کد خبر 1273632
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
پاداش تیم ملی فوتبال زنان و مردان همسان خواهد شد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: برای اولین بار در نشست هیات رئیسه مصوب شد تا پاداش تیم زنان همسان با تیم‌های مردان باشد.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال اظهار داشت: دو پیروزی کسب شده را به کادر فنی و مجموعه همکارم در فدراسیون فوتبال و خانواده فوتسال تبریک می‌گویم. بدون شک با حمایتهای رییس فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری اردوها، مسابقات دوستانه و شرایط مناسب برای اعزام تیم ملی با پرواز اختصاصی جهت حضور در میدان بزرگ جام جهانی، شاهد نتایج مطلوب‌تری خواهیم بود. اگر حمایت‌ها و ارتباطات شخصی رئیس فدراسیون در خصوص پرواز اختصاصی، امکانات و پشتیبانی از تیم‌های ملی وجود نداشت، شاید اکنون تیم‌های ما با آرامش و بدون دغدغه به مصاف رقبای خود نمی‌رفتند.

وی در ادامه در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال زنان به ازبکستان و اختصاص پاداش همسان این تیم با تیم‌های ملی دیگر در صورت پیروزی گفت: شما دیدید که برای اولین بار تیم ملی فوتبال زنان با پرواز اختصاصی و برگزاری اردوهای مستمر، اکنون در ازبکستان به سر می‌برد تا به مصاف رقبای خود برود. همچنین برای اولین بار در نشست هیات رئیسه مصوب شد تا پاداش تیم زنان همسان با تیم‌های مردان باشد تا بتوانیم به تیم ملی زنان عزت بدهیم. عزتی که رئیس فدراسیون فوتبال تاکید بسیاری بر آن داشت. در واقع در بسیاری از مواقع وی از ارتباطات شخصی خود استفاده می‌کند تا تیم‌های ملی و فدراسیون بدون دغدغه، فعالیتهای خود را پیش ببرند.

افشاریان افزود: مجموعه فدراسیون فوتبال و در راس آن عزیزی خادم، تلاش دارند تا تیم ملی به آرامش و قوام خوب برسد و در نهایت در میادین پیش رو بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارد. من از شخص اول فدراسیون که برای تمامی ارکان فدارسیون به ویژه داوران، تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال، زنان، سیستم VAR، کمیته آموزش و کمیته جوانان ارزش قائل شده و با دید باز و منش دقیق برای این مجموعه تلاش می‌کنند تا عدالت به همه ارکان رسیده و در نهایت شاهد توسعه فوتبال باشیم، تشکر ویژه دارم. بدون شک در این راستا خداوند متعال در کنار ما بوده و با آرامش، تلاش و همتی و بزرگی عزیزی خادم و تمامی ارکان فدراسیون فوتبال پیش می‌بریم و روز به روز شاهد شکوفایی و بالندگی این مجموعه هستیم.

تیم ملی فوتبال زنان ایران به منظور حضور در مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ هند چهارشنبه (۲۴ شهریورماه) تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

ملی پوشان کشورمان در گروه G با تیم های بنگلاش و اردن همگروه هستند و در روزهای ۳۰ شهریور و ۳ مهرماه به مصاف حریفان خود می‌روند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    همسان بودنش اشکال نداره فقط شمارو بخدا زیاد ریخت و پاش نکنید واقعا فوتبالیستها بیش از حد دارن میگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس