جمله موشکی به تروریست ها حزب دموکرات

جمهوری اسلامی ایران بدون تعارف‌های دیپلماتیک با تروریست‌ها و عوامل مخل امنیت ملی برخورد کرده و خارج از مرزهایش ضربه پیش‌دستانه می‌زند.

سرویس سیاست مشرق- سپیده دم روز گذشته تعدادی از مقرهای گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان هدف آتش سنگین قرار گرفت. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از حمله هماهنگ نیروهای مقاومت به محل استقرار و جلسه سران گروهای تروریستی در منطقه کردستان خبر داده است. در این بیانیه آمده است: «اقدام سپاه پاسداران در واکنش به اعزام تیم های متعدد تروریستی، ایجاد نا امنی و ارتکاب اعمال خرابکارانه و سلب امنیت و آرامش مردم غیور استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه صورت گرفته است.»

در این عملیات موفق مناطقی در اقلیم کردستان عراق، از جمله سیده کان؛ چومان و حاجی عمران عراق هدف حملات پهپادی قرار گرفته و خسارات سنگینی به عقبه تروریست‌ها وارد شده است. وب سایت کردستان مدیا نزدیک به یکی از گروهک های تروریستی در تائید خسارت های سنگین به عوامل خود نوشته است که از زمین و هوا ضربات سختی به مزدوران حزب دموکرات وارد شده است. شبکه تلویزیونی رودوا نیز در تشریح ضرب شست مقاومت به تروریست‌ها در گزارشی عنوان کرد که این حملات به صورت نقطه زنی و دقیق صورت گرفته و هیچ غیر نظامی آسیب ندیده است.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدراران پیش از پاکسازی منطقه از تروریست ها از رهبران اقلیم کردستان خواسته بود تا با تکیه بر حسن همجواری و روابط حسنه مانع از جولان دادن گروه های معاند در اطراف مرز ایران شوند. هفته گذشته یکی از همین گروه های تروریست با سپاه بیت المقدس استان کردستان درگیر شده بود.

چرا سپاه پاسداران لانه تروریست‌ها را موشک‌باران کرد؟ /  ارسال پیام به داعش خراسان؛ جیش العدل و گروهک سنتکام

جمهوری اسلامی ایران پیش از انجام عملیات با رایزنی دیپلماتیک از مقامات دولت در بغداد خواسته است گروه های تروریست را از منطقه تحت کنترل خود اخراج کنند؛ علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی، در دیدار با وزیر خارجه عراق خواسته های صریح ایران و نوع واکنش را به اطلاع عراقی ها رسانده است. ایران چه دراقدام نظامی اخیر و چه در پاکسازی سال ۱۳۹۷ پیش از هر گونه اقدام نظامی هشدار های و توصیه های لازم را به مقامات عراقی و اقلیم کردستان داده است.  

چرا سپاه پاسداران لانه تروریست‌ها را موشک‌باران کرد؟ /  ارسال پیام به داعش خراسان؛ جیش العدل و گروهک سنتکام

شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران در شناسایی مقر تروریست ها و هدف قرار دادن محل نشست سران آنها در سال ۹۷

سال۹۷ نیز نیروی هوافضای سپاه با هفت موشک کوتاه برد زمین به زمین فاتح ۱۱۰ مقر فرماندهی تروریست های حزب دموکرات در کوی سنجق را مورد اصابت قرار داده و با عملیاتی دقیق ۱۵ تن از رهبران و اعضای ارشد این گروهک را به درک واصل کرده است.

عملیات مقتدرانه اخیر سپاه در مناطق مرزی غرب و شمال کشورمان صورت گرفته؛ اما دارای ملاحظات قابل توجهی در سطح بین المللی و نیز منطقه است.

۱- عملیات نقطه زنی و پهپادی سپاه پاسداران اگرچه تروریست ها در غرب کشور را هدف قرار داده است ؛ اما پیامی بلند و با برد بالا برای دشمنان و مزدوران وابسته به آن ها در سراسر منطقه دارد. از ته مانده های گروهک ریگی در پاکستان تا داعشی‌های منتقل شده به افغانستان همگی در شعاع عملکرد ما قرار داشته و کوچکترین تلنگر را با سهمگین‌ترین اقدام پاسخ می دهیم.

اخیرا آمریکایی ها، کارت بازی با داعش خراسان را برای برهم زدن ثبات در کابل فعال کرده اند؛ تروریست‌های فراری در نظر دارند، تا با افزایش ضریب بی نظمی بار دیگر به فرصتی برای بازگشت به آسیای میانه پیدا کنند. جمهوری اسلامی ایران با نیت خوانی از دشمن رزمایشی پیش روی آن ها برگزار کرده است.

۲- جمهوری اسلامی ایران بدون تعارف های دیپلماتیک با تروریست ها و عوامل مخل امنیت ملی برخورد کرده و خارج از مرزهایش ضربه پیش دستانه می زند. همسایگان ما یا باید در تامین امنیت منطقه ای مشارکت کنند، یا اجرای آن را به  ایران واگذار کنند.

۳- حملات سهمگین موشکی سپاه پاسداران در سال‌های اخیر نمایشگاه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دوستان و دشمنان خود بوده است. سپاه نشان داده است که قادر است از نزدیک ترین مواضع  مانند مقر یک گروه تروریستی تا  ابرپایگاه‌های مستحکم تروریست های سنتکام در دورترین نقطه را به زیر سایه شعاع راداری خود آورده و هژمونی دشمن را زیر پا خرد کند.

۴- هر بار جمهوری اسلامی ایران هدفی در اقلیم کردستان را مورد اصابت قرار دهد؛ تنها چند مزدور را به هلاکت نرسانده است، بلکه پایه های رژیم صهیونیستی را لرزانده است. از سال ۱۹۶۱ تا به امروز منطقه اقلیم کردستان به لانه موساد تبدیل شده و رهبران کرد ارتباطات گسترده با این رژیم گرفته اند. موشک های فرود آمده در چومان اخطاری مهم برای پایگاه الحریر دارد.

۵- عملیات نظامی در مرزهای غربی نشان داد؛ این روزها مانیتورینگ ایران تنها به روی مرزهای شرقی نیست و به دقت همه نقاط در منطقه را تحت رصد دارد.

۶- دشمن به میزان توانایی های دفاعی ایران واقف است؛ ویپین نارانگ کارشناس آمریکایی امور نظامی و استاد مطالعات امنیتی دانشگاه «ام آی تی» دراین باره می گوید: موشک های بالستیک کوتاه برد ایران بسیار دقیق است، خوب می دانیم که دقت و برد آن ها چقدر واقعی است؛ سپاه پاسداران در تولید این موشک ها انقلابی در جهان کرده است؛ حملات اخیر خشتی دیگر بر دیوار بلند بازدارندگی دفاعی کشور گذاشته است.

چرا سپاه پاسداران لانه تروریست‌ها را موشک‌باران کرد؟ /  ارسال پیام به داعش خراسان؛ جیش العدل و گروهک سنتکام

چرا سپاه پاسداران لانه تروریست‌ها را موشک‌باران کرد؟ /  ارسال پیام به داعش خراسان؛ جیش العدل و گروهک سنتکام

سال ۲۰۱۷ مرکز تحقیقات لندن که یک اتاق فکر در شهر نیویورک است و به روی مسائل ایران به صورت موردی و تحصصی مطالعه می کند، از مصطفی هجری دبیر کل گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان و عبدالله مهتدی رهبر کومله دعوت کرد تا برای گفتگو به آمریکا سفر کنند.

پس از آن دیدارها الی ام گولد مشاور ارشد این مرکز به وب سایت کردستان ۲۴ می گوید: ما باید اقدام قاطع علیه ایران انجام دهیم؛ اما سوال آن است که چگونه؟ مامور امنیتی آمریکایی ادامه می دهد: یک گزینه آن است که در مرزهای غربی کردها را فعال تر کنیم. پس از آن دیدارهای رهبرحزب دموکرات اعلام اقدام نظامی علیه کشور کرد!

حمله اخیر سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها باعث شد آمریکایی ها دست پخت سه سال قبل خود را میل کنند. به زودی سریال شکست های آمریکا در منطقه با فرار دست جمعی سربازان گروهک سنتکام از نزدیکی مرزهای ایران و نابودی مزدورانشان تکمیل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 85
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • کارشناس سیاسی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    51 20
    سقوط دولت افغانستان با همکاری پاکستان و تصرف کابل بدست طالبان از سیاستهای دراز مدت آمریکا برعلیه ایران بوده است مقامات کشور هوشیار باشند فعلا تحت هیچ شرایطی طالبان را برسمیت نشناسید.
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      23 14
      درود بر شما هم میهن گرامی دقیقا" همینطوره که فرمودید امیدوارم مسئولین کشور متوجه این موضوع و توطئه شده باشند و سیاست و تدابیر لازم را اجرا کنند ..
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      10 2
      الان اونور نیستیم اینوریم . کوچ کن سمت غربیم الان بیا اینور . شانسم نداریم یه همسایه درست وحسابی نداریم
    • CA ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      19 3
      هنوز کمی زوده در مورد افغانستان و طالبان قضاوت کردن ولی دولت اشرف غنی هیچ مشروعیتی بین مردم افغانستان و قوم های مختلف نداشت و حتی حمله پاکستان هنوز مشخص نیست واقعی باشد مطمئنا سیاستمداران کشور با درایت مسائل افغانستان را بهتر از ما میدانند و بهتر از هر کسی میدانند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن هست.
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      6 13
      همه شدن کارشناس افغانستان هنوز فرق عظمت داعش چند ملیتی 5 میلیون نفری با تچیهزات مدرن و امروزش های روز امریکا اسرایل درک نکردید رفتین سراغ طالبان 100 هزار نفری با دمپایی پاره و کلاش زنگ زده !!
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      4 4
      12:03 خودتی!! لازم نبود برای اینکار آمریکا 20 سال صبر کنه! شکست خورده رفته حالا احتمالا کشورهای دیگه مثل چین با طالبان روابط اقتصادی برقرار میکنن و سود‌شو میبرن ما هم باید همین کارو بکنیم!!! اون مسعود هم چند وقت دیگه آویزون میکنن امید شما از دست خواهد رفت!!!
    • محمد جوادی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      5 1
      درود بر شما نظر بنده هم همین است وای از روزی که یک گروهک تروریستی وابسته به پاکستان و بلافصل به عربستان در مرزهای شرقی ما به رسمیت شناخته شود آقایان فقط فرار امریکا را میبینند
    • علی EE ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      6 6
      افشاگری روزنامه فرانسوی/ طالبان متعهد شده پس از تثبیت، نیروی خود را متمرکز بر ناامن کردن ایران بعنوان دشمن مشترک طالبان و آمریکا کند!
    • به علی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      5 0
      لذت ببرید از اعتماد به فرانسویان. دشمنان قسم خورده اسلام.
    • علی IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      2 1
      مسیر ما روشنه.آمریکا شیطان بزرگه و اون هدف نهائی ماست.با هر کسی که بر علیه آمریکا و نوکراش باشه دست میدیم و با هر کی که نوکرش باشه دشمنیم
  • DE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    15 1
    .....ویپین نارانگ کارشناس آمریکایی امور نظامی و استاد مطالعات امنیتی دانشگاه «ام آی تی» دراین باره می گوید: موشک های بالستیک کوتاه برد ایران بسیار دقیق است، خوب می دانیم که دقت و برد آن ها چقدر واقعی است؛ سپاه پاسداران در تولید این موشک ها انقلابی در جهان کرده است؛ حملات اخیر خشتی دیگر بر دیوار بلند بازدارندگی دفاعی کشور گذاشته است.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    84 3
    خداوند حافظ پاسداران امنیت کشور است
    • رشید IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      43 3
      ما از نیروهای مسلح تشکر میکنیم و باید این حملات بیشتر و دقیق تر اجرا شود تا این گروه های کرد های تجزیه طلب خودشون تجزیه بشن خون شهدای مرزبانی خدا رو شکر روی زمین نماند
  • DE ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    41 5
    چرا سپاه پاسداران لانه تروریست‌ها را موشک‌باران کرد؟ / ارسال پیام به داعش خراسان؛ جیش العدل و گروهک سنتکام// این کارها چیه میکنید دوره موشک پراتی تمام شد الان دوره دیپلماسیه ببنید ما با فن دیپلماسی و با زبان دنیا در برجام یک روزه تمام تحریمها حتی تحریمهای دوره مامانیان و اشکانیان همونهایی که برای کولبران اشک میریختند را همچین یه هو کی و قلمبه ای بدون ششلیک موشک فقط با پرتاب خودکار برداشتیم و هَزار ال 30 ال 40 ال50 روز تعطیل یکشنبه به امضاء خارجه رسوندیم . حالا نمیدونم رسوندیم یا میخواستیم برسونیم مهم نیست اصلش لغو تحریمها بود که همه لغو شدند و ما دولت شسته رفته بدون تحریم بدون سقوط ارزش ملی پول بدون میلیونها جوان بیکار...و خزینه پراز خالی ...تحویل دادیم.حالا هی برو موشک بساز.
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      2 32
      حرف نزن آلمانی
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      1 7
      خیلی ..... تشریف داری البته از ادبیاتت معلومه خوب موشک پرانی به قول شما دیگه لازم نیست شما رو میفرستیم برید جنگ البته مشخصه که وقتی از دفاع از کولبران هم حرف زدی البته نامحسوس راه های کوهای خالی از پر کومله و دمکرات و داعشی هم زبانت رو بلدی بد تر از شماها وجود نداره نان این مملکت رو میخورین و خائن به این آب و خاک هستین بابا برید از این کشور و تو کشورهای دیگه خوب زندگی کنین و حالش رو ببرین
    • رضا از ییرمنگام GB ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      15 2
      دم ‌ سپاه گرم به این کومله ها و تجزیه َطلب ها نباید رحم کرد. من خدا شاهد هست سال 1364 تو مریوان کردستان ایران بودم یعنی شبی نبود که اینها یکی از سرباز های بیچاره ما رو سر نبرن. چه جنایت هایی اینا کردن بیخود نیست داعش رفت سراغشون
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      7 0
      خطاب به 15:14 و 19:17 یعنی متوجه نشدید داره به غربگداها طعنه میزنه؟!
    • DE ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      2 0
      ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ خطاب به 15:14 و 19:17 یعنی متوجه نشدید داره به غربگداها طعنه میزنه؟! چرا عزیز خوب هم متوجه شدند . خب خیلی زور داره بعد از 32 سال بخور بخور ملت بندازنشون از گردنه های رانت و پست های غارت و حقوق های نجومی .... بیرون . خوبه پیداست پیام دقیق به هدف زده
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    26 14
    فرار سنتکام درست، اما خب ترکیه را بعنوان جانشین وفادار خودشون اینجا نصب کردن. والبته احتمالا طالبان.، و پاکستان که در شهوت توسعه طلبی، از ترکیه چیزی کم ندارد.
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    28 5
    متاسفانه چند روز پیش تروریست های کردی در روستای تورک نشین شهرستان نقده نارنجک پرتاپ کرده بودن زن و بچه ها از ترس فرار کرده بودن، امیدوارم سپاه حداقل چند نفر از این تروریست ها رو هلاک کند تا دلمان تنگ شود
    • نظر IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      10 6
      دلتان خنک شود
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      13 0
      الهی هر که امنیت ایران و ایرانی و شما هم وطنان گل ما در بخشهای مرزی رو رو تهدید میکنه ، به سرعت نابود و از زمین محو بشه . ممنون سپاه هستیم.
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      4 6
      خخخخخخخخخخ تورک چیه. خب بگو ترک اگه ریگی تو کفشت نداری
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 1
      ۰۸:۳۴ من خودم با تورک نوشتن طرف مخالفم ولی اینو بدون با ترک و تورک کردن شما ‌اذهان عمومی از مسئله اصلی منحرف نمیشه فیلمای همون روستاییونی که ایشون گفتن هست و مشخصه که همون گروهک تروریستی داخلی هم به قصد جمعیت زدایی و سکان دادن نژاد خود جهت تاسیس کشور جعلی کردستان دست به اینکار زده
  • خلیج پارس iran IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    12 2
    درود و سپاس از حافظان نظم و امنیت و اقتدار میهنم پاسداران سپاه ایران زمین ، تنها زبانی که گروهک های تروریستی کردی در اقلیمک کردی عراق به خوبی می فهمند متوجه می‌شوند همین زبان زور و اقتدار سپاه ایران هست،
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    38 1
    دستمریزاد ، دمتون گرم ، خدا قوت ، دستتون رو میبوسم سربازان و پاسداران ایران عزیزم
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    11 1
    تسلیت به جهودهای اشغالگر منطقه در سرزمین های اشغالی فلسطین تسلیت بخاطر اینکه چندین نفر از مزدوران و عمله های شما در اقلیمک کردی به درک واصل شدن ! هر چقدر تروریست تربیت و اجیر کنید شکار میکنیم به جهنم می‌فرستیم .. فدایی دارد این خاک کهن ایران زمین ، جانم فدای ایران عزیز
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    26 1
    فیلمش را منتشر کنید. الله اکبر
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    33 1
    درود و خدا قوت بر پاسداران سپاه بزرگ میهن عزیزمان ایران
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 27
    اصلا باورم نمیشه
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      8 0
      خوب باور نکن عزیزم
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    26 2
    خدا نگذره از اصلاحطلبان .هشت سال مملکت رو فلاکت کشوندن خوبه توان نظامی و موشکی دستشون نبود
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      3 1
      اون کنسرتیها و رقاصها جی؟
  • سیروان مهابادی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    30 3
    بژی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • محمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    22 1
    سلام ودرود بر سربازان اسلام درمبارزه با این همه هجمه
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    22 1
    مرحبا از این خبر. واقعا غرور ملی آدم حال میاد.
  • US ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    12 2
    توافق صادق زیبا کلام (اصلاح طلب استاد فعلی دانشگاه و و تربیت شده توسط ملکه انگلیس هنگام تحصیل در دانشگاه انگلیس) در ملاقاتش با معاون نظامی معدوم گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان و نیز هدیه حمیدرضا جلایی‌پور (اصلاح طلب و استاد فعلی دانشگاه و تربیت شده توسط ملکه انگلیس هنگام تحصیل در دانشگاه لندن،و رفیق فابریک سعید حجاریان و مصطفی تاجزاده و فرماندار دولت موقت در مهاباد) با دادن سلاح های پادگان مهاباد به گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان (توضیح داده شده در کتاب خاطرات حجت الاسلام حسنی نماینده امام در آذربایجان غربی) نشان میدهد اصلاح طلبان و گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان به آمریکای جنایتکار از قدیم وابسته بوده اند و وابستگی اصلاح طلبان به آمریکا عامل اصلی کمک اصلاح طلبان به این گروهک تروریستی در بعد از انقلاب بوده است.
  • US ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    29 2
    گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان از ابتدای انقلاب مورد حمایت اصلاح طلبان هستند و هردویشان سرشان در خور آمریکا است.
    • محمد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      16 4
      نمونه این طرفداری اصلاح طلبان انتصاب استاندار اذربایجان غربی حامی گروههای تروریست وتجزیه طلب پژاک وکومله ودموکرات است
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    26 3
    الان یک گداگشنه میاد از مشکلات اقتصادی حرف میزنه تا ذهن مردمو منحرف کنه
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      13 3
      اتفاقا کسانی که از اون جور کامنت‌ها می‌گذارن با دلارهای نجس بن‌سلمان حسابی چاق و چله شدن و هیچکدوم گرسنه نیستن، وگرنه مردم مستضعف واقعی هیچ وقت حاضر نیستن پول بگیرن ناموس تحویل بدن.
    • فرید IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      3 0
      دقیقاااااا خخخخ
  • اکبر زمانی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    14 3
    برادران مشرق من با اینکه ایران زندگی نمی کنم ؛ مطالب شما پیگیر هستم از دیشب سایت رو پیگیر بودم تا تحلیل سیلی سپاه اینجا بخونم الحمدالله که نکته سنجی های زیبایی کردین درود بر سپاه پاسداران؛ سلام بر سازمان اطلاعات سپاه
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      4 5
      کجا زندگی میکنی؟ خارج؟ ای پی ایران؟ اینکه سپاه زده تروریستها را نابود کرده کار درستی بوده ولی دروغ کار خوبی نیست
    • اکبر زمانی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      5 1
      دروغ چیه وی پی ان ایرانی برای باز کردن سایت های داخل کشور تا حالا دریارش نشنیدی! خیلی از سایت های داخل بیرون باز نمیشه
  • سرابی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    9 2
    فکر کردن با تحریم ایران و نفروختن جنگنده و لوازم یدکی اون قدرت ایران رو در آسمان میگیرند حال انکه ایران با ساخت پهبادهای پیشرفته و موشکهای بالستیک و نقطع زن و مدرن این کمبود و کاستی را رفع نمود
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    11 1
    درود خدا بر پاسداران عزیز مرگ بر امریکا
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    12 1
    فقط داعش خراسان؟؟؟ داعش خراسان زیرمجموعه گروه حقانی هستن که الان سراج الدین حقانی شیعه کش وزیر کشور طالبانه
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      4 1
      دقیقا" بخاطر همین افغانستان رو تحویل گروه طالبان دادند
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    10 2
    الله اکبر، به نوچه یانکی ها رحم نکنید. دستتون درد نکند.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    10 1
    فان حزب الله هم الغالبون
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    9 2
    اینجوری باید بود...انقلابی انقلابی انقلابی...گفتی میزنم برید کنار عین جوانمردی و بزنی نه اینکه فقط لبخندودیگرهیچ...حتی نیروی نظامی هم ببری داخل خاک اقلیمک بدنیست...دیپلماتهای انقلابی را بفرستی یقه رئیس هاشون را هرجاهستن بگیرن و حالیشون کنن که ما ول کن شما نیستیم
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    9 1
    درود بر تمام نظامیان ایران، آرزوی سلامتی برای فرمانده کل قوا
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 8
    از سال 2012 دکترین نظامی امریکا مبتنی بر خروج یا کاهش شدید نظامیان در اقصی نقاط جهان و تمرکز قوا بر شرق اسیا به جهت مهار چین بوده. روغن ریخته را نذر امامزاده نکنید.
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      3 0
      نه درباره افغانستان اینطور نیست
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      3 0
      مجازی جهود هر کجا میرسی همین متن رو کپی کردی بصورت کامنت می‌گذاری و میری ! دکترین نظامی و ... باید هم برای فرار بزدلانه از منطقه ما همین عذر و بهانه ها رو بیاورید ! ولی خودتون هم خوب میدونید ما ایرانیان شما رو از منطقه اخراج کردیم و خواهیم کرد بعد هم نوبت اشغالگران قدس خواهد بود باید به سرزمین ها و کشورهای خودشون بازگردند .. احترام بگذار به ایران و ایرانیان .. هر چقدر دست و پا بزنید توطئه و ترور کنید تحریم کتید فایده ندارد باید بروید .. اخراج شما از منطقه جزو اولویت های ما ایرانیان هست
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    7 0
    با رصد دائم . هر زمان که تجمعی شکل گرفت . بدون دادن فرصت فرار اقدام شود تا دستاورد ها بیشتر باشد . انشاءالله
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    10 1
    پایان ۸ سال ذلت در ایران
  • CA ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    4 0
    ننویس خارج از مرزهایش مشرق بنویس در حریم دروازه های اقتصادی ایران که همان مرزهای کشورهای همسایه ایران هست که در بحران های مختلف فرو رفته اند و نیاز به تاثیر گذاری نظامی جهت عدم سو استفاده توسط عوامل خارج از منطقه ای هست.
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    5 1
    دستشون درد نکند
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    12 1
    آفرین .طوری هدف قرارشون بدین تا برای همیشه شرشون کنده بشه
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    2 0
    احسنت بر سپاه عزیز
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 0
    قطعا طالبان حیله گری رو یاد گرفته
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    8 1
    خدا قوت به فرزندان دلیر ایران زمین
  • ایلار IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    9 2
    واقعا از سپاه و ارتش تشکر میکنم ما در شهرهای اذربایجان غربی از دست تروریستای پژاک و دموکرات اسایش نداریم باز هم تشکر به اندازه تمام دنیا یاشاسین سپاه وارتش
  • CA ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 0
    گروهک سنتکام
  • امیرو IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    6 0
    قابل توجه تروریستهای آمریکایی , موشکهای ایران جان همه شما را خواهند گرفت. هرچه زودتر جانتان را با فرار کردن نجات دهید.
  • مهدی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 0
    زنده باد ایران
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 0
    در کنار این زحمات که جای تقدیر دارد . لازم است قاچاقچیان مواد مخدر و کرونای تروریسم را هم موشک باران کنید . ممنون
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 2
    پس چرا ب تروریستها تو پاکستان حمله نمکنید؟
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 1
      اتفاقا حمله هم شده
  • مهدی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 0
    همیشه روش خنثی کردن برنامه دشمنان جنگ سخت نیست با لحاظ دشمنی طرف مقابل مثل طالبان می‌شود از راه نرمی و ملایمت ساختگی همراه با هوشیاری استفاده نمود تا طرحهای امریکایی عربی عبری را در کشورهای همجوارمان مخصوصا افغانستان خنثی نمود
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    5 0
    اگر سپاه نبود کشور هم نبود ، امام خمینی رحمت الله علیه ، این سخن امام رسا ترین تعریف از فرزندان انقلابی این مرز وبوم است ، خداوند انها را حفظ کند وروز بروز بر توانایی انها بیفزاید
  • ابوالفضل IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 3
    زیرا که زورش به این بدبختا میرسه
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    2 0
    دم سپاه گرم. فدایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دارین داداشای گلم! ممنون که به اون داعش عوضی که اسم استان زیبای خراسان رو دزدیده هشدار دادید. الهی نابود شن.
  • مرگ بر خائن و تروریست IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    آمریکایی ها کارت رو دادن داعش خراسان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بسیار ...... !!!! از قدیم گفتن این هم بگذرد اما این به نابودی کامل داعش خراسان بگذرد!!!! عدو شود سبب خیر!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 0
    آفرین.بیشتر از این گوشمالی بهشون باید میدادین.
  • حمید IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 0
    استفاده از لفظ داعش خراسان تبعات زیادی دارد. هرچند معنای این لفظ را می دانم، اما به مرور زمان کاربرد زیاد این واژه سبب خواهد شد در افکار عمومی منطقه و دنیا اینگونه جا بیفتد که مناطقی از ایران آلوده به داعش هستند و سپس اقدامات بعدی علیه جمهوری اسلامی زمینه سازی شود. بهتر است به جای این واژه از "داعش شرقی" یا "داعش آسیای میانه" استفاده کنید، چه بسا خلق همین مفهوم داعش خراسان هم دسیسه نظام سلطه باشد.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    لاوروف وزیر خارجه روسیه: امنیت اسرائیل اولویت ماست / نباید از خاک سوریه برای حمله به تل آویو استفاده شود
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 3
    یادتون نره که نتانیاهو گفت دیگه نیازی به موشک نیست با واکسن دشمنان را میکشیم از زمانی که واکسیناسیون شدت گرفته است شماری از فرماندهان سپاه و ارتش و نیز سربازان مان با واکسن مردند آخرین شان سردار فیروز آبادی بود
  • پرمهر IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    برای امنیت کشور باهیچ کشوری اعم از غرب وشرق تعارف نداریم درود خدا به رزمنده گان ایران
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    اگر حامیان ومخالفان یک اتفاق رابشناسی شناخت وقضاوت از ان برای تو اسان میشود موضع شیاطین در مورد بیرون رفتن امریکا سقوط دولت دست نشانده مواضع غرب وشرق همه در شناخت واعلام موضع گیری موجب هدایت است رفتن امریکا سقوط دولت دست نشانده عزادار شدن نوکران امریکا در ایران.ومواضع دوستان ودشمنان امریکا باعث هدایت ما می شود
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ضرورت داشت
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    آفرین بر سپاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس