کرونا نمایه

بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور ۱۶۸ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش مشرق، کرونا در ۲۱ استان کشور روند کاهشی داشته است و مراکز درمانی کمی نفس تازه کرده و شمار مبتلایان، بستری شدگان و جانباختگان کرونایی نیز رو به کاهش گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

آغاز روند نزولی مبتلایان در کشور

براساس این گزارش  ۱۶۸ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند؛البته چند شهر شامل شهرهای  نیر در اردبیل، گلپایگان در اصفهان، عنبرآباد و کوهبنان در کرمان و بهاباد در یزد از از امروز  در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند.

همچنین آذرشهر، اسکو، جلفا، کلیبر و هریس در آذربایجان شرقی، پلدشت در آذربایجان غربی، اردبیل، پارس آباد، خلخال و سرعین در اردبیل، بوئین و میاندشت، تیران و کرون، دهاقان و سمیرم در اصفهان، ایوان، دهلران، ملکشاهی، مهران و هلیلان در ایلام، بوشهر، تنگستان، جم، دشتستان و کنگان در بوشهر، اسلامشهر، دماوند و شهریار در تهران، سامان، فارسان و کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری، بشرویه، سرایان و قائنات در خراسان جنوبی، باخرز، بینالود، تایباد، تربت حیدریه، جوین، کوهسرخ، مشهد و نیشابور در خراسان رضوی، اهواز، رامهرمز، کارون و مسجدسلیمان در خوزستان، آرادان، سمنان، گرمسار و مهدی شهر در سمنان، آباده، استهبان، پاسارگاد، خرامه، خرم بید، خفر، داراب، رستم، سرچهان، شیراز، فسا، فیروزآباد، قیر و کارزین، کوه‌چنار و مرودشت در فارس، تاکستان و قزوین در قزوین، قم در قم، بافت، بردسیر، بم، سیرجان، شهربابک، کرمان و منوجان در کرمان، گچساران در کهگیلویه و بویر احمد، آستانه اشرفیه، بندر انزلی، صومعه سرا و لنگرود در گیلان، رامسر در مازندران، شازند، کمیجان و محلات در مرکزی و تویسرکان در همدان از وضعیت قرمز خارج شدند.

گفتنی است، بنابراعلام اپلیکیشن ماسک از فردا ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    5 1
    رنگ بندی مسخره.قم با ۲۰ فوتی و بالای ۸۰۰ بستری که نسبت به جمعیت جز بالاترین و بدترین هاست نارنجی شد
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 0
      قم نگو غم بگو
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    6 0
    به نظر میاد گفتنش ضرورتی نداره چون یک سری زامبی بی فرهنگ دنبال حمله به چنین جاهایی که از حالت قرمز کرونایی درآمدند هستند
    • ناشناس IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 0
      این زامبی های کم فرهنگ فقط تو ایران زندگی می کنند؟ کشورهای دیگه کرونا ندارن؟ زامبی قانون گزاران و مجریان قانونی هستند که از روی نادانی مردمشان را به کانون خطر و مرگ هدایت می کنند وگرنه چین کمتر از دو ماه کرونا را جمع کرد، آمار ابتلا و مرگ ومیرهای چین رابررسی کنید تا ببینید کانون شیوع بیماری چطور بخوبی اپیدمی کشور پهناور خود را کنترل کرد.
  • GB ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 0
    یادمه پارسال قبلا از 120 رسیده بودیم ‌به 300 شهرها قرمز اعلام شد. الان از 700 به600 رسیدیم، همه چی آرومه، ما چقدر خو‌شبختیم؟؟؟ ؟؟ عزیزان این بازی با رنگ درست نیست
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 2
    مسئولین نازنین. این وضعیت پایدار نیست و این شهرها کماکان قرمز هستند. حالا خود دانید . از ما گفتن. من از مشهد و نیشابور با توجه به ورودی بیمار خبر دارم. اگر مایلید نارجی باشند باشه هر چه شما بگید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 1
    اگر شما دوست دارید همیشه در خون و قرمزی زندگی مهم نیست ولی رنگ بندی درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس