کد خبر 1274800
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
شرارت

دو جوان تبعه خارجی که به اتهام شرارت و چاقوکشی تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بودند درحالی پای بساط موادمخدر به دام افتادند که در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی فشنگ سلاح شکاری نیز کشف شد.

به گزارش مشرق، بیست و هفتم شهریور، فردی سراسیمه خود را به کلانتری سپاد مشهد رساند و مدعی شد چند نفر به سرکردگی دو تبعه خارجی به فرزندم و همراهانش حمله ور شده اند و او را با ضربه قمه به شدت مجروح کرده اند. 

در پی اعلام شکایت این مرد بلافاصله  ماموران کلانتری با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) به ردزنی مهاجمان پرداختند و آنان را در بولوار کشاورز شناسایی کردند.  بررسی های مقدماتی نشان داد که دو جوان تبعه خارجی که سرکرده آنان بیکار و سابقه‌دار است به اوباش گری در محله مذکور شهرت دارند.

 بنابراین نیروهای انتظامی با کسب مجوز قضایی، مخفیگاه آنان را به محاصره درآوردند و دو جوان ۲۱ و ۲۲ ساله را در حالی که مشغول استعمال مواد مخدر بودند به دام انداختند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان  تعدادی فشنگ و سلاح سرد کشف و ضبط شد. مجروح این حادثه که به طرز دلخراشی هدف اصابت قمه قرار گرفته بود، به مرکز درمانی منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 0
    انگار که قشری از افغانها همینن اگه اسلحه به همین دو تا بدی میشن مجاهدان طالبان. اینها رو برگردونین. نگذارین به جنایاتشون تو کشور ادامه بدن. سربازان گمنام حضرت عصر، استدعا داریم اجازه تهاجم افغانها رو ندین. نگذارین اینجا بیان. بیمارن. بیمار فرهنگی. بیمار روحی. بیمار دینی. اینها عین خوارجن. هرگط انتطار نداشته باشین بلافاصله آدم بشن. دویست سیصد سال کار میخواد تا افغانستان کمی ارتقا شعور پیدا کنه.
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    انگار که قشری از افغانها همینن اگه اسلحه به همین دو تا بدی میشن مجاهدان طالبان. اینها رو برگردونین. نگذارین به جنایاتشون تو کشور ادامه بدن. سربازان گمنام حضرت عصر، استدعا داریم اجازه تهاجم افغانها رو ندین. نگذارین اینجا بیان. بیمارن. بیمار فرهنگی. بیمار روحی. بیمار دینی. اینها عین خوارجن. هرگط انتطار نداشته باشین بلافاصله آدم بشن. دویست سیصد سال کار میخواد تا افغانستان کمی ارتقا شعور پیدا کنه
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    خدا به داد مشهد برسه. گم شن برن ازین شهر. شهر رو الوده و پر جنایت کردن.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 0
    اعدام کنیدشون. همونطور که تو تایپاد و مناطق مرزی جنایت میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس