کد خبر 1271951
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
شرارت

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شروری خبر داد که پس از شرارت و ضرب و جرح یکی از شهروندان در حوالی خیابان منوچهری متواری شده بود.

به گزارش مشرق، صادق قره باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: در اوایل ماه جاری خبری در خصوص درگیری یکی از افراد شرور سابقه دار با یکی از شهروندان که منجرب به ورود جراحت از ناحیه گردن وی شده بود، دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به فوریت خبر بلافاصله ماموران به آدرس اعلامی در حوالی شهرک گلستان اعزام که مشخص شد این فرد شرور طی یک اختلاف حساب شخصی با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت به یکی از شهروندان حمله ور شده و با سلاح سرد از ناحیه سر و گردن به وی آسیب رسانده و بلا فاصله از محل متواری و فرد مجروح نیز به بیمارستان انتقال یافته است.
رئیس پایگاه دوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران با بیان اینکه متهم از افراد سابقه دار بود و دارای چندین فقره شرارت و درگیری می‌باشد، گفت: متهم پس از شرارت زندگی مخفیانه خود را آغاز کرده بود، مخفیگاهش در پاساژی در حوالی خیابان منوچهری شناسایی و با تیز هوشی ماموران این پایگاه عصر روز گذشته وی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل شد.

قره باقری با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح سرد کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    6 0
    با این قوانین که مردم در امنیت نیستن که.
  • لبیک یا خامنه ای IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    4 0
    ایتقد خبر اراذل و دزدیا و فسق و فجوراشون زیاد شده احساس میکنم چیز خوبی هیچوقت نباید ببینم و بشنوم خدا از روی زمین محوتون کنه
    • ایرانی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      اینها را که دیگه اسرائیل نباید جمع کنه وقتی قاضی دادگاه احمقه و گولش میزنند میشه این پس این دست پخت خودتونه خدا باعث و بانی این وضع را نابود کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس