کد خبر 1271324
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

یکی از محبوب‌ترین دوره های آموزشی آرایشگران، دوره آموزش میکروبلیدینگ است. با توجه به گرایش شدید بانوان به انجام روش های آرایش دائمی و داشتن چهره ای با زیبایی طبیعی، ظرفیت یادگیری این مهارت برای درآمدزایی بسیار بالاست، و دقیقا به همین دلیل آموزشگاه های مختلفی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی میکروبلیدینگ نموده اند. اگر شما هم جزو علاقه مندان به یادگیری این تکنیک هستید، و نمی دانید از میان چندین آموزشگاه مختلف برگزارکننده ورکشاپ های آموزش میکروبلیدینگ، بهتر است کدامیک را انتخاب کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا با ویژگی های یک دوره آموزشی خوب و کاربردی آشنا شوید، و تصمیم گیری آگاهانه تری داشته باشید.

ویژگی های یک دوره آموزش میکروبلیدینگ خوب!

معرفی تکنیک میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یکی از جدیدترین تکنیک های آرایش و اصلاح فرم ابرو است، که طی چند سال اخیر به شدت مورد توجه علاقه مندان به آرایش دائمی ابرو قرار گرفته، و از نظر ظاهری کاملا شبیه ابروی طبیعی است. در این روش قاب ابرو و فضاهای خالی داخل ابرو با طراحی هاشورهای بسیار باریک و مویی، اصلاح و ترمیم می شود. میکروبلیدینگ مناسب افرادی است که به طور طبیعی یا به علت بیماری دچار ریزش ابرو شده اند، یا می خواهند فرم طبیعی ابروی خود را تغییر دهند. از مزایای میکروبلیدینگ ابرو، می توان به این مورد اشاره کرد که ابروها همیشه زیبا، آراسته و مرتب هستند، و نیاز به هیچ آرایش و اصلاحی نخواهند داشت؛ این ویژگی برای بانوان پر مشغله که فرصت چندانی برای آرایش کردن ندارند، واقعا ایده آل است. از دیگر مزایای این روش، قربنه سازی ابروها و هماهنگ کردن آن با فرم صورت است.

ویژگی های یک دوره آموزش میکروبلیدینگ خوب!

 

ابزارهای مورد نیاز برای میکروبلیدینگ

اولین و اصلی ترین ابزار میکروبلیدینگ، قلم میکروبلیدینگ است. از این قلم برای کشیدن خطوط ظریف و باریک استفاده می شود. همچنین قلم میکروبلیدینگ به میکروکار این امکان را می دهد که هر دو سوزن میکروبلیدینگ و سوزن شدینگ را روی آن قرار دهد؛ در واقع این قلم دو کاره است. ابزار مهم بعدی، سوزن سر کج میکروبلیدینگ است. به وسیله این سوزن خطوط و تراش های بسیار باریکی روی سطح پوست ایجاد می شود و رنگ وارد پوست می شود. سایر ابزارهای هاشور ابرو عبارتند از رنگ مخصوص میکروبلیدینگ، تشتک رنگ، داروی بی حسی موضعی، کلاه و کاور مخصوص، ماسک صورت، پنبه بهداشتی و سرم شستشو. اگر به یادگیری این هنر و آموزش میکروبلیدینگ علاقه دارید، مرکز میکروبلیدینگ ابرو مهریماه یکی از بهترین آموزشگاه هایی شهر تهران است، که می تواند از شما یک میکروبلیدینگ و فیبروز کار حرفه ای بسازد.

مزایای یادگیری تکنیک میکروبلیدینگ

یادگیری تکنیک میکروبلیدینگ دو مزیت مهم دارد، که اولین و مهم ترین آنها امکان اشتغال و کسب درآمد است. شما می توانید با یادگیری میکروبلیدینگ در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید یا آرایشگاه کوچک و تخصصی خودتان را راه اندازی کنید. مزیت بعدی یادگیری این تکنیک، افزایش مهارت شماست. ممکن است شما به عنوان یک آرایشگر قبلا دوره های تاتو ابرو را گذرانده باشید، اما دیگر عمر ارائه این خدمت به سر رسیده و شما ناچار هستید که مهارت خودتان را بروزرسانی کنید، پس لازم است که این تخصص را بیاموزید.

سرفصل های یک دوره جامع برای آموزش میکروبلیدینگ

اگر قصد یادگیری میکروبلیدینگ را دارید، باید با سرفصل های اصلی و کاربردی یک دوره جامع و کاربردی آشنا شوید. مواردی که یادگیری آنها سطح مهارت شما را ارتقا می دهد و از شما یک میکروکار حرفه ای می سازد. این سرفصل ها عبارتند از:

  1. نحوه ترسیم ابروها پیش از میکروبلیدینگ

در این سرفصل به شما آموزش داده می شود که چطور متناسب با فرم صورت هر فرد و با رعایت تقارن ابروها، قاب ابروها را با مداد مخصوص طراحی ابرو، ترسیم کنید و براساس این قاب میکروبلیدینگ کنید. از مهم ترین موضوعات این بخش آموزش نسبت طلایی است.

  1. آموزش میکروبلیدینگ ابرو

در این بخش نحوه استفاده از قلم میکروبلیدینگ و سوزن شدینگ، برای کشیدن خطوط باریک و مویی، و ایجاد خطوط داخلی ابرو برای تزریق رنگ آموزش داده می شود.

 

  1. آموزش تکنیک قرینه سازی ابروها

در این سرفصل به شما آموزش داده می شود، که چطور متناسب با فرم صورت فرد، قرینه سازی ابروها را انجام دهید، و نامتقارن بودن تاج، دم یا پهنای ابرو را اصلاح کنید.

 

  1. آموزش تکنیک نچرال

در این بخش یک موضوع بسیار مهم به شما آموزش داده می شود؛ نحوه طراحی مویی ابروها دقیقا مشابه ابروی طبیعی. یکی از مواردی که سطح حرفه ای بودن یک میکروکار را نشان می دهد، میزان تسلط او در طراحی نازک و ظریف تار ابرو است.

  1. ترفندها و نکات میکروبلیدینگ

در این سرفصل نکات مهم و ترفندها اعم از میزان و نحوه فشار دست در حین کار، استفاده از بی حس کننده ها، روند رنگ کردن ابروها، نظم در خراش های ایجاد شده و استفاده از ابزارهای مختلف آموزش داده می شود. دانستن این نکات از بروز اشتباه و خطا در کار کم می کند.

 

  1. آموزش مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

یادگیری نکات مربوط به مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ برای ارائه توضیحات ضروری به مشتریان، بسیار حائز اهمیت است. مانند نحوه شستشو، استفاده از دارو یا کرم های مراقبتی و...

 

  1. معایب و مضرات استفاده از میکروبلیدینگ

این روش در کنار تمام مزایایی که برای زیباجو دارد، برای گروهی از افراد مناسب نیست، که در طول دوره در این باره باید توضیح داده شود. دانستن این موضوع در ارائه مشاوره بهتر به زیباجو به شما کمک خواهد کرد.

ویژگی های یک دوره آموزش میکروبلیدینگ خوب!

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ مهریماه، یکی از مراکز بسیار معتبر و باسابقه آموزش میکروبلیدینگ در تهران است. در این مرکز دوره های تخصصی آموزش میکروبلیدینگ، تحت نظارت برترین مدرسان ایران به علاقه مندان به یادگیری این تخصص جذاب و پردرآمد، ارائه می شود. در مهریماه بیوتی، علاوه بر آموزش، سایر خدمات آرایش دائمی از جمله هاشور ابرو، تاتو ابرو، بن مژه، تاتو رژ لب، خط چشم و لیفت مژه، تحت نظارت افراد متخصص با برد بین المللی فیبرز و مدرک رسمی فنی حرفه ای، و با مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات نیز ارائه می گردد. در این مرکز حفظ سلامتی شما و ارائه خدمات باکیفیت، جزو حقوق مشتری و اهداف و سیاست های مدیریتی است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس