کد خبر 1271480
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
آشنایی با دستیاران مهدوی کیا در تیم امید

مهدی مهدوی‌کیا دستیاران خود را برای حضور در تیم فوتبال امید مشخص کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال امید ایران چند روز قبل سرمربی خود را شناخت و مهدی مهدوی‌کیا مطابق انتظار، هدایت این تیم را در راه مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به عهده گرفت.

کاپیتان و ستاره اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین گام ۶۶ بازیکن را به اردو فراخواند تا زیر نظر کادر فنی محک بخورند و از این اردو نفرات اصلی برای اردوهای آتی برگزیده شوند.

مهدوی‌کیا قرار است تا انتهای همین هفته به تهران بیاید تا تمرینات تیم را زیر نظر داشته باشد اما او به تنهایی عازم تهران نیست و ۲ دستیارش هم در کنارش خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

مهدوی کیا: امیدوارم شاهد شکوفایی فوتبال کشور باشیم

جان لامرز مربی ۵۷ ساله و هلندی که در دوران بازیگری در تیم‌های ویلم، والویک، ونلو، ناک بردا، روزندال هلند و آکلند نیوزلند بازی کرد و در کسوت سرمربی هم در تیم های آچیلس هلند، اکسلسیور هلند، اِیندهوون هلنداِیبرگ دانمارک مشغول شد و مدتی به عنوان دستیار در فیتس فعالیت کرد قرار است به عنولان دستیار اول در کنار مهدوی‌کیا باشد.

آشنایی با دستیاران مهدوی کیا در تیم امید

این مربی هلندی ۲ سالی است که در تیم خاصی مشغول به کار نیست و حالا باید اولین تجربه ملی و کار کردن با سنین پایه را تجربه کند.

در کنار لامرز باید به مهران شدیدی‌پور هم اشاره داشته باشیم. سرمربی ایرانی-سوئدی و اسبق تیم نونهالان آکادمی کیا که قرار است در کنار مهدی مهدوی کیا حضور داشته باشد.

همچنین یک مربی بدنساز ۴۵ ساله آلمانی به نام تیمو روزنبرگ هم با نظر مهدوی‌کیا در تیم امید فعالیت می‌کند. وی سابقه حضور در تیم‌ هانوفر و تیم زیر ۱۶ ساله های آلمان را دارد. این مربی با اندکی تاخیر نسبت به سایر دستیاران مهدوی‌کیا به ایران می‌آید. به جز این این مربی بدنساز باید منتنظر یک مربی دروازه‌بان‌های آلمانی هم باشیم تا کادر فنی مهدوی کیا را تیمی خارجی تشکیل دهند. این ۲ نفر کمی دیرتر به اردوی تیم امید اضافه خواهند شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    3 1
    الهی به امید تو
  • سامان IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    ماشاالله خدا قوت مهدی خان باید صددرصد حمایت بشه
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    باتوجه به روحیه غیرتهاجمی ومحافظه کارانه ومسالمت جویانه مهدوی کیا غیرممکن است این تیم موفق شود وحتی به نیمه نهایی نخواهدرسید.چون استیلی وخاکپور که ازترس رویارویی باکره جنوبی به همه التماس کرده وقبل ازبازی روحیه باختن را به بازیکنانرهم تزریق کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس