کد خبر 1266033
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
مهدوی کیا: امیدوارم شاهد شکوفایی فوتبال کشور باشیم

سرمربی تیم امید کشورمان گفت: تمام تلاش ما این است که تیم امید ایران به آنچه استحقاقش را دارد برسد و امیدوارم شاهد شکوفایی این تیم باشیم.

به گزارش مشرق، مهدی مهدوی کیا که امروز(سه‌شنبه) از سوی شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، به عنوان سرمربی تیم امید ایران حکم خود را دریافت کرد، اظهار داشت: نشست خوبی بود و در مورد برنامه‌های تیم امید و شرایط و وضعیت کلی تیم صحبت هایی مطرح شد. هدف ما این است که با یاری خدا بتوانیم موفقیت این تیم را رقم بزنیم و امیدوارم این مساله پس از سالها محقق شود.

وی ادامه داد: در این نشست در خصوص تیم ملی بزرگسالان ایران هم صحبت کردیم و قرار شد اگر کاری از دست من ساخته باشد، انجام بدهم.در کل می توانم بگویم جلسه بسیار خوبی بود و بحث های مفیدی در آن مطرح شد. در این جلسه فقط کلیات بحث شد و قرار است در آینده ای نزدیک پیرامون سایر اقدامات و برنامه ها صحبت کنیم.

تیم امید ایران سالهاست در راه رسیدن به المپیک ناکام مانده و مسوولان فدراسیون فوتبال امیدوارند این بار با مهدوی کیا بتوانند این طلسم را بشکنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    3 0
    شکوفایی مال اون ورزشی هست که تو زیر زمین خونه اش تمرین میکنه و یه کارمند و کارگر ساده ست نه شما میلیاردی بگیرهای مالیات نده یک هزارم هزینه ی فوتبال هر جای دیگه ای خرج شده بود، اونجا در طراز اول دنیا قرار می گرفتیم.
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    البته با اقدامات کاملا قانونی!!!!!!!! آکادمی کیا!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس