برای اینکه ارتباط مؤثرتری با کاربران وبسایت خود داشته باشید و نظر آن‌ها را جلب کنید، باید در سایت خود قابلیت ارسال پیامک را فعال کرده باشید. اگر سایت شما وردپرسی است، افزونه‌های پیامکی زیادی وجود دارند که می‌توانید برای انجام کارهای مختلف از آن‌ها کمک بگیرید. اما این افزونه‌ها ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشند و با سامانه های پیامکی موجود هماهنگ نباشند. افزونه تخصصی پیامک فراز اس ام اس به گونه‌ای طراحی شده است که بدون هیچ مشکلی در سایت شما نصب شود و بسیاری از خدمات پیامکی که برای استفاده از آن‌ها باید چند افزونه را نصب کنید با کمک یک افزونه در اختیار شما قرار ‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این افزونه بسیار کاربردی تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

https://s4.uupload.ir/files/image001_0v0t.jpg

آشنایی با افزونه تخصصی پیامک فراز اس ام اس

فراز اس ام اس یکی از پنل های پیامکی با سابقه است که بسیاری از فعالان وب و افرادی که در حوزه بازاریابی و طراحی سایت فعالیت می‌کنند با خدمات آن آشنایی دارند. ارائه خدمات وب سرویس پیامکی و افزونه‌های پیامکی از جمله مهم‌ترین خدمات این شرکت است. شرکت زرین ارتباطات آسیا (فراز اس ام اس) به دلیل همکاری نزدیک با فعالان وب فارسی به خوبی با مشکلاتی که بسیاری از صاحبان مشاغل با افزونه‌های پیامکی مانند افزونه دیجیتس داشته‌اند آشنا است. از این رو این شرکت تصمیم گرفته با ارائه یک افزونه جامع به نام افزونه تخصصی پیامک فراز اس ام اس دغدغه‌های مرتبط با افزونه‌های پیامکی مختلف را برطرف کند.

افزونه تخصصی پیامک فراز اس ام اس، در واقع مجموعه‌ای از خدمات پیامکی است که در فضای وب فارسی کاربردهای فراوانی دارند. با کمک این افزونه می‌توانید بسیاری از فعالیت‌های پیامکی مانند ارسال پیامک خوش آمد گویی، اطلاع رسانی، ذخیره شماره موبایل کاربران سایت، افزونه نظر سنجی بعد از خرید از فروشگاه اینترنتی، افزونه ارسال پیامک کد رهگیری محصولات، ارسال پیامک بعد از ثبت دیدگاه و پاسخ به دیدگاه در وردپرس و ... را به صورت خودکار و از همه مهم‌تر بدون نیاز به کد نویسی انجام دهید و به صورت رایگان در اختیار وب سایت های وردپرس و ووکامرس قرار دهد.

https://s4.uupload.ir/files/image002_9boy.jpg

امکانات و ویژگی‌های افزونه پیامک وردپرس

با نگاهی به ویژگی‌ها و امکانات افزونه اختصاصی پیامک فراز اس ام اس می‌توانید به قدرت آن پی ببرید. با کمک این نرم افزار دیگر برای مدیرت سایت خود نیازی به نصب چندین افزونه مختلف مانند افزونه دیجیتس، افزونه پیامک گرویتی فرم، افزونه باشگاه مشتریان ووکامرس و ... نخواهید داشت. رایگان بودن و عدم نیاز به برنامه نویسی از دیگر مزایای مهم این افزونه پیامکی هستند. همچنین پشتیبانی فراز اس ام اس نیز می‌تواند خیال شما را از بابت مشکلات یا نیاز به آموزش‌های احتمالی راحت کند. این افزونه با راهنمایی اساتید بازاریابی ایران و دنیا برنامه نویسی شده است که با ایجاد باشگاه مشتریان در زمان‌های مختلف برای کاربران پیامک ارسال می‌کند. با استفاده از این افزونه می‌توانید از قابلیت‌های زیر بهره مند شوید:

  • ارسال پیامک اطلاع رسانی ورود به سایت از طریق پیامک
  • ذخیره شماره موبایل کاربران سایت
  • همگام سازی مخاطبین قدیمی با دفترچه تلفن سامانه پیامکی
  • ارسال پیامک بعد از ثبت دیدگاه در سایت
  • ارسال پیامک نظرسنجی در ووکامرس
  • ارسال پیامک رهگیری مرسولات پستی
  • خبرنامه پیامکی وردپرس
  • اطلاع رسانی به مدیر سایت

این‌ها تنها بخشی از امکانات این افزونه هستند. شما می‌توانید با جستجوی عبارت «افزونه تخصصی پیامک فراز اس ام اس» و ورود به صفحه مربوط به این افزونه اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35489977/image_84874e03956d86208139519da69e5b405a905516.png

مزایای افزونه پیامکی فارسی و تخصصی وردپرس

علاوه بر امکاناتی که به آن اشاره کردیم، مزیت‌های فوق العاده ای وجود دارد که باعث می‌شود تا افزونه اختصاصی فراز اس ام اس به بهترین گزینه برای صاحبان مشاغل اینترنتی، خصوصاً افرادی که به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده‌اند، تبدیل شود.

ارائه امکانات فراوان به صورت رایگان

شما برای دستیابی به امکانات مشابه امکانات فوق حرفه‌ای که توسط افزونه پیامکی فراز اس ام اس ارائه می‌شود، باید چندین افزونه را خریداری و نصب کنید. اما خوش بختانه استفاده از این افزونه جامع وردپرس برای همه افراد رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.

سازگاری با سایر افزونه‌ها

از مزایای مهم دیگر افزونه پیامکی فراز اس ام اس، امکان سازگاری آن با انواع افزونه‌ها از جمله افزونه EDD، Affiliat wp، ultimate membership pro، گرویتی فرم و بوکلی است. همچنین شما می‌توانید از این افزونه در کنار افزونه مدیریت کاربران استفاده کنید و کنترل کاملی روی سایت خود داشته باشید.

کاربری ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی

افزونه پیامک اختصاصی فراز اس ام اس به گونه‌ای طراحی شده است که شما بدون هیچ دانش برنامه نویسی نیز بتوانید از آن استفاده کنید. فضای کاربری نرم افزار بسیار ساده و کاملاً مطابق با نیازهای کاربران فارسی زبان است و با یک آموزش ویدیویی کوتاه می‌توانید به همه بخش‌های آن تسلط پیدا کنید

پشتیبانی فراز اس ام اس

وجود پشتیبانی فراز اس ام اس خیال شما را از بابت همه چیز راحت خواهد کرد. حتی اگر توسعه دهنده وب نیستید و افزونه شما دچار مشکلی شده است، کافی است تا با پشتیبانی فراز اس ام اس تماس بگیرید تا کارشناسان حرفه‌ای در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی کنند.

با کمک افزونه پیامک تخصصی وردپرس، کنترل کامل سایت خود را به دست بگیرید

با استفاده از افزونه پیامک تخصصی فراز اس ام اس هر آنچه از یک افزونه پیامکی جامع و کاربردی نیاز دارید را در اختیار خواهید داشت. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فراز اس ام اس علاوه بر دریافت رایگان این افزونه، راهنمای ویدیوی نحوه نصب و استفاده از آن را نیز مشاهده کنید. همچنین در کنار استفاده از افزونه‌ها می‌توانید با خرید بهترین پنل پیامکی در ایران، تبلیغات هدفمند و گسترده‌ای داشته باشید که در نهایت فروش شما را چندین برابر خواهد کرد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس