مراغه‌چیان: مددی بدترین مدیرعاملی است که دیده‌‌ام/ مهدوی‌کیا در حد مربی‌گری تیم امید نیست!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: الهلال از هر نظر شرایط بهتری نسبت به ما دارد، اما شاید استقلال شانسی بُرد.

به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان در رابطه با دیدار استقلال و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر بخواهیم نگاه اصولی داشته باشیم الهلال از هر نظر شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. ما بازیکنان تأثیرگذاری را از دست داده‌ایم، اما در فوتبال شانس هم دخیل است، شاید استقلال شانسی بُرد!

وی با اشاره به اینکه احمد مددی بدترین مدیرعاملی است که در طول عمرش دیده‌ گفت: مددی مدتی است در استقلال کار می‌کند، اما فقط ضرر رسانده و هیچ فایده‌ای برای تیم نداشته است. واقعاً با این مدیرعامل به کجا می‌خواهیم برسیم؟ چند بار تاکنون نسبت به این آقا اعتراض و درخواست برکناری‌اش شده است؟ تا کی گلایه و شکایات خود را رسانه‌ای کنیم، اما اهمیتی داده نشود؟ انگار او را برای ضربه زدن به استقلال و به عمد مدیرعامل کرده‌اند، چون اگر خوب بود که مدیرعامل سایپا می‌شد!

پیشکسوت استقلال با تاکید بر اینکه بچه‌ها الان در امارات هستند، اما پول ندارند و هیچ کاری نمی‌توانند بکنند عنوان کرد: وقتی بازی به این مهمی پیش رو داریم باید تدارکات مناسبی انجام داد تا آمادگی لازم کسب شود. استقلال تیم بزرگی است و باید مربی‌های بزرگی هم داشته باشد. این نیست هر کسی بیاید برای آن مدیریت و مربی‌گری کند! هر کسی بسته به حد و اندازه‌اش باید در جایگاهی قرار گیرد. متاسفانه بارها و بارها راجع به مشکلات و مسائلمان صحبت کردیم، اما گوش شنوایی وجود نداشته است. حمید سجادی را می‌شناسم؛ فردی بسیار خوب و کاربلد است. از او توقع داریم حرف ما را بشنود و از پیشکسوتان در عرصه ورزش و فوتبال استفاده کند.

مراغه‌چیان در رابطه با انتخاب مهدی مهدوی‌کیا به عنوان مربی تیم ملی فوتبال امید تصریح کرد: این انتخابی است که فدراسیون کرده و حتما به نظرشان گزینه خوبی بوده است. اما خیلی‌ها هستند که تجربه‌شان برای این کار از مهدوی‌کیا بیشتر است. البته مهدوی‌کیا هم زحمت کشیده و باید از تجربیاتش استفاده شود. اما تیم امید یعنی تیم بزرگان! اگر به این تیم بها دهیم یعنی به تیم بزرگسال آینده کشورمان بها داده‌ایم. داشتن تجربه در این کار بسیار اهمیت دارد. برای چنین پستی نیاز به یک مربی بزرگ خارجی داریم. متاسفانه دلیل پسرفت ما در فوتبال همین است که به فوتبال امید کشورمان اهمیت نمی‌دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه بازیکن و مربی که خوششان بیاید را روی کار می‌آورند افزود: متاسفانه شرایط  به گونه‌ای شده که مربی بازیکنی که استعداد دارد را برای تیم امید انتخاب نمی‌کند و کسی که پدرش پول داشته باشد را انتخاب می‌کند. مهدوی‌کیا هم خوب است، اما جایگاهش در حد مربی‌گری تیم فوتبال امید نیست.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 5
    دقیقا؛ متاسفانه باید المپیک بعدی رو هم بی خیال شیم. البته امیدوارم پیش بینیم درست نباشه
  • MOHAMMAD IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    11 3
    احترام پیشکسوت واجب. ولی خود آقای مراغه چیان چه رزومه ایی دارند که در مورد مدیریت و باشگاه داری و مهدوی کیا نظر می دهند . با آرزوی سلامتی برای ایشان.
  • شاهرخ IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    8 1
    میگه استقلال باید شانسی ببره اصلا نظر ندی بهتره شانسی همه شدن کارشناس
  • Omid NL ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 1
    تیم امید را به علی رضا منصوریان دادید و آن باخت مفتضحانه به عراق و حذف را دیدیم خاکپور و مایلی کهن هم که با تیم امید ناامیدمان کردند مهدوی کیا بنظرم چند سر و گردن از سرمربیان سابق تیم امید بالاتر و حرفه ای تر است
  • مسیحا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 1
    یه کلام از خواهر زن باجناق پسر دائی داماد !!!!
  • احسان معتمدی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    5 2
    از حسادت صحبت نموده نه از روی علم و دانش صحبت های او در مورد مهدی مهدوی کیا تماما چرند است مهدی دارای رزومه بسیار زیادی است و تجارب بسیار اندوخته و انسانی با دانش کامل است و علمی و همه ما نتایج این انتخاب درست را خواهیم دید ان شا الله
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 1
    فارق از تعصبات تیمی به نظر من مهدوی کیا رزومه خوبی از خودش برای کار با جوانها داره و از طرفی بازیکن دنیا دیده ای هست و تجربه کار با آلمانیها رو داره وا با علم روز دنیای فوتبال سروکارداره مضاف بر اینکه با آکادمی کیا که درست کرده نشون داده از کار با جوانها لذت میبره دیکه کی بهتر از مهدوی کیا نتیجه کارش هم در بلند مدت باید مورد ارزیابی قرار بگیره نه با یک بازی یا دوبازی.
  • تا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 1
    ازاینکه از مددی این جور گفت خوشم اومد در مورد تیم فوتبال امید هم بگم مهدی حرف شو تو زمین فوتبال زد دیگه حرفی برا گفتن نداره بهش تبریک میگم تونست این دنیا شو آ باد کنه حالا دیگه نوبت اون دنیاست
  • حسن IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 1
    اش چقدر شور شده که مراغه دررابطه بامهدوی کیا نظر میده
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 1
    سعید مراغه‌چیان به خدا اگه سوپری سر کوچه شون هم بشناستش ای کیسه حقیر
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 0
    البته که حق طبیعی شماست که نظرتون رو بگید ولی من هم نظرم رو اعلام کنم خدمتتون. شما نه دانش و نه پیشینه مهدوی کیا رو دارید و نه افتخاراتش رو مربیان قبل از مهدوی کیا هم به همین صورت بودند نه تجربه مربیگری پایه تو آلمان رو داشتن و نه تجربه بازی در سطح اول اروپا رو... پس نتیجه میگیریم حرفتون نه کارشناسیه و نه از لحاظ عقلی منطقی فقط میتونه حسادت یا جانبداری رنگی باشه
  • mojtaba SE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 1
    البته تو ایران یک مشت هستند که همیشه آنارشیست هستند و دشمن ایران و ناکامی ایران به هر صورت و همیشه مردم(مردم یعنی کوته بین با افکار عجیب و غریب) رو سر کار گذاشتن.یعنی اگر مهدوی کیا نباشه,میگن اگر مهدوی کیا بود ,میرفتیم المپیک؟اگر خراب کنه ,میگن باید سرمربی ایرانی و جوان است که تجربه شد؟خلاصه این جوانهای امید باید تاوان خریت این مردم رو بده..اگر یک حرفه ای بزاری و ببازه ,باز یک داستان دیگر...اتفاقا بزارید مهدوی کیا بیاد که دیگه زری نباشه ..مطمئن باشید مهدوی کیا هنوز یک بچه هست و اصلا حالیش نیست غرور ایرانی یعنی چه..تیم رو بباخت میده و شکایت و نق هم میزنه,و با آلمان جونش مقایسه میکنه؟؟
  • پژمان IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    به نظرم فدراسیون کار درستی انجام داد که تیم را به مهدوی کیا سپرد مهدوی کیا هم‌از نظر فنی هم‌از نظر اخلاقی وهم از نظر کار اصوالی با جوانان بسیار آشناست انشاالله بهترین تیم امید را در این سالها داریم .
  • رسول IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    حقارت و حسادت در تک تک حرفاش میباره .مددی بده چون پستی بهت نداد که اگه مثل قبلی پستی در استقلال داشتی الان مدیر خوبی بود .و اینکه میگی هر که پول بده تو تیم امید بازی میکنه دیگه اخر حقارت نشون میده. اخه بیچاره مفلوک تو خودت هنوز پروندت بازه که چطور زمین بهت میدادن.ببچاره مفلوک مهدوی کیا فقط نزدیک ۱۱ سال در بالاترین سطح بازی کرد .اخه نیازی به این پولا داره .خریت تا کی .تا دم گور هم باید حسادت با خودت ببری؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس