سردار پاکپور نمایه

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان "در موضوع امنیت کشور با کسی تعارف نداریم"، گفت: پاکسازی منطقه از لوث تروریست‌ها را با قدرت ادامه داده و هر حرکتی از سوی تروریست‌ها را با قاطعیت پاسخ می‌دهیم.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان، از آغاز مرحله نهایی این رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی کردستان خبر داد و اظهار داشت: منطقه رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان از دهانه منطقه شیلر در مرز عراق تا ارتفاعات خشن چهل‌چشمه ادامه دارد و ابعاد بسیار وسیعی از منطقه را که بیشتر آن از مرز شمال شرق عراق است، در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

سردار پاکپور: مرزبانی نیروی انتظامی موثرترین مولفه تأمین امنیت مرزهای کشور است

سردار پاکپور: ادعای ترکیه غیرمسئولانه و بی‌اساس است

وی با اشاره به ترکیب یگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش گفت: یگان‌های بومی منطقه، لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس، سپاه بیت‌المقدس، برخی از یگان‌های سپاه‌های شهرستانی مانند سپاه مریوان، دیواندره و یگان‌های تخصصی نیروی زمینی شامل پهپاد، هوانیروز و برخی از یگان‌های مکانیزه همچون تیپ امام زمان(عج) و یگان ویژه صابرین، در این رزمایش شرکت دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح اهداف تعیین‌شده در برگزاری این رزمایش نیز گفت: رزمایش "اقتدار شهدای کرد مسلمان" از جمله رزمایش‌های سالانه نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور است که در منطقه عمومی کردستان در حال برگزاری است.

وی ارزیابی توانایی فرماندهان تاکتیکی، ارتقای هماهنگی‌های یگانی و نیز عملیاتی ساختن آموزش‌ها را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش توصیف و تصریح کرد: اقدامات یگان‌های هوانیروز، پهپاد، زرهی و انسانی مستلزم برقراری هماهنگی‌های خاصی است که در رزمایش‌ها ایرادهای احتمالی را برطرف کرده تا در میدان عمل ضعف و مشکلی در عملیات وجود نداشته باشد.

سردار پاکپور با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان در منطقه کردستان، گفت: منطقه این رزمایش متصل به مرز اقلیم شمال عراق بوده و ممکن است برخی تروریست‌ها از این جغرافیا استفاده و در این منطقه حضور پیدا کنند که یکی از مهم‌ترین اهداف این رزمایش پاک‌سازی این مناطق از لوث تروریست‌ها است.

وی از هدف قرار دادن عقبه‌ها و مقرهای تروریست‌ها در نقاط پیرامونی رزمایش خبر داد و افزود: در سال‌های قبل نیز این عملیات‌ها با هدف پاک‌سازی منطقه از لوث تروریست‌ها و اشرار صورت می‌گرفت و در واقع ضدانقلاب و حامیان امنیت دریافته‌اند که ما در موضوع امنیت کشور و ملت ایران با کسی تعارف نداریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه "هر نقطه‌ای که تروریست‌ها در آنجا حضور، سازماندهی و استقرار داشته باشند مورد حمله قرار خواهیم داد"، خاطرنشان کرد: در سال 97 و 98 نیز مرکز تروریست‌ها در کوه سنجق و مقرهایی در حاشیه مرزی با اقلیم عراق مورد حملات موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه قرار گرفت.

وی همچنین با تأکید بر اینکه "پاک‌سازی منطقه از لوث تروریست‌ها را با قدرت ادامه خواهیم داد"، گفت: در سال جاری نیز هر حرکتی را که از سوی تروریست‌ها انجام پذیرد با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.

سردار پاکپور متذکر شد: مسئولان اقلیم شمال عراق و مسئولین دولت دوست و برادر عراق باید بر مرزهای خود سیطره و اشراف بیشتری داشته و نسبت به از بین بردن زمینه‌های سوء استفاده گروهک‌های تروریستی از این مناطق اقدام کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: به مردم عزیز و عشایر شمال عراق نیز توصیه می‌کنیم که عناصر گروهک‌های تروریستی را از پیرامون خود طرد کرده و در صورتی که توان این اقدام را نداشتند از آنها فاصله بگیرند چراکه هر قرارگاه و پایگاهی مربوط به تروریست‌ها، در کانون اهداف ما قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    84 4
    بزنید پدر تجزیه طلب هارو در بیارید
    • سیروان مهابادی IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      19 0
      سلام و درود خدا بر سپاهیان عزیز
  • علی محمدی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    30 1
    خدا امثال پاکپور رو حفظ کنه شیرمرد هستند ایشون یک جنگاور به تمام معنا...ایران با این مردها هیچوقت شکست نمیخوره
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    29 21
    علیه تجزیه طلب‌ها عملیات کنید ولی از بزرگترین خطر برای تمامیت ارضی ایران یعنی ترکیه عردوغانی غافل نشید. بهترین دفاع حمله اس، ما باید از کودتا علیه عردوغان حمایت کنیم. نه مثل ظریف احمق که نذاشت اون کودتا به سرانجام برسه
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      16 2
      جدا که بابات مغز خورده ،
    • سعید IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      10 1
      چشم حتما، این بار بجای گولن شما اقای جوجه تیغی کودتا کنید ، به اقای ظریف میگیم از شما حمایت کند
    • احسان US ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      21 0
      که چی بشه؟ که فتح الله گولن دشمن درجه یک شیعه و مردم ایران به حکومت میرسید. عقلت به اندازه نخود هم نیست.
  • مش قنبر IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    4 26
    په کاکا او عینک امریکاییت چیه رو صورتت ؟...تو که میگی مرگ بر امریکا که ؟
    • فرزند ایران IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      1 0
      واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    14 1
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
  • LU ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    1 9
    عزیزان نابودی یا جنگ در هر یک از همسایگان ایران به ضرر ایران است حتی بدترینشان و...هر چند همسایگان خوبی نداریم و حتی هم پیمانان ایران از گرک بدترند ...
    • سیروان مهابادی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      5 0
      همیشه موقعی که کم میارید متوسل میشید به قوانین اخلاقی و ننه من غریبم بازی! ... چرا اون موقع که این کثافتهای تروریست به مردم مرزنشین و مزرداران ما حمله می کنند امثال شما دم از این اخلاق و حقوق و مدنیت نمی زنید؟ اتفاقا بذار این لجن های لامذهب تروریست که نطفه های ناخلف امریکا و اسرائیل در منطقه هستند نابود بشن ما هم یه نفس راحتی بکشیم
  • ES ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    3 1
    ۱۹_۱۷ خفه شو پژاکی کثیف دشمن ایران عراق ترکیه سوریه حیا کنید از ریختن خون سربازان وطن ومزدور یهود
  • CA ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 11
    شما اول برو تجهیزات نظامی مربوط به جنگ جهانی دوم بروز کن بعد بیا از امنیت حرف بزن عکس ها نیروها مسلح ما سیاه وسفید کنید کسی متوجه نمیشه واسه الان هست همه فکر میکنن ماله جنگ جهانی دوم هست
    • بهمن IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      5 0
      جنابعالی ظاهرا" از اساتید خودزنی هستید؟ تجهیزات نظامی ایران معقول و منطقی .. و البته همیشه احتیاج به بروز کردن و تجهیز بیشتر بوده و خواهد بود، ولی دلیل بر اشکال نیست، با وجود تمام کم و کاستی ها و کمبودها باز هم ایران قدرتمندترین نیروی نظامی منطقه است .. هشت سال با دستان خالی در برابر یک دنیا ایستادگی کردیم .. در حال حاضر هم مرزهای ایران عزیز باید از وجود تروریست های وابسته به اسرائیل و عربستان پاکسازی بشود ، درود بر سربازان و مدافعان میهن ..
  • DE ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 2
    انگار سخنرانی یکدیگر را کپی می کنند . این جمله را گویا ظریف گفته بود یا یک نفر دیگر ....
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      1 1
      در انگار نتوان بود. دقیق تحقیق کن بعد نظر بده اگر هم صحبت تکراری ظریف یاد گرفته.!!!
  • حاجی بابا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام سپاه پاسداران قلب ملت مستعضف جهان است اگر روزی از کار بیفتد این قلب فکر می کنی چه میشود آرزوی سلامتی میکنم برای حامی فقرا وجهان اسلام
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 3
    اگه جرأت داری به پاکستان تشر بزن که اینقدر مرزهاشو باز نذاره تا تروریستها تردد آزادانه نداشته باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس