازرگانی ۴۱۴ برای هر یک از کسبه صنف موبایل، بر اساس اطلاعات همان مجموعه است.

مجموعه بازرگانی ۴۱۴ همانطور که پیش تر اشاره کردیم، حدود ۲۲۰۰ مشتری فعال از سطح کشور دارد، ازین رو بر این شدیم تا سوال کنیم که چطور میتوانند در پخش لوازم جانبی موبایل، تنوع کالایی خود را حفظ کنند.

مدیر بازرگانی که وظیفه اصلی وی تامین لوازم جانبی موبایل مجموعه بازرگانی ۴۱۴ است در پاسخ به خبرنگار ما گفتند:

تنوع کالایی ما در پخش لوازم جانبی موبایل به صورت بی نظیر است و ما بر اساس آنالیز مشتریان محترم مان و نیازهای آنها کالاها را وارد و عرضه میکنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد ما حتی در پخش لوازم جانبی موبایل در یک شهر و بین کسبه آن شهر نیز طبق برنامه هایی که داریم تنوع کالایی خود را حفظ کرده و سود خریدارانمان را در نظر میگیریم تا با ارائه تنوع کالایی عالی و همچنین عدم تکراری بودن به همکارانمان کمک کنیم تا حاشیه سود عالی را داشته باشند.

عنوان: پخش و فروش عمده لوازم جانبی موبایل : فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414

یکی دیگر از خدمات ارزنده مجموعه بازرگانی ۴۱۴ ارایه محصولات با گارانتی معتبر است.

طی صحبت ها با تیم بازرگانی ۴۱۴، اعصای تیم بازرگانی ۴۱۴ خاطرنشان کردند که از آنجاییکه ما از ارجینال بودن لوازم جانبی هایی وارد و پخش میکنیم، خیالمان آسوده است همواره در پخش لوازم جانبی موبایل، کلیه کالاها را با خدمات ارزنده  و گارانتی شرکتی به دوستان عرضه می‌کنیم.

ایشان همچنین گفتند که مجموعه ۴۱۴ در پخش لوازم جانبی موبایل بسیار خلاق عمل می نماید و همیشه نکات بسیاری را در واردات و توزیع و ارائه و پخش لوازم جانبی موبایل رعایت میکنند.

وقتی بیشتر در این باره سوال کردیم گفتند، تنوع در بازار چین زیاد است اما کیفیت هایی که درخور مجموعه ما و مشتریان ما باشد محدود است اما ما همواره در تلاشیم تا با وارد کردن و انتخاب کردن بهترین برندها فروشگاه ۴۱۴ علاالدین در پخش لوازم جانبی موبایل سرآمد باشد.

 بازرگانی و فروشگاه ۴۱۴ با داشتن و استفاده از پرسنل و دفتر مستقر در کشور چین خود، نسبت به انتخاب و واردات لوازم جانبی موبایل اقدام می نماید.

این مجموعه از برندهای مختلف با وسواس و دقت زیاد بازدید و سپس با بررسی های دقیق نسبت به واردات لوازم جانبی موبایل اقدام می نماید و پس از واردات و ترخیص کالا ها نسبت به پخش لوازم جانبی موبایل در فروشگاه و دفاتر خود و فروش عمده لوازم جانبی موبایل اورجینال بین کسبه و مشتریان خود اقدام می نماید.

وقتی بیشتر از تنوع کالایی پرسش و جو کردیم متوجه شدیم،که برای خرید لوازم جانبی موبایل از شرکت بزرگ و معظم بازرگانی ۴۱۴(شرکت پخش لوازم جانبی موبایل برند و ارجینال)، تقریبا سبد کالایی شما تکمیل خواهد بود و کالاهای زیر را به فروش‌می رسانند:

فروش عمده هولدر گوشی از برندهای baseus, usams, hoco, joyroom, dudado, rock و...

فروش عمده شارژر گوشی از برندهای apple, samsung, xiaomi, LG, Huawei, HTC, Blackberry, Nokia و ...

در بازرگانی ۴۱۴ همچنین خدمات فروش عمده کابل گوشی از برندهای سامسونگ، آیفون، الجی، اچ تی سی، هوآوی، شیاومی، نوکیا و بلک بری و ایسوس و ...صورت می‌پذیرد.

همچنین در فروشگاه ۴۱۴، بصورت عمده پاوربانک در برندهای زیر:

فروش عمده پاوربانک شیائومی

فروش عمده پاوربانک ریمکس

فروش عمده پاوربانک بیسوس یا باسئوس

فروش عمده پاوربانک یوسمز یا یوسامس

فروش عمده پاوربانک هوکو

فروش عمده پاوربانک اورجینال پ بزند

بازرگانی ۴۱۴ برای فروش عمده اسپیکر بلوتوث از برندهای اسپیکر جی بی ال‌ یا jbl ، اسپیکر w_king یا دبلیوکینگ، اسپیکر هارمن کاردن ، اسپیکر پارتی باکس، اسپیکر یوسامس یا یوسمز و سایر برندها است.

همچنین می توان به فروش‌ عمده انواع هندزفری بی سیم و باسیم و هدست را در برندهای:

فروش عمده هندزفری بلوتوث از برند هایی نظیر اپل، سامسونگ،بیسوس یا باسئوس، شیائومی، ریمکس، یوسمز یا یوسامس، هوکو، دوداو و سایر برندهای لوازم جانبی موبایل اشاره کرد.

در بازرگانی ۴۱۴ میتوانید انواع کاور و گارد گوشی را از برندهای اورجینال و با کیفیت تهیه کنید و این برندها شامل: برند یوسامس، برند بیسوس، برند qy، برند راک و سایر برندهای معتبر تهیه کنید.

همچنین میتوانید انواع‌ گلس صفحه نمایش گوشی، گلس‌لنز، گلس های 9d وگلسهای‌6d و گلسهای فول و گلسهای سرامیکی و ....را ازین مجموعه تهیه نمایید.

قطعا شارژر فندکی و هولدر موبایل و تصفیه هوا و خوشبوکننده های ماشین نیز می توانید ازین مجموعه تهیه کنید.

البته طیف کالایی این مجموعه به قدری متنوع است که در یک مقاله جای نمیگیرد.

برای دیدن نمونه کالاهای این مجموعه و همچنین خرید از مجموعه پخش لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ میتوانید به آدرس تهران، تقاطع خیابان جمهوری و خیابان حافظ، پاساژ علاالدین، طبقه ۴ واحد ۴۱۴ مراجعه کنید و یا با شماره تماس های ۰۹۱۲۵۰۰۵۲۸۵ و ۰۲۱۶۶۷۶۲۷۴۰ و ۰۲۱۶۶۷۲۳۹۳۶ تماس حاصل فرمایید.

عنوان: پخش و فروش عمده لوازم جانبی موبایل : فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414

در این مقاله سعی کردیم شما را با خدمات شایسته بازرگانی ۴۱۴ مرجع پخش لوازم جانبی موبایل آشنا کنیم تا پایانی بر جستجوهای شما عزیزان باشد و با خیال راحت خرید لوازم جانبی موبایل خود را انجام دهید.

https://414co.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس