کد خبر 1272161
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
اربعین نمایه

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: افرادی که از قبل اقدام به دریافت ویزای عراق کرده‌اند و ویزای آنها همچنان اعتبار دارد برای سفر اربعین نیاز نیست در سامانه سماح ثبت نام کنند.

به گزارش مشرق، احمد محمدی فر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از افرادی که از قبل ویزای عراق دریافت کردند آیا باید مانند سایر زائران مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند، اظهار کرد: افرادی که از قبل اقدام به دریافت ویزای عراق کرده‌اند و ویزای آنها همچنان اعتبار دارد برای سفر اربعین نیاز نیست در سامانه سماح ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید:

اربعین جای خانم­‌ها نیست؟!

وی افزود: این افراد دقت کنند که ویزای آنها باید تا پایان مراسم اربعین حسینی اعتبار داشته باشد در غیر این صورت از خروج آنها از کشور جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای خادمان اربعین

به گفته محمدی فر افرادی که از قبل ویزا دارند و الان می‌خواهند از کشور خارج شوند حتماً باید تست PCR منفی که ۷۲ ساعت قبل از پرواز انجام شده است را برای خروج از کشور ارائه دهند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: افرادی که ویزا ندارند به هیچ عنوان اجازه خروج از کشور را ندارند چراکه هیچ گونه ویزای اورژانسی در فرودگاه‌های عراق صادر نمی‌شود.

محمدی فر بیان کرد: تمام افرادی که تصمیم دارند در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند برای خروج از کشور باید از طریق هوایی اقدام کنند اما برای بازگشت می‌توانند از مرز زمینی مهران به کشور برگردند که جزئیات آن در روزهای آتی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس