کد خبر 1274341
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
هواشناسی نمایه پیش بینی وضع هوا نمایه

یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: تا چند روز آینده به جز در سواحل شمالی و جنوب شرق کشور در بیشتر مناطق کشورمان آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت. امروز دوشنبه در برخی از مناطق مازندران و گلستان بارش‌های پراکنده را شاهد خواهیم بود. فردا در مازندران و گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. این بارش‌ها در استان‌های شمالی کشور تقریبا تا آخر هفته با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط شرق کشور

وی ادامه داد: اما تا چند روز آینده جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان برای ساعت‌های بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را دارند که می‌تواند منجر به بالا آمدن آب رودخانه‌ها و روان آب‌ها و آب گرفتگی معابر عمومی بشود.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: رویداد دیگری که تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت به شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل مربوط می‌شود که در این نقاط باد و گرد و خاک را داریم که سبب کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق می‌شود. فردا سواحل شرقی دریای خزر مواج خواهد شد. از امروز تا چهارشنبه هم آب‌های جنوبی کشور مواج خواهد بود.

گودرزی درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران صاف همراه با وزش پراکنده باد خواهد بود. بیشینه دما در تهران هم سی و سه درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس