کد خبر 1272035
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
عبدالملکی

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: موضوع سالم سازی نظام مدیریتی این مجموعه‌ها در دستور کار است.

به گزارش مشرق، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز (سه‌شنبه ۲۴ شهریورماه)   پس از نشست مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دستور جلسه لایحه اصلاح قوانین در حوزه تعاون و مدیریت صندوق‌ها و شرکت‌های اقتصادی ذیل شرکت‌های صندوق بازنشستگی بود.

وی با بیان اینکه این جلسه دو ساعت و نیم طول کشید تصریح کرد: درباره اصلاح قوانین حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارهای خوبی سال‌ها انجام شده و مقرر شده است در دولت جدید به جهت اینکه به جزئیات تحولات مطلع نیستیم بازنگری مجددی انجام شود و ظرف ۴۵ روز اصلاحات لایحه را انجام بدهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:در ارتباط با صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی و مجموعه بزرگ از واحدهای اقتصادی و صنعتی که ذیل این بخش فعال هستند، نگرانی‌هایی در مجلس وجود دارد که کاملاً بجاست و آن‌ها برنامه‌های ما را جویا شدند.

عبدالملکی گفت: در جلسه امروز عرض کردیم که موضوع سالم سازی نظام مدیریتی این مجموعه‌ها در دستور کار است؛ مسئله استقرار نظام‌های نوین مدیریتی در این مجموعه‌ها به نحوی که بتواند به مرز دانش در مدیریت اقتصاد نزدیک شویم؛ موضوع شفافیت در این مجموعه‌ها هم در دستور کار بوده و سامانه‌های اولیه شکل گرفته است.

وی افزود: روی نظام جامع رفاه اجتماعی هم کار می‌کنیم و امیدواریم ثمره اش این باشد که صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی را تراز کنیم، چون در حال حاضر کسری‌های بسیار سنگینی دارد و نمایندگان قول داده اند همکاری کامل با ما داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس