کد خبر 1269631
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
بن سلمان

برخی مسئولان عراقی از سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان ولیعهد عربستتان سعودی به عراق خبر دادند.

به گزارش مشرق، العربی الجدید نوشت: ۲ تن از مسئولان عراقی اعلام کردند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای سفر به عراق و گفتگو درباره برخی پرونده های مشترک میان دو کشور برنامه ریزی می کند.

به زمان دقیق این سفر اشاره ای نشده است. چند روز پیش «عبدالعزیز بن سعود بن نایف» وزیر کشور عربستان وارد بغداد شد و با شماری از مقامات عراقی از جمله مصطفی الکاظمی نخست وزیر و «عثمان الغانمی» وزیر کشور و «قاسم الاعرجی» مشااور امنیت ملی عراق رایزنی کرد.

در جریان سفر ولیعهد سعودی به عراق پرونده های مهمی همچون امنیتی و اقتصادی و تجاری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. عراق و عربستان اخیرا درباره افزایش تبادل تجاری از طریق گذرگاه مرزی «جمیمه» توافق کردند. این گذرگاه دومین گذرگاه مرزی بزرگ میان دو کشور پس از گذرگاه «عرعر» است.

خبر سفر محمد بن سلمان به عراق پس از آن مطرح می شود که عربستان سعودی برای حضور در اجلاس اخیر بغداد تنها «فیصل بن فرحان» را به عنوان نماینده این کشور اعزم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    12 0
    نفرین برمنافقین نفوذی که پای جلادان داعش رابه خاک مقدس عراق باز می کنند وازقاتلین پایگاه اسپایکر که 1800 دانشجوی نظامی شیعه راقتل عام کردنداستقبال می کنندگویی کوفه سال 61 هجری درعراق دوباره زنده شده است وکجایند جوانان سلحشور حشد که حساب این منافقین نفوذی رادرکف دستشان بگذارند
    • CA ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      1 0
      فعلا دولت به اصطلاح موقت دستشونه و به سرعت در حال اجرای اوامر صهیونیستی و قرارداد بستن و قانون نوشتن و پخش مهره در سمت های مختلف و تربیت نیرو هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس