کد خبر 1272175
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
ماشین

اگر امیدوار بودید که نسل بعدی مزدا CX-۵ با تغییرات عظیمی در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود، برای ناامیدی آماده شوید

اگر امیدوار بودید که نسل بعدی مزدا CX-۵ با تغییرات عظیمی در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود، برای ناامیدی آماده شوید. اگر تصاویری که اخیراً توسط وزارت صنعت و فناوری چین فاش شده، نشان‌دهنده آینده این خودرو باشد، ما با یک تازه‌سازی دیگر برای این کراس‌اوور متوسط این برند روبرو خواهیم شد.

رندر مزدا CX-۵ فیس‌لیفت ۲۰۲۲ +عکس

این تغییرات جزئی اشاره به طراحی مجدد نهایی نسل جدید قبل از ورود به بازار دارند. طراحان سایت Kolesa.ru سریعاً بر اساس این تصاویر، رندرهای این فیس‌لیفت را پیاده کرده‌اند. جلوپنجره CX-۵ فیس‌لیفت، ازجمله تغییرات آن است. فریم کرومی زیر جلوپنجره کمی تغییر کرده و قطورتر هم شده است. بعلاوه شبکه جلوپنجره هم طراحی جدیدی دارد. در ادامه این تغییرات باید به چراغ‌های کمی باریک‌تر با LED های به شکل L اشاره کنیم.

رندر مزدا CX-۵ فیس‌لیفت ۲۰۲۲ +عکس

اگر به عقب خودرو دقت کنیم برای یافتن تغییرات مشکل خواهیم داشت زیرا چیز زیادی تغییر نکرده و تنها قسمت زیر سپر از خطوط ساده‌تری برخوردار است و کمی هم چراغ‌ها به داخل کشیده شده‌اند.

رندر مزدا CX-۵ فیس‌لیفت ۲۰۲۲ +عکس

در مجموع این خودرو از نظر طراحی نسبت به مدل‌های موجود تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. همه اینها باعث می‌شوند تا باور کنیم که این خودرو یک نسل جدید نیست حتی اگر در زیر پوسته آن تغییرات جدی‌تری وجود داشته باشند. به‌عنوان مثال گفته می‌شود موتور شش سیلندر برای این مدل در دسترس است. اگر حدس ما درست باشد، نسخه فیس‌لیفت تا دو سال آینده این نسل را هدایت کرده و سپس در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ شاهد نسل جدید آن خواهیم بود.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    چه اسم سختي!؟؟همون تيبا بهتره
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مزدا یه مدل با موتور وانکل زده بود. اتومبیل با موتور وانکل مزیت داره نسبت به موتورهای پیستونی معمولی. خوبه موتور وانکل را به عنوان یه گزینه اختیاری در ماشین ها ارائه بنمایند.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 4
    جلوپنجره اش شبیه دماغ های عملیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس