کد خبر 1271904
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
زورگیری‌های هولناک زنبور سیاه

مرد شیطان صفت که با خودروی مادرش ، زنان را سوار کرده و در خیابان مورد آزار و اذیت قرار می داد دستگیر شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل زن جوانی به یکی از کلانتری های پایتخت مراجعه کرد و از آزار و اذیت خود از سوی راننده پژو ۴۰۵ خبر داد. این زن در تحقیقات گفت: حدود ساعت ۱۱ شب، در خیابان هاشمی سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ شدم تا به خانه بروم. در بین راه راننده تغییر مسیر داد و با ورود به خیابانی خلوت با تهدید قمه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

 با شکایت زن جوان، پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت ارسال و کاراگاهان مبارزه با جرایم جنایی وارد عمل شدند. در نخستین گام کارآگاهان بهسراغ دوربین های مداربسته محل حادثه رفته اما با توجه به تاریکی هوا، شماره پلاک بدست نیامد. از سویی دیگر زن جوان به چهره نگاری متهم فراری پرداخت.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی راننده پژو ادامه داشت، کاراگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت با شکایتی مشابه در محدوده کلانتری ۱۱۱ هفت چنار رو به رو شدند.این بار زن میانسالی با تهدید قمه مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود. متهم بعد از سوار کردن شاکی دوم به جای انکه او را در مقابل مترو پیاده کند، به خیابانی خلوت در نزدیکی مترو بوده و نقشه خود را اجرا کرده بود.


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: باتوجه به شیوه و شگرد و محدوده ارتکاب جرم، این احتمال مطرح شد که هر ۲ شاکی، از سوی یک نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. در ادامه و با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل حادثه ای که برای دومین شاکی رقم خورده بود، تعدادی از شماره پلاک خودروی پژو بدست آمد. با کنار هم قرار دادند این اعداد ، شماره پلاک خودرو شناسایی و بدنبال آن صاحب خودرو که زن میانسالی بود شناسایی شد.

سردار لطفی تصریح کرد: در ادامه این احتمال مطرح شد که خودرو پژو به دست پسر یا یکی از اقوام زن میانسال است. در ادامه بررسی ها، مشخص شد که کاراگاهان درست حدس زده بودند و خودرو در اختیار پژمان پسر زن میانسال است.  بدین ترتیب خیابان های اطراف محل سکونت پژمان زیر نظر گرفته شد و کارآگاهان موفق شدند او را سوار بر خودرواش شناسایی و دستگیر کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پسر جوان ابتدا منکر جرم خود بود اما در مواجه با مدارک و شواهد پلیسی، ۲ شاکی پرونده به جرم خود اعتراف کرد. متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان احتمالی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    7 11
    زن هم اشتباه کرده‌ خودرو که‌ مسافر دیگری ندارد نبايد سوار می شد
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      21 7
      باز چرت و پرت گفتن شما ها شروع شد تا برا جنایت این شیطان صفت سرپوش بذارین.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 1
      چه سرپوشی؟ عقل هم چیز خوبی است. آدم در خانه اش را باز بگذارد و بعد دزد به او بزند تو صاححانه را مقصر نمی دانی؟
  • علی خان IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 9
    بلهه ، عزیزان من در اینجا نتیجه میگیریم اگه زنه تنها لب خیابون وایساده امکان داره دو حالت بهش رخ بده ، در حالت اول سوار ی سواری بشه و به سلامت به خونه برسه ، حالت دوم سوار ی سواری بشه و به خونه به سلامت نرسه ،، اما این قضیه آیا ۵۰ به ۵۰ است ، نهه ، باز چند حالت داره امکان داره ی روز بین بازه .۰تا۱ و ی روز هم بین بازه ۰تا۱۰ ،، و ی روز هم ۰تا ۱۰۰ این اتفاق بیافته ، و ی روزی هم امکان داره بین بازه ۰تا ۱۰۰۰ و ی روز هم بین بازه ۰تا ۱۰۰۰۰ و تا بی نهایت ،، البته برا بعضی ها هم امکان داره اتفاق نیافته ،، بنابراین از نظر آماری این احتمال وجود دارد ، حالا چند سال هست این اتفاقات رخ میده ، البته ی فرد خلاق و کارآفرین میتونه اینو به ی فرصت کسب درآمد تبدیل کنه مانند ساخت ی اپلیکیشن یا سیستم ربودن فرد در محدوده شهری که مجهز به آلرم هشدار به نزدیکترین پلیس و نزدیکان فردباشه ، با تشکر از دست اندرکاران این قضایا.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    10 0
    پلیس باید همه جا دوربین کار بگذارد بخصوص در مناطق جرم خیز. در خیلی از شهرهای دنیا این کار را کرده اند مثل لندن. مردم هم در خانه هایشان باید دوربین بگذارند. قدیم این امکان وجود نداشت. حالا که حتی بقالی ها دوربین دارند چرا شهر به این عظمت نباید مجهز به دوربین باشد؟
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    13 1
    اعدامش کنید در ملاء عام
  • مهدی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 5
    خیلی همه چیز راساده نگاه می کنیم اگرجوان ها شغل ودرآمد وسرگرمی داشتن وچهارتاجامعه شناس وروانشناس درستی داشتیم تعداد این اتفاقها ومشابه آن خیلی کم می شدبابگیروببند هرروز بایدمنتظر تکرار.....
    • ......... IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      ذات که خراب باشه خرابه.سعی نکن عمل خلاف را توجیه کنید .
    • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      همه چیزو ب اقتصاد و بیماری ربط ندین ادم گرسنه ک شهوت نداره ک بره دنبال شهوترانی حضور زیاد خانمها در اجتماع باعث زیاد شدن جرم و جنایت میشه
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    2 5
    خانم ها چرا تاکسی شخصی سوار میشن؟! خدا عقل داده استفاده کنید از این توهم فمنیستی بیاید بیرون و در وافعیت زندگی کنید
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      3 2
      شخصی سوار شدن یعنی فمنیسم؟ ضریب هوشیت چنده؟ معدل دیپلمت چی؟ امثال تو نظریه داروین رو به چالش میکشین
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 1
    براش سابقه درست کنند و مدت دار باشه اگر اصلاح شد سابقه ش پاک بشه
  • ولی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 4
    دمش گرم خوب کاری کرده خودشون خاستند سوار شدند من خودم تاکسی دارم برای مثال بیشتر از هزار بار ترمز زدم برای ی دختر 5 نفر بیشتر سوار نشدند تو اینه نگاه کردم ب شخصی دست تکون میده سوار میشه منم دیگه دختر دیدم رد میشم سوار نمیکنم
    • مهدی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      6 1
      دمش گرم خوب کاری کرده؟؟؟؟؟؟ چرا به عمل جرمی که طرف مرتکب شده , تحسین میکنی ؟ حالا طرف تو اون ساعت, به نیت سوار شدن تا مقصد مترو , سوار تاکسی شخصی شده (که قاعدتا نباید میشد ) , از شانسش یه آدم شیطان صفت به پستش خورده ... اونوقت جنابالی میگی دمش گرم؟؟؟؟ اگه سر یکی از اعضای خونواده ی خودت هم این اتفاق میوفتاد همین حرف رو میزدی؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 2
    ما از قطر صحبت نمی کنیم کل یک کشور به پهنای ایران اساسا قابلیت نصب دوربین ندارد مامور هم بخوای بگذاری باید 10 میلیون نفر استخدام کنی باز نمی تونن همه جا وایسن ! ضمن اینکه نصب دوربین خیلی جاها حریم خصوصی مردم را هم می شکند و آنطرف یک عده انقدر فیلم و سریال دیده اند تجربه پیدا کردند که گاهی دوربین هم هست ولی گره ایی نمی تونه باز کنه تهش می شه عقل , خود مردم و خصوصا دختران و زنان باید خطوط قرمز جدی در نحوه زندگی خود رسم کنند اصلا زنان و دختران نباید ماشین شخصی سوار بشن آخه از یک سوراخ میلیون ها بار نیش خوردن ؟! یا باید بنحوی برنامه ریزی کنند که 8 9 شب خانه باشن تا تاکسی های بیشتری در خیابان باشد یا از یکی بخواهند برایشان تاکسی اینترنتی بگیرد که آن فرد بتواند مسیر خودرو را تعقیب کند یا هماهنگ کنن یکی بیاد دنبال شان و هر چه که هست بدترین راه سوار شدن به ماشین شخصیه حتی اگر تهش ماشین شخصی هم سوار می شن باید قبل سوار شدن یک عکس از پلاک بگیرن و تا نشستن عکس پلاک + مشخصات کامل خودرو را برای دوستی خانواده ایی یک شخص مطمین و مسیولیت پذیر بفرستند که من اینجا سوار شدم این مشخصات ماشین که طرف کج رفت درجا بگن و نشان بدن مشخصات ماشینت خودت را فرستادم بگذاری برم به کسی چیزی نمی گم همچین طرحی که طرف بترسد ولی این بدترین حالته اصلا نباید سوار شخصی شد .
  • سعید IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    اگه در مورد حرفه ای عمل می‌کرد مثل بار اول وهیچ پلاکی رویت نمیشود چی خانوم ها باید از تاکسی حتما استفاده بکنن مسیرهای کوتاه وشلوغ تاکسی زد مسیرهای طولانی تاکسی اینترنتی الان خیلی خطرناک شده این دو خانم تا آخر عمر کابوس عابروریزی وهزار مسله دیگه
  • مهدی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    3 1
    مردا باید چشماشونو حفظ کنن خانومام حجابشونو . جوونی ک نتونه ازدواج کنه تو خیابونا دنبال ناموس مردمه. اول شغل دوم شرایط ازدواج میتونه فسادو تجاوزو کم کنه
    • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      1 2
      حالا پسرها هم رفتن سر کار و شاغل شدن باید با ی دختر ازدواج کنه یا نه از اون طرف دخترها هم میرن سر کار و دختری ک رفت سر کار و پول دراورد ب این راحتی دیکه ازدواج نمیکنه و ازدواج را مانع پیشرفت خودش میبینع
  • یه آدم IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 1
    بابا صورت مسئله نیاز جنسیه که باید یه فکری به حالش کرد.شهرمون یه دستشویی میخواد.. اینو بکشی بعدی ها رو میخوای چه کنی. آگاهی در جهت آسیب نزدن به دیگران و درآمد و ازدواج مناسب به حداقل رسیده و نیاز جنسی کماکان هست و خواهد بود..
  • محمد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    همه چیزو ب اقتصاد و بیکاری ربط ندین ادم گرسنه ک شهوت نداره ک بره دنبال شهوترانی حضور زیاد خانمها در اجتماع باعث زیاد شدن جرم و جنایت میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس