تروریست دموکرات

موسی باباخانی ۳۹ساله و اصالتا اهل شهر کرمانشاه ایران بود که در گذشته در شاخه دیگر این سازمان تروریستی یعنی حزب دموکرات کردستان ایران (حدکا) عضو بوده و پس از چندی با جدایی از این بخش به حدک پیوسته است.

سرویس جهان مشرق _ روز گذشته رسانه‌های خبری متعدد در منطقه اقلیم کردستان عراق، از مرگ مشکوک یک عضو کادر رهبری گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان (حدک) در هتلی در شهر اربیل عراق خبر دادند.

کمی بعد بخش رسانه‌ای این سازمان تروریستی نیز با انتشار بیانیه‌ای مرگ موسی باباخانی از اعضای کادر رهبری خود را در این حادثه تایید کرد.

بنا بر اطلاعات موجود موسی باباخانی ۳۹ ساله و اصالتا اهل شهر کرمانشاه ایران بود که در گذشته در شاخه دیگر این سازمان تروریستی یعنی حزب دموکرات کردستان ایران (حدکا) عضو بوده و پس از چندی با جدایی از این بخش به حدک پیوسته است.

ترور یکی از رهبران گروهک دموکرات در اربیل/ بازمانده حمله موشکی سپاه به قلعه دموکرات به هلاکت رسید +تصاویر
موسی باباخانی تروریست عضو گروهک دموکرات

لازم به توضیح هست که سازمان تروریستی فوق از سال ۲۰۰۶ به علت اختلافات گسترده میان سرکردگان آنها بر سر اداره و چگونگی فعالیت گروه، به دو شاخه مجزا تقسیم شده و رهبری می‌شود که عبارت است از:

_حزب دموکرات کردستان (حدک) به رهبری خالد عزیزی، که بیشتر بر پایه فعالیت‌های سیاسی، تبلیغاتی برای این سازمان و برقراری ارتباط و لابی‌های گسترده با کشورهای خارجی نظیر امریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان شکل گرفته است.

_ حزب دموکرات کردستان ایران (حدکا) به رهبری مصطفی هجری که عمده فعالیت آنها در بخش نظامی و ارسال تیم‌های ویژه ترور و خرابکاری بوده و در ماه‌های اخیر نیز با رصد دقیق تحرکات این گروهک، چندین تیم ویژه آنها توسط نیروهای امنیتی کشورمان در مناطق شمالغربی ایران در دام افتاده و تلفات سنگینی به آنها وارد شده است.

واقعه حمله موشکی سپاه به قلعه دموکرات

در تاریخ ۱۷ شهریور سال ۱۳۹۷ نیروهای اطلاعاتی کشورمان از برگزاری یک جلسه مهم میان کادر رهبری سازمان تروریستی حزب دموکرات کردستان در شهر کویسنجق در ۷۰ کیلومتری شرق اربیل عراق باخبر شده و عملیاتی برای وارد کردن یک ضربه کاری به آنها طراحی می‌شود. پهپادهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بر فراز این منطقه و مقر جلسه مربوطه که به "قلعه دموکرات" مشهور است حضور داشتند به دقت نقل و انتقال اعضای این سازمان را رصد کرده و مختصات دقیق حمله را مخابره می‌کنند.

ترور یکی از رهبران گروهک دموکرات در اربیل/ بازمانده حمله موشکی سپاه به قلعه دموکرات به هلاکت رسید +تصاویر
شناسایی محل برگزاری نشست تروریست ها با کمک پهپادهای سپاه

یگان موشکی سپاه پاسداران در استان آذربایجان غربی بلافاصله چندین فروند موشک بالستیک تاکتیکی فاتح ۱۱۰ را آماده سازی کرده و به سوی هدف شلیک می‌کند.

ترور یکی از رهبران گروهک دموکرات در اربیل/ بازمانده حمله موشکی سپاه به قلعه دموکرات به هلاکت رسید +تصاویر

ضلع اصلی ساختمان قلعه دموکرات و یک کمپ تمرینات نظامی تروریست‌ها اهداف اصلی این عملیات موشکی بودند و بر اثر اصابت موشک‌ها به این اهداف حدود ۱۶ تن از اعضای گروهک حدک کشته و بیش از ۴۰ نفر نیز زخمی شدند.

ترور یکی از رهبران گروهک دموکرات در اربیل/ بازمانده حمله موشکی سپاه به قلعه دموکرات به هلاکت رسید +تصاویر

در میان افراد به هلاکت رسیده، اسامی سرشناسی نظیر ابراهیم ابراهیمی، رحمان پیروتی، نسرین حداد، هاشم عزیزی، عثمان عثمانی و سهیلا قادری به چشم میخوردند.

ترور یکی از رهبران گروهک دموکرات در اربیل/ بازمانده حمله موشکی سپاه به قلعه دموکرات به هلاکت رسید +تصاویر

همچنین در این حمله مصطفی مولودی و خالد عزیزی دو تن از دبیر کل‌های این گروهک در سالهای گذشته نیز زخمی شده اما با خوش شانسی از مرگ نجات یافتند.

ترور یکی از رهبران گروهک دموکرات در اربیل/ بازمانده حمله موشکی سپاه به قلعه دموکرات به هلاکت رسید +تصاویر
تصویر منتشر شده از خالد عزیزی (نشسته روی تخت) پس از حمله موشکی

اما یکی دیگر از افرادی که در پی حمله موشکی به قلعه دموکرات زخمی شده اما نجات یافته بود، موسی باباخانی تروریست نامبرده در ابتدای مطلب و از اعضای کادر رهبری سازمان بود که بنا بر ادعای رسانه‌های وابسته به گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق، در روز ۱۴ مرداد ماه توسط افراد ناشناس ربوده شده و دو روز بعد (روز گذشته) جسد وی در هتلی در شهر اربیل عراق کشف شده است.

ترور یکی از رهبران گروهک دموکرات در اربیل/ بازمانده حمله موشکی سپاه به قلعه دموکرات به هلاکت رسید +تصاویر
موسی باباخانی (نفر سمت راست) در زمان عضویت در شاخه نظامی حدکا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    خداروشکر به درک واصل شدن عناصر تروریستی ضد بشریت که خاورمیانه رو به گند کشیدین این تروریست ها، سال ها اس شهیدان فراوان دادیم مقابل این گروهک های تروریست در شمال غرب خداوند نسل این ها رو از خاورمیانه پاک کند انشالله
    • شاکی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      52 11
      مطمئن هستم که لاشخورها افتادن به تیکه و پاره کردن هم دیگر .
    • DE ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      28 26
      با عنوان يک کورد اصلا نميگم کار بدي بوده.. اما ماشاالله پانطورکا بعد يه مدت فشار روحي چه عقده اي دارن اينجا خالي ميکنن برداران مومن منافق . همين بارزاني مردونه اون روز اومد درد شما چيز ديگس.. اون گردن خورد بدقواره الهام خانم صهيونيست نشين چرا نيومد؟
    • رشید IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      31 1
      خدار رو شکر که به درک واصل شد این تروریست.تیر های غیبی باید بیشتر بر سر این گروه های تروریستی که بیشتر سربازان وظیفه کم آموزش دیده رو هدف قرار میدن نازل بشه تا خانواده شهدا مربانی که جوانان خود رو از دست میدن خنک تر بشه
    • حسین IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      21 2
      موسی خیابانی
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      0 5
      سنی هم نداشت. متولد 60
    • سیروان مهابادی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      3 0
      خدا را شکر . مرگ بر همه احزاب صهیونیستی جدایی طلب اقلیت تروریست کرد عراقی
  • حامد IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    87 18
    به درک واصل شد. علی برکت الله
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    79 21
    عاقبت کسانیکه پشت به نظام و میهن خود کنند و بدانید برای چنین افرادی مرگ از رگ گردن نزدیک تر است.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    مشتی کثافت تروریست که مثل گوسفند لا به لای کوه ها میچرن
    • SE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      41 14
      خوک
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    9 7
    -2-4- خبرنگار و خبررسانى‏ خبرنگاران لحظات نابودشدنى و زوال‏يافتنى را تثبيت و ابدى مى‏كنند. گزارشگرى و خبررسانى، يك حرفه‏ى باارزش است. خبرنگارى كه در دشوارترين مناطق وارد عرصه‏ى خبررسانى مى‏شود و خود را به آب و آتش مى‏زند، نمى‏شود فرض كرد او صرفاً در صدد فرونشاندن آتش كنجكاوى شخصى است، يا براى به‏دست آوردن يك مابه‏ازاى مالى تلاش مى‏كند. هر حادثه وقتى در چارديوارىِ سكوت و بى‏اعتنايى و غفلت قرار بگيرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پايدار شدن حوادث بستگى دارد به اين‏كه مبلّغان و خبررسانانى امين، صادق و با انگيزه داشته باشند. به مسئله‏ى خبررسانى بايد به اين چشم نگاه كرد كه به نيت ترويج خير باشد. در دعا مى‏خوانيم: «افضل زاد الرّاحل اليك عزم ارادة»؛ برترين توشه‏ى رهروان اين راه، عزم و اراده است. اگر اين اراده و عزم وجود داشته باشد، نيروها در وجود انسان به‏كار مى‏افتند؛ استعدادها شكوفا مى‏شوند و فكر و جسم - هر دو - كار مى‏كنند. ... كار كسانى كه در عالم خبر و گزارش و كارهاى ذهنى و فكرى در ارتباط با مردم هستند، از اين جهت بسيار اهميت پيدا مى‏كند. بالاي صفحه 1-2-5- خبرگزارى‏ خبرگزاريهاى عمده دنيا، در دست صهيونيستها و سرمايه‏داران عمده است. خبرگزارى بايد درست مثل نبضِ دستگاه عمل كند. ... بسيار دقيق و منظم. موارد زايد، اخبار ضعيف و گزارشهاى غير مربوط به مسائل اصلى كشور، بايد بر كنار باشد. خبرها در جهت سياستهاى جارى بايد تنظيم و مرتب شود. خبرهاى خارجى يا خبرهاى دنيا را كه مى‏گيريد، عين آنچه كه اين چند خبرگزارى صهيونيستى معروف دنيا در كانال خبرى‏شان مى‏ريزند، داخل ذهن مردم تلمبه نكنيد! بررسى كنيد ببينيد اين چيزى را كه فلان خبرگزارىِ فلان جا گفته، صحيح است؟
  • ایران IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    83 10
    به درک واصل شد
  • mojtaba SE ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    55 61
    نمیدونم ,اما بنظر میاد که اقلیم کردستان عراق با رهبران دله دزدش که فکرش فقط باز کردن یک دروازه برای امریکا و صهیونها بود تا بتونه با زور استقلال بگیره که البته در این مورد حقی هم ندارد چون جز لاینفک کشور عراق است..فهمیده و پذیرفته که یک دروازه کاملا باز هم باید ابرقدرت ایران داشته باشد چون حق ایران است به هزاران دلیل امنیتی و مدنی ..پاینده رهبر عزیزم
  • علی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    68 21
    به جهنم واصل شد.به امید نابودی تمام دشمنان نظام و ایران
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    30 6
    انقلاب و اسلام‏ آنچه كه اين كشور را نجات مى‏دهد، اسلام است؛ همچنان كه در دوران دفاع مقدس، آنچه كه اين ملت را نجات داد، اسلام بود. اتحاد مسلمين و صفاى دل آنان، شرط اصلى اعلاى كلمه‏ى اسلام است. اسلام اين مردم را به خيابانها آورد؛ شاه را سرنگون كرد و حكومت را به آنها داد. انقلاب بزرگ اسلامى ما، تمام مسلمانان دنيا را اميدوار كرده است. ايستادگى و مقاومت، تنها راه دفاع از اسلام و انقلاب است. با تمام وجود از اسلام و انقلاب و نظام دفاع كنيد. براى تداوم انقلاب و خط امام به مجاهدت سخت‏ترى نيازمنديم. حفظ نظام از واجب‏ترين فرائض است. ملت ايران قدرت دارد اسلام و جمهورى اسلامى را حفظ كند. ميراث حضرت امام، نظام جمهورى اسلامى است. نظام جمهورى اسلامى محصول تلاش عظيم امام و امت است. همه‏ى مسلمين در مقابل اسلام بدهكار و مسئولند.
  • اسد IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    47 23
    مرد و رفت به درک اسفل. لعن الله علی القوم الظالمین
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    57 11
    مرگ بر گروهک ملعون دمکرات
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    40 10
    اینها که تجزیه طلب هستن چرا آخر حزب شون اسم ایران رو آوردن، اینجوری که خودشون رو جزیی ایران میدونن.
  • DE ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    49 10
    برو به جهنم نوکر یهود
  • US ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    52 9
    الان سلبریتی ها هشتگ می زنند # نه به کشتن شاپرک ها
  • GB ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    38 12
    موذدوران و اربابانشان همیشه در تیر راس هستند حتی در لندن!!
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    49 16
    ترور نه !به درک واصل شدند.
  • ناشناس IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    38 11
    فی الدرک الاسفل من النار
  • نقی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    50 7
    من فکر نمی کنم، در تاریخ ایران، هیچ گروهی به اندازه تروریستهای کردستان به کشور ما و کشورهای میزبان ضرر مادی و جانی و امنیتی زده باشند. امیدوارم خبر پاکسازی همه آنها را بشنویم. ممنون از خبر خوب شما
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      17 5
      اصلاح طلب ها بیشترین ضربه را به مملکت و اسلام زدن خدا نابودشان کند
  • ایرانی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    44 5
    به درک خدا را شکر که رفت جهنم امیدوارم که بقیه این کثافت ها هم برن دنبایش با هم
  • DE ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    42 5
    باباخانی ۳۹ساله و اصالتا اهل شهر کرمانشاه ایران بود که در گذشته در شاخه دیگر این سازمان تروریستی یعنی حزب دموکرات کردستان ایران (حدکا) عضو بوده و پس از چندی با جدایی از این بخش به حدک پیوسته است.و اخیرا به درک پیوسته است.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    40 5
    بدرک واصل گردید
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    کردها را نکشید زمین از غیرت خالی میشود
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      52 8
      کردها که عزیزن اینا ولی تروریستهایی هستن که به خودشونم رحم نمیکنن ندیدین چند سال پیش دو گروه کرد تجزیه طلب عراقی با هم درگیر شدن انقدر از همدیگه کشتن که خدا میدونه
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      53 6
      کردها ؟! هلاکت تروریستها رو رنگ قومی بهش می زنی ؟! اینها خیلی غیرتمندند مثل ارباباشون !
    • جواب به 17:26 IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      47 5
      عههه. غیرت؟ این اراجیف رو برای اربابهات زمزمه کن.... کل ایران یعنی غیرت. نه فقط کرد.
    • BE ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      15 71
      این ها اگر اهل غیرت بودن دخترانشون تو دبی نبودند و مردان عرب را به مشهد نمی آوردند
    • RO ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      27 44
      باغیرت ناموسشو نمیفرسته کوه بردگی
    • ... IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      35 13
      داداششششش!!! اینا خائن و بی غیرت هستن. کردها با غیرت هستند درست ولی همشون که نه. خبر رو نخونده نظر میدی؟
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      28 10
      مردشور خودتون و غیرتتون (البته منظورم تروریست هاتونه نه مردم عزیز کورد)
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      16 0
      غیرت؟؟؟؟ اینا اگه غیرت داشتن دختر و زنان همدیگرو نمی دزدیم برای بردن به کوه و ملحق شدن به تروریست ها
    • DE ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      52 41
      آقاي ۱۸:۳۳ خفه . همه ميدوند شما سرت تو کدوم آخوره و دردت کجاس . شما برو آنتاليا همزبان هاتو رو جمع کن که هر روز يک عذاب الهي رو سرتون خالي ميشه دفعه آخرت باشه در مورد ناموس کورد اينطور حرف ميزني پانطورک به اصلاح مومن يزيدي مسلک . صهيونيست اون الهامه که دنبال گرفتن سفارت اسراييله و کاردار اسراييلي رو مياره سر مرز ايران
    • ایرانی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      15 12
      غیرت فقط در کرد وطن دوست و وطن پرست است نه در کرد خائن و جنایتکار.
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      7 5
      پرچم خارجی خفه شایعه کن
  • ایران IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    23 8
    الله اکبر . امیدوار هستم خداوند مهربان این افراد گمراه را هدایت کند واگر هدایت پذیر نیستند نیست ونابود شوند
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    26 13
    یک عدد بی شرف از تعداد بی شرفان جهان کم شد.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    20 14
    الی الجهنم ان شاء الله هر کس با آل علی درافتاد ورافتاد
  • TR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    6 11
    در آخرین عکس فرد سمت راست فردین بابایی همان شخصی نیست که دیروز در نقده کشته شد؟
  • BE ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    27 7
    مرگ بر تروریست واقعی
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      4 0
      مگرتروریست غیرواقعی هم داریم؟نمیدونستم
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    11 4
    کرمانشاه
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    26 11
    این ملعون قاتل مردم و سربازان ایرانی بوده و خوشحال هستیم که اختلافات درون گروهی انها موجب مرگ این خودفروخته به موساد و سیا شد
  • امیرو IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    14 4
    یک سگ از سگدونی کاسته شد.
  • آرش IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    2 2
    دموکراسی یک موحبت خدایی هستش که هر کس لیاقت درک و زندگی با اون رو پیدا نمی کنه !!! کمی مطالعه کنید!!! وصد البته نباید با کشتن مردم بیگناه و خون ریزی بدستش بیاریم
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    6 6
    اهل مناطق مرزی کرمانشاه
  • DE ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    13 6
    این تروریستهای بی غیرت فقط بلدن مثل بز کوهی تو کوه قایم بشن و به مرزبان ایرانی تیراندازی کنند اما جرأت جنگ رو در رو ندارند و وقتیکه داعش بهشون حمله کرد مثل موش فرار کردند و ناموسشون رو دادن دست داعش . تا نیروهای شیعه ایرانی و عراقی نجاتشون دادند .
  • عبدالله وطن پرست IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    10 6
    عاقبت وطن فروش می شود تصفیه تشکیلاتی چون وطن فروش اعتقادی به ایمان در وجودش ندارد
  • محمداسماعیل IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    9 9
    بدرک واصل شد.خداراشکر.این تروریستهای جنایتکاروطن فروش راباید تکه تکه کرد.دست سپاه شجاع وقدرتمندرامیبوسیم.مرگ بر آمریکا.
  • جاویدایران NL ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    16 0
    ایول این درسته، وطن فروشان درهیچ کجای دنیا نباید امنیت داشته باشن، من اینجوریشو خوشم میاد. چراسازمانهای امنیتی ایران جایی یا سایتی یا چیزی ندارن که مردم اگه حرفی باهاشون داشتن بهشون بگن بدون اینکه تماس بگیرن؟ باید خیلی راحت باشه ارتباط با سازمانهای امنیتی ایران، اما اینطور نیست. مثلاً من یه غیر ایرانی افغانی رو تونستم توی فضای مجازی بشناسم که در ایران کارمیکنه و حکومت هم بهش بها میده اما جایی در فضای مجازی با نهایت تعجب دیدم افکار بشدت ضد ایرانی داره و به پرچم ایران توهین کرده، حالا من میخوام مشخصات این شخص رو وحرفهای بی شرمانه ای که زده رو به حکومت اطلاع بدم تا دیگه باهاش کارنکنن اما جایی رو سراغ ندارم برای اینکه مستنداتم رو بفرستم، چاره چیه!! اینکه ببینم همه چیزش رو از ایران داره و رسماً داره با نهادهای ایرانی کار میکنه اما افکارش اینجوریه واقعابرام مقابل‌تحمل نیست. باید جایی باشه که چیزایی که دیدم رو بهشون بفرستم ببینن آیا ایرادی داره یا نه!!!!؟؟؟؟؟؟؟ کامنتاش رو توی یه پیج دیگه دیدم که خجالت آوره، حداقلش اینه که حکومت نباید این شخص رو به کار بگیره در ایران.
    • AT ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      4 0
      من افغان هایی را در فضای مجازی(مثل یوتیوب و فیسبوک و...) دیدم که افکار ضد ایرانی دارند،و برضد ایران و ایرانی ها بدگویی میکنند،که به گمان من برخی از این افراد عامل کشورهای خارجی هستند و برخی به دلیل قوم گرایی و نادانی و حسادت،بدگویی میکنند،ولی به هرحال نتیجه کارشان یکی است.-این افغان دورو و ضدایرانی را حتما معرفی کن،»چون کسی که با کشور ایران و مردمش دشمن باشد،حتی یک روز هم نباید اجازه داد در ایران بماند و فورا باید اخراج شود.
  • احمداقا IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    14 12
    به درک مزدور وطن فروش خدا لعنت کند این مزدوران را که ما چقدر شهید داده ایم خون پاک شهدا پیمال نخواهدشد
  • جاویدایران NL ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    مرز رو به روی افغان ها باز نکنید هر افغانی که بخواد بیاد ایران باید قانونی بیاد مثلاً از راه هواپیما. مرز رو باز نکنید اینها فقط از ما استفاده میکنن بعدش نمک نشناسی میکنن، الان من کجا باید بفرستم که بررسی بشه این شخص افغانی که در ایرانه اما نمک نشناسه، یه جایی رو معرفی کنید که بشه اسکرین شات و عکس و این چیزاهم بشه فرستاد.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    عذابت زیاد باش . کثافت
  • مهری IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    7 1
    باید سال ۱۳۹۷ سپاه موشک زیادی می‌فرستادندبه مقر تروریستها تا یکیشان زنده نمانند در ضمن این مقامات اربیل کردستان عراق خیلی نامردن به این تروریستهای ضد انقلاب ایران اجازه فعالیت میدن یادشان رفته اگر شهید سلیمانی نبود داعش همه اونهارو تا دو مار میکرد
  • رضا IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    31 1
    من لرم .ولی کردها رو مثل لرها دوست دارم چون یه کرداصیل هیچ وقت به مملکتش خیانت نمیکنه
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    19 5
    خائن های پان ترک چه شاد شدن
    • BE ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      1 2
      پان فارس، پان ترک،پان عرب،پان کرد و پان بلوچ را باید به یک گاری بست ، زنده باد ایران
    • BE ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      1 1
      پان یعنی حیف خر ، از هر نوعش که باشه
  • رضا IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    17 1
    من لرم .کردهارومثل لرها دوست دارم.چون یه کرداصیل هیچوقت به مملکتش خیانت نمیکنه
  • امانی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    19 5
    کردها از قدیمی ترین واصلی ترین طوایف اقوام ایرانی هستند وریشه انها در این سرزمین به هزاران سال بر میگردد وپراکندگی انها در بین کشورهای منطقه مثل ایران ترکیه عراق وسوریه به همین دلیل که این کشورها قبلا جزیی از خاک ایران بزرگ در زمان هخامنشیان اشکانیان وحتی ساسانیان بودند اما متاسفانه بعد از تضعیف دولتهای ایران وترکیه وقدرت گرفتن اروپا وبعدا هم امریکا تز این کشورها فروپاشی قدرتها وملل کهن منطقه وتقسیم کردن انها به کشورهای کوچک وضعیف ونهایتا تحت سلطه غربیها با استفاده از حس مثلا زبان گرایی وقوم گرایی مثل پان ترکیسم پان کردیسم وپان عربیسم وپان ایرانیسم ووووشد ومتاسفانه عزیزان کرد هموطن وایرانی الاصل با دسایس غربیها ومتاسفانه متاسفانه عدم شناخت این قوم از موقعیت خودشان وتن در دادن به نیرنگ غربیها بسرکردگی امریکا ورژیم منحوس صهیونیستی الت دست اینان برای ایجاد بلوا واشوب دائمی در منطقه شده اند وسودای کشور مستقل کردستان را در سر میپرورانند وملتهای انان هم متوجه این موضوع نبوده ونیستند که سردمداران سیاسی انها جملگی سر سپردگان اجانب هستند برای روی خوش ندیدن منطقه وآرامش مردمان البته در کنار آن نباید از سستی دولتهای منطقه در ایجاد توازن وبهره برداری اقتصادی سیاسی فرهنگی از این عزیزان را از نظر دور داشت
    • AT ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      5 1
      درسته،»کوردها از اقوام ایرانی هستن،ولی پان ایرانیسم»ینی ایران بزرگ(ساسانی) و نه فقط ایران کنونی.
  • محمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    2 0
    مطمئن باشید خود اسرائیلی ها کشتند آنهم در روزی که دولت جدید مشغول تحلیف بود ، بیچاره تاریخ مصرفش تمام شده بود
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 1
    باید موشکهای بیشتری میزند و کل مقر را با خاک یکسان می کردند
  • BE ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    1 0
    خودش خشک شد افتاد
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 2
    انگونه که سازمان حمایت از گونه منقرض جانوری پیش بینی کرده نسل این بزهای کوهی دوپا تا چند سال دیگر کاملا منقرض میشود. تنها جانورانی که همه از انقراض انها نه ناراحت که خوشحال هم خواهیم شد. پیش به سوی انقراض بزهای کوهی دمکرات و کومله
    • DE ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      3 5
      و همينطور ارتش الاغ مغول نشان تروريست کودک کش به اميد انقراض هر چي الاغ پاينده ايران
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    2 0
    باید اون منطقه رو با خاک یکسان میکردین.ولی باز دمتون گرم
  • محمد علی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 0
    اینا همه جا را به گند کشیدن بوی تعفنشون همه جا پیچیده خدا را شکر که نابود شدن ملتهای منطقه از دست این مزدوران اسراییلی آمریکایی عرعرستانی آسایش ندارن بزنید بقیشونو زودتر تیکه تیکه کنید شغلشون فقط آدمکشی و جنایته با یه اسلحه کلاش می خوان به دنیا حکومت کنن خیلی هم پررو و پر ادعا هستن
  • فرهاد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    همانطور که آمریکا در حمله پهپادی ظواهری را کشت، نیروهای پهپادی سپاه هم باید با اشراف کامل اطلاعاتی و حمله موفق پهپادی، مصطفی هجری رو به هلاکت برسونن.
    • nnnnn IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      3 0
      این کردا کی ادم میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس